Prosty look na letni dzień + 8 zadań do wykonania jeszcze w czerwcu



Nareszcie mamy poniedziałek! Nie wiem jak Wy, ale ja czuję w sobie mega powera, nawet, jeśli ostatnie tygodnie były trochę męczące. Dokuczała mi nadmierna senność, często znużenie, bo wierzcie mi, ale nadmiar zajęć wcale nie jest taki dobry i człowiek w końcu czuje wypalenie. Niestety też dopadła mnie irytacja, bo nie miałam czasu na inne rzeczy. Dlatego też postanowiłam sobie niektóre rzeczy odpuścić i to była najlepsza decyzja jaką mogłam wtedy podjąć. Dziś czuję się bardzo dobrze. Długo na to czekałam.
W związku z pojawieniem się nowej energii życiowej, postanowiłam dla własnej satysfakcji zrealizować 8 rzeczy do końca miesiąca. Mogłabym polecieć po bandzie i zrobić sobie listę 10 zadań, bo do końca miesiąca zostało naprawdę mało czasu. Pewnie poszłoby bez problemu, ale wolę się nie porywać na takie szaleństwa i zaplanować to, co faktycznie dam radę zrobić jak najlepiej.




sukienka tutaj
torebka tutaj
buty Franco Sarto / TK Maxx


Co chciałabym zdziałać?


Lepiej dysponować swoim budżetem i coś zaoszczędzić.

To mój najważniejszy punkt na całej liście. Choć bardzo ostrożnie wydaję swoje pieniądze, to ostatnio zauważyłam, że częściej mnie ponosi i jest to rzecz do odpracowania. Wierzę, że dzięki temu coś zaoszczędzę i będę mogła sobie odłożyć.

Ogarnąć biurko jako miejsce do pracy i planowania.

O ile do tej pory praca na laptopie przy innych hałasach nie stanowiła dla mnie problemu, tak teraz czuję się bardzo rozproszona i nie jestem w stanie się skupić. Poza tym to cudowna okazja do zagospodarowania sobie własnej przestrzeni ze świecami i kwiatami w wazonie. Cudowna perspektywa nadchodzących dni!

Ogarnąć szafę która zawsze kończy z rozgardiaszem.

Wyprzedaż szafy skończyła się totalnym bajzlem w mojej szafie. To, co wcześniej leżało we względnym porządku, tak teraz wala się z całą resztą rzeczy, a ja nie jestem w stanie nic znaleźć. Sprzedaż ubrań miała mi przynieść porządek, ale to, że ubrań jest mniej nie oznacza, że zapanuje tam względny porządek. Szafa nadal prosi się o segregację rzeczy i powieszenie wielu ciuchów na wieszakach.

Zrobić wszystko, by paznokcie przestały się tak okropnie łamać.

Choćby pomalowanie ich odżywką co powinno choć trochę je usztywnić. Do tej pory paznokcie łamią mi się pionowo do środka, a ja nie jestem w stanie nad tym zapanować. Mam nadzieję, że to pomoże. 

Przeczytać do końca „Sekrety urody Koreanek”.

Szczerze Wam powiem, że to plan do zrealizowania w 100% przy dziecku, bo książka jest naprawdę wciągająca i napisana tak, że nie można przejść obok niej obojętnie! W godzinę wciągnęłam 50 stron. To chyba mówi samo za siebie, prawda?

Znaleźć idealne czarne spodnie – bez żadnych dziur i przetarć.

Bo nie mam takich. Wszystkie moje spodnie mają przetarcia lub dziury. Oprócz musztardowych cygaretek, które rzadko noszę.

Upiec fantastyczną bezę.

Śliczną, białą i wysoką. A potem udekorować ją kremem i owocami.
 
Przygotować listę najważniejszych marzeń.

To najważniejszy z planów do zrobienia jeszcze w tym miesiącu. Uwielbiam wszystkie wishlisty, mój zeszyt życzeń i wszystko co związane z siłą pozytywnego myślenia. Ta lista – zwłaszcza wydrukowana, będzie najlepszą rzeczą jaką uda mi się zrealizować. A i Wy ją zobaczycie, obiecuję Wam!



Komentarze

  1. Pięknie wyglądasz. Stylizacja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)
    Chciałabym zaprosić Ciebie do Spisu Blogów Beauty. Jest to aktualna lista blogów o tematyce włosów, paznokci, makijażu, kosmetyków i mody.
    Dzięki tej liście blogerzy mogą łatwo i za darmo zareklamować swojego bloga, a potencjalnym czytelnikom łatwiej na niego trafić :)

    Więcej o liście możesz przeczytać tutaj:
    spisblogowbeauty.blogspot.com

    Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Jak Ci idzie realizacja zadań? Przy łamiących paznokciach wychodzą braki w minerałach i witaminach. Żadne odżywki nic nie dadzą, jak nie zadbasz o nie od środka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ci idzie realizacja zadań? :) fajny pomysł by nie zapomnieć co ma się do zrobienia i mieć motywacje do działania. W przypadku łamiących się paznokci, to żadna odżywka Ci nie pomoże jeśli nie zadbasz o nie od środka. Ewidentne brakuje Ci minerałów odpowiedzialnych za zdrowe i mocne paznokcie.

    Jeżeli chcesz coś z tym zrobić, to zainwestuj w dobre suplementy takie jak https://sklep.domaloesu.pl/forever-nature-min

    Mniej więcej po miesiącu zobaczysz ogromną różnice. Jak będziesz mieć pytania, łap mnie na blogu :) Trzymam kciuki za zrealizowanie całej listy zadań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za realizację planów. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty