Granatowy bezrękawnik.

Pierwszy raz z nowym aparatem raczej nie był udany. Dzień był pochmurny, było ciemno, buro i ponuro. Oczywiście mogę rzec, że na koniec wszystko wyszło ładnie, ale jak zwykle jest jedno ale... Szumy. Nienawidzę szumów na zdjęciach! Doprowadzają mnie do szewskiej pasji. Razem z moim chłopakiem nie znamy się jeszcze na takim sprzęcie więc ustawiliśmy go tak jak umiemy - większa jasność, wyższe ISO, tryb pochmurnego dnia i do tego zabawa z przysłoną. A potem jeszcze kombinowanie w programie graficznym. Jaki jest wniosek?
A taki, że w przyszłości koniecznie MUSIMY zainwestować w jaśniejszy obiektyw, bo dostanę szału. No chyba, że w porę poznam możliwości naszego KIT-u, przyzwyczaję się i polubię go tak jak moje poprzednie cyfrówki. To tyle w tym temacie.

Kilka słów o stylizacji - po raz pierwszy od wielu lat mam na sobie bezrękawnik i muszę stwierdzić, że jak na tak chłodny dzień, było mi w nim naprawdę przyjemnie. Oczywiście kurtka schowana w wózku Juleńki okazała się niezbędna na wieczór, ale cóż poradzić kiedy takie są uroki listopadowej pogody. Do tego wygodna, bawełniana koszula w kratę oraz boyfriendy - cały set określony przez mojego chłopaka mianem "luzackiego na maksa". 
Jak Wam się podoba?

koszula Frontrowshop / bezrękawnik SHEINSIDE / spodnie Frontrowshop / torba Persunmall / trampki Converse / zegarek Wellington


Komentarze

  1. Nie jest zle z tymi zdjeciami co Ty chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie wyglądasz jak się uśmiechasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygladasz. :))
    Przerabialas jakos te zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz. Bezrękawnik i spodnie są super :) No i ślicznie wyglądasz z uśmiechem na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe converse! ;3

    *nowy link do bloga*
    Miłej niedzieli! ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy sprzęt trzeba wyczuć, wiec to kwestia wprawy. Nie przejmuj się! Teraz może być trudniej zrobić jakieś super zdjęcia, bo nie ma promiennego słońca. Czekam na więcej efektów z nowego aparatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakość zdjęć jest bardzo fajna :) a Ty częściej się uśmiechaj na zdjęciach bo bardzo ładnie tak wyglądasz :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, a koszula to po prostu omonomon... :D
    kit a stałka, ja w sumie widzę plusy obydwu, praktycznie obu używam do czego innego. Ustawiaj iso jak najmniejsze jeśli denerwują Cię szumy, ja rzadko kiedy ustawiam powyżej 200. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :") Bardzo podoba mi się torebka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.because-i-like-dots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo bym nazwał ten ubiór, jako luzacki...

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie córeczki zdj?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo, bardzo fajny look, Ślicznotko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny ootd, a zwlaszcza bezrekawnik:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, że nie jest źle - jak na 1 raz to wiesz co, nie ma co się czepiać. Poznacie aparat i będzie ok, mówię Ci!
    Pięknie Ci w kracie, a bezrękawnik widać, że cieplutki. :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw:)
    choć ja w te pogodę nie odkrywam kostek.:) jestem taaaakim zmarźluchem, że jakbym mogła to bym chodziła owinięta w koc:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Outfit idealny na grzyby :) Wystarczyłoby wymienić torebkę na duży kosz wiklinowy ;)

    http://a-m-l.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) Ja na początku używania lustrzanki też musiałam poświęcić trochę czasu aby ją 'wyczuć' ;)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. i mamuśkowy uśmiech musi być!
    Na luzie a jak modnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaa gołe kostki! Bardzo fajna ta kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna odmiana, po tych wcześniejszych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie Kochana wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. bezrękawnik idealnie się dopełnia z koszulą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wystarczy niższe iso i szumów nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw, w połączeniu z lasem za Tobą tworzy taki drwalski klimat :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze pięknie Kochana! A z aparatem na pewno się poznacie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie pamiętam, kiedy ostatnio nosiłam bezrękawnik

    OdpowiedzUsuń
  29. no widzisz jak elegancko :))
    i mówię Ci to nie tylko ja- masz fajny uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawde fajną przemianę stylu przeszłaś:) mam pytanko- nie gniewaj się to nie złośliwość, tylko pytam z ciekawości- jak gospodarujesz budżetem, że wystarcza Ci na fajne stroje? pracujecie oboje? podziel się sekretem- sama jestem studentką i mój portfel często swieci pustkami:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam nie mam problemu z szumami na zdjęciach - wręcz przeciwnie, do niektórych zdjęć pasują i wyglądają spoko. Nie bądźcie wobec siebie zbyt surowi przy robieniu zdjęć. W gruncie rzeczy to ma być przecież dobra zabawa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty