Czerwona sukienka.

Deszcz i niebo zasnute chmurami dobijają mnie maksymalnie. Co prawda jutro ma być już pięknie, ale wystarczy spojrzenie w górę, by humor osiągnął najniższy poziom.. Dobrze, że dzień już się kończy bo chcę z zadowoleniem wyjrzeć za okno i zobaczyć słońce.
Dzisiaj mam Wam do pokazania sukienkę którą (uwaga!) z wielką przyjemnością założę na Wigilię. Kolor będzie odpowiedni do okazji (bo jaki kolor bardziej pasuje do okresu około Bożonarodzeniowego?:D), sukienka nie jest wyzywająca ale kobieca i elegancka. Idealnie pasuje do czarnych rajstop i szpilek - tak zamierzam ją zestawić gdy będę siadać z rodziną do Wigilijnego stołu.
Na początek powiem, że oczywiście miałam płaszczyk i ciepłe buty, a temperatura do pozowania była caaałkiem znośna :) Do sukienki nie dobierałam więcej dodatków ponieważ uważam, że jest na tyle wyrazista, że świetnie obroni się sama.

sukienka SHEINSIDE / torebka H&M / bransoletka Nene Design


Komentarze

  1. uwielbiam Twoją urodę i Twojego bloga! ;)
    nie mogę się nadziwić jak kobieta po ciąży może tak rewelacyjnie wyglądać :)
    sukienka jak najbardziej nadaje się na święta, bardzo mi się ten kolor podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz naprawdę ślicznie!! *u* jeśli mogę spytać, ile masz w talii? jestem naprawdę pełna podziwu za taką figurę, w życiu bym nie pomyślała że byłaś w ciąży! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. stara, jakie piękne zdjęcia!!! a może kupiłabym sobie aparacik taki jak ty masz? też już się zbieram, żeby coś lepszego kupić, ale fundusze nadal kuleją :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci w czerwonym :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam taką samą sukienkę na okazik.pl, nie mogę się doczekać aż do mnie dotrze. Proszę powiedz jaki jest rozmiar Twojej sukienki? Ja też wybrałam czerwoną i patrząc na fotki widzę, że to dobry wybór. Ja kupiłam ją z myślą o sylwestrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde fajną przemianę stylu przeszłaś:) mam pytanko- nie gniewaj się to nie złośliwość, tylko pytam z ciekawości- jak gospodarujesz budżetem, że wystarcza Ci na fajne stroje? pracujecie oboje? podziel się sekretem- sama jestem studentką i mój portfel często swieci pustkami:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ukochany pracuje, ja jestem na urlopie macierzyńskim :) Od czasu do czasu wystawiam też rzeczy na allegro więc wpada co nie co do portfela.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor jest bardzo ładny :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a jesteś gdzies zatrudniona na stale?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pierdzielę, B O S K A ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega Kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. skradłaś mą duszę tą kiecką :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, ale Ty ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka! :) Masz rację, na Święta będzie idealna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz <3 zazdroszczę figury po ciąży

    OdpowiedzUsuń
  18. Meeeeeeeeeeeeeega sukienka! Oj widzę, że wracaszdo formy po ciąży! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka, a Ty wyglądasz w niej pięknie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz na prawdę wspaniale w tej sukience! :) Wprost cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna sukienka! Pasuje ci ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie w nie wyglądasz:) Musze przyznać że Twoje włosy wyglądają coraz ładniej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację- sukienka bardzo kobieca i elegancka!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna ta sukieneczka jest, wymarzona moja na święta bożego narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już pisałam na instagramie, ale to wciąż za mało, żeby wyrazić jak przepięknie Ci w tej sukni. Wybór jej na Boże Narodzenie jest idealny! Bardzo podoba mi się nasycenie tej czerwieni. Zdecydowanie czerwień i zieleń zawsze mi się będą kojarzyć właśnie z Wigilią. Stwierdzam, że na Twoich zdjęciach lepiej prezentuje się ten kolor, niż ten na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oswoiłaś już chyba nowy aparat, bo zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nieodmiennie jestem totalnie oczarowana Twoim urokiem osobistym. Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś piękną mamusią ! : )
    Buziaki dla Ciebie i Juleńki ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. ostatnie zdjęcie jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna! idealna na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś śliczna i wyglądasz niesamowicie! Uwielbiam tą sukieneczkę ♥
    Pozdrawiam, Berries ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Martunia, cudowną masz sukieneczkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurcze mam taką samą ale na mnie wygląda dużo gorzej. Zwisa ze mnie. Może trochę przytyję, nabiorę kobiecych kształtów i założę na wiosnę...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty