EXPO SWEET 2013

Hej śliczne!;D Tak sobie przed chwilą siedziałam i zastanawiałam się czy mam w folderach jakiś najnowszy materiał na notkę;D W oko mi wpadły zdjęcia (które i tak miałam Wam pokazać) z Expo Sweet 2013 na którym byłam w czwartek z koleżankami :)

Powiem Wam że takie targi to całkiem fajna sprawa. Nie dość że można zobaczyć przepiękne cukiernicze prace (m. in. kunsztownie dekorowane torty, ciasta itp.) to macie możliwość zjedzenia wszystkiego na co wcześniej miałyście ogromną ochotę:D Nie uwieczniłam wszystkiego co zjadłam, ale lodów to na pewno dziewięć porcji zdołałam w sobie zmieścić :D

Było naprawdę pysznie, polecam Wam wszystkim coś takiego!:)

Przy okazji powiem Wam że niedługo powinnam nakręcić jakieś wideo :) Mam do nagrania dwie recenzje i tematyczny filmik o I trymestrze ciąży (co proponowały mi nakręcić niektóre z Was :)). Tak więc do zobaczyska!:)

Komentarze

  1. Czekam na filmiki !!! :) no i gratuluję i życzę cierpliwości w oczekiwaniu na Dzidziusia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg jak słodko, az do przepychu. Ale rzeczywiście fajna sprawa z takimi targami. Czekam na filmiki. Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale słodzisz!:* Czekam na video;D

    OdpowiedzUsuń
  4. raaany, dopiero co zjadłam truskawki z czekoladą i serio, nie mogę już patrzeć na słodkości a Ty tyle ich dajesz *.*
    btw. aż mi się samoocena poprawia jak wchodzę na Twojego bloga :D a to "śliczne", a to "kochane" :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie jest tak jak mówisz. Ludzie zawsze gadali i będą gadać, chociaż z czasem coraz bardziej sie robią zawistni, nie myśląc o drugim człowieku. No przykro, ale co zrobić, nad bezmyślnością innych nie da się zapanować :) Ale jak by sami byli w takiej sytuacji, to takie mysli nawet przez głowę by im nie przeszły :D Także chill i głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie smakowite zdjęcia:) te babeczki wyglądają jak sztuczne! super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lody... babeczki... raj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczaki, ale to wszystko wygląda apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Kitty, uwielbiam!

    Co do Twojego komentarza u mnie:
    Dziękuje, że mi odpisałaś mimo, że miałaś pełno komentarzy:) Zgadzam się z Tobą w 100%, pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi strasznego smaka na loda<3

    OdpowiedzUsuń
  11. mega fajna sprawa takie expo :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Już niedawno na naszym portalu pojawił się wywiad z Marcinem Ziółko, który jest młodym modelem, zachęcamy do jego przeczytania oraz przy okazji zapraszamy do zostania fanem naszego portalu na fanpage'u - gwarantujemy codziennie nowe artykuły, ciekawe porady, przepisy, wywiady, artykuły tematyczne, itp.

    Pozdrawiam, SilesiaYoung

    link do wywiadu - http://silesiayoung.pl/marcin-ziolko
    link do fanpage - http://www.facebook.com/silesiayoung?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też kiedyś obgryzałam ;p ale na szczęście udało mi się to zażegnać, chociaż czasem skóry jeszcze męczę :( oho, a na takie pysznosci to mam ogromną cheć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej włoso(holiczko)maniaczko :)! O zgrozo za kazdym razem gdy mysle sobie; "od dzis sie odchudzam" widze takie zdjecia! :) nigdy nie bylam na takich targach ale moze kiedys sprobuje znalezc chwile czasu i sie na take cos wybrac :)
    sedecznie zapraszqam tez na mojego bloga, jest o troche innej tematyce bo to fotografia, ale mysle ze moze Ci przypasc do gustu.

    www.szafraniec.blogspot.com
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohh kurcze, narobiłaś mi apetytu ! ;P

    www.poor-substitute-for-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. łaaał :) jakie to wszystko śliczne :) aż żal byłoby zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale bym się wybrała na takie targi, wszystko wygląda tak kolorowo i smakowicie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. ohmamo <3 pożerałabym garściami :D

    ps. wiem, że jesteś włosomaniaczką! stosowałaś kiedyś olej kokosowy? :) właśnie kupiłam taki olej i jestem ciekawa, czy doświadczona włosomaniaczka jak Ty jest zadowolona, choć wiem, że na każdych włosach inaczej każdy kosmetyk i olej się zachowuje

    OdpowiedzUsuń
  19. łaaa ale smaczna notka haha < 33
    nie mgoę się doczekać na filmiki, lubię CIę słuchać ;*

    nie Kochana z tego co widzę nie ma komentarza :(

    OdpowiedzUsuń
  20. z chęcią wybrałabym się tam i pojadła tyle różnych pyszności!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty