Włosy w styczniu!

Hej myszki :) Dzisiaj nareszcie włosowa aktualizacja której nie mogłam się wprost doczekać :) Po pewnych przeżyciach nie miałam ochoty w ogóle się zajmować włosami, owszem, nakładałam Wax, olej kokosowy, itp. ale wszystko to psułam śpiąc chociażby z mokrymi włosami - zaprzepaszczałam osiągnięte efekty.  Z racji tego że dziwnym sposobem (haha nietrudno się domyślić) moje końcówki zamieniły się w siano, musiałam je ściąć i się porządnie ogarnąć, ale poza końcówkami wszystko było naprawdę super :)

Do tego częściej suszyłam włosy, bo najzwyczajniej w świecie przeziębiałam się jeśli chodziłam z mokrymi włosami po domu (ale po obserwacjach zauważyłam że suszenie suszarką nie miało wpływu na resztę włosów oprócz suchych końcówek) :)

Tak więc pokazuję Wam podcięte jakieś 2 cm włosy, i dogłębnie wypielęgnowane (siemię i olej) :) Ostatnio jakoś mi oklapły ale mam nadzieję że to się zmieni i znajdę na to inny sposób niż spanie w kucyku które kręci mi włosy i jest niewygodne :D

Moje koncówki po podcięciu (super stan :))

A oto moje włoski :) Wicherki kochane :) Jakiś taki przyklap, właśnie muszę to zmienić... Jak Wam się podobają?:)

Niedługo postaram się napisać coś o obecnej pielęgnacji i czekam na kosmetyki do włosów do testowania :) JUPI!:)

Chciałabym się jeszcze Wam pochwalić moim pierwszym blogowym sukcesem :) Mianowicie portal LOV3 wyróżnił mój filmik z makijażem na stronie głównej!:) jestem ogromnie zadowolona i straszliwie dziękuję!!! :) ♥

Komentarze

  1. Kochana gratuluję Twojego pierwszego blogowego sukcesu (zasłużyłaś na niego!) oraz tego jak wspaniale wyprowadziłaś swoje włosy! z daleka widać że są zdrowe, miękkie i błyszczące :) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz przepiękne włosy:) ach zazdroszcze:*
    gratuluję wyróznienia:)
    pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ś♀wietne włosy!! Po podcięciu widać, że są zdrowe. Ja też planujuę w przyszłym tygodniu wizytę u fryzjera! Chyba moje włosy są trochę zmęczone jesienią, jesli mogę to tak nazwać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam przyliz, także spoko ;p Kurczę, leży mi siemię w domu i nie mogę się za nie zabrać xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Włoski super.
    A mam takie pytanie , choć wiem że nie odpowiesz do końca szczerze na nie....bo Angelika to Twoja koleżanka.
    Ale co sądzisz o jej nowych, sztucznych blond włosach?
    Większość tak się zachwyca , ja niestety jakoś przekonana nie jestem, wolałam ją w brązie i swoich naturalnych.
    A ty co myślisz na ten temat??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważasz że nie do końca odpowiem na nie szczerze? A skąd Ty możesz wiedzieć, znasz mnie??? Ja zawsze mówię prawdę i nie kłamię więc braku szczerości mi nie wmawiaj bo to z Twojej strony gorzej niż niegrzeczne...
      Co ja sądzę o włosach Angeliki. Skoro już pytasz to Ci powiem SZCZERZE że uważam że ładnie w nich wygląda. Jest ładna i w każdym kolorze jej do twarzy, a co do blondu to ma delikatną buzię więc wygląda super.
      A z tego co wiem włosy doczepiane które ona posiada nie są sztuczne - sztuczne by były jakby były z plastiku, zadziwiasz mnie...
      Co próbujesz osiągnąć tym komentarzem, chcesz wywołać dyskusję czy co? Bo gdyby tak nie było to napisałabyś mi na privie.
      I nie wmawiaj mi braku szczerości bo to serio jest poniżej krytyki.

      Usuń
    2. Gossip Girl- a nie wiesz, że to tak nie ładnie pisać o kimś za jego plecami, a w dodatku na innym blogu? ;)

      Usuń
  6. makijaż rzeczywiście genialny ;p
    + gratki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosz tak tylko pytam, nie mam zamiaru wywołać dyskujsji- bo takie były już u Angeliki na blogu. Chciałam znać po prostu twoje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosz to pytaj ale nie robi się tego u kogoś na blogu, bo to wygląda co najmniej dziwnie

      Usuń
  8. Śliczne włoski. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie
    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i widać, ze mocne, zdrowe włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. A co mnie obchodzi jak to wygląda.......Mamy XXI wiek , ludzie.........Można pytać o co sie chce .
    Skoro chciałam się Ciebie zapytać- to chyba na Twoim blogu , no nie?
    Dobra, zresztą koniec dyskusji, bo twoja reakcja jest co najmniej dziwna. Tak jakbyś się bała :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja reakcja jest normalna, nie jest dziwna, i nie mam się czego bać bo my z Angelą rozmawiamy szczerze o wszystkim i ona zna moje zdanie na każdy temat więc tym bardziej zwała ;P
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Portal nie wygląda na super profesjonalny, ale wstawienie twojego filmiku na stronę główną to jak dla mnie przesada. Filmik był straszny! Nie mówię tego z zazdrości, ani nie chcę ci dopiec ale takie jest moje zdanie. Rozumiem stres jak mówiłaś "spontan" ale na litość Boską jak można się chować przez połowę filmu, szczególnie że pokazujesz makijaż. Miałam w ogóle nie komentować tej wpadki, ale to ŻENADA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie stresuje sie 'przed kamierą;p nie schowałam się tylko schyliłam bo miałam za nisko lusterko a chciałam zrobić równą kreskę a nie zwalić ją robiąc jedną ręką ;p i nie przez polowę filmu tylko przez chwilę XD nie elektryzuj się tak bo pękniesz;p

      Usuń
    2. ok, już się nie "elektryzuje" ale popracuj nad filmikami :)

      Usuń
  12. Masz bardzo zadbane włosy, są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zaczęłam Twojej maseczki z jajka stosować, genialnie podziałała! ;)
    i wciąż nie mogę się nadziwić jakie już masz długie włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. masz śliczne włosy :) gratuluję sukcesu :) obejrzałam filmik, fajny, prosty makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oki, w takim razie przepraszam, dziękuję że odpowiedziałas szczerze- był post o włosach - twoich pięknych i naturalnych , więc chciałam spytać co sądzisz o włosach angeli ,którą też lubię , bez wzgledu czy jest blondynka czy brunetką , bez żadnych podtekstów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czasem jak czytam niektóre komentarze na blogu to mam ochotę strzelić sobie w głowe -_-'

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje włosy są po prostu cudowne! Mam nadzieje, że uda mi się kiedyś te moje, zniszczone rozjaśnianiem doprowadzić do tak pięknego wyglądu i zdrowego stanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, fajne :P W sensie włosy xd i gratki za wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękne włoski :* I gratuluję takiego wyróżnienia!! :) Swoją drogą piękne ujęcie z tego filmu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnio też musiałam podciąć końcówki, bo już nic nie dało się z nimi zrobić :(
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne włosy. ;3
    http://pudrowa-chwila.blogspot.com/
    obserwuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To czekam na aktualizację pielęgnacji włosów! Masz je przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!:* Włoski jak zwykle przepiękne, właśnie stękam mojemu TŻ że też bym takie chciała;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno na blogu nie widziałam tak ładnej naturalnie i nie wypacykowanej do granic możliwości dziewczyny! Powodzenia w rozwijaniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne włosy!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty