Ostatnie podrygi jesieni.

Ilekroć wychodzę na dwór odczuwam coraz większy chłód. Czasem założę płaszcz lub parkę, czasem bezrękawnik i... coś jeszcze. Bo po prostu jest mi zimno. Nie raz, nie dwa widziałam dziewczyny poubierane 'na cebulkę'. Teraz przyszła pora na mnie ;) Dziś jeszcze chciałabym Wam się pokazać w bezrękawniku bo następny raz będzie pewnie wczesną wiosną;) 
Tak więc, oto prosty set - klasyczne jeansy, emu, bluza i bezrękawnik. Do tego czapka która jest moją pierwszą od tylu lat. Nigdy nie lubiłam nosić czapek a potem chorowałam na zapalenie uszu... Tym razem mi to nie grozi i powiem Wam, że czuję się w niej całkiem fajnie!:)

bezrękawnik SHEINSIDE / bluza CHOIES / jeansy Aupie 
czapka Frontrowshop / zegarek Wellington / buty EMU


Komentarze

  1. Jak cudownie wyglądasz kochana :* Bardzo mi się podoba Twoja bluza i oczywiście EMU <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz :)
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny bezrękawnik - uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bad hair day - w Twoim wypadku to niemozliwe :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam widze good hair day :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie wyglądasz <3 masz rewelacyjną bluzę i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/sunset-review.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz! Uwielbiam chodzić tak ubrana w luźniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten bezrękawnik:) Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie luźne sstylizacje! :-) pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamuśka w luźnym wydaniu - super ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham taki styl! A Tobie w nim bardzo ładnie, bluza jest mega :)
    sliczne widoczki z tyłu, uwielbiam las :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna pikowana bluza, sama bym taką chciała.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam na Ciebie patrzeć bo masz taką pogodną buźkę, że nawet jesień, której nie cierpię nie jest mi straszna :D :*

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia<3
    może obsrw na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  16. bezrękawnik na taką pogodę najlepszy !:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięęęęęknie! Bluza jest fenomenalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna sportowa bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny zegarek! ja dziś podarłam czapkę i niestety teraz mi piździ :/

    OdpowiedzUsuń
  20. swietna kamizelka <3
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajna musi byc ta 'pikowana' bluza :3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna bluza :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny zestaw :)) Przed chwilą widziałam taką czapkę u innej blogerki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciepło i wygodnie! Czyli tak jak lubię, :D Ja raczej zalozylabym pod ta kamizelke jeszcze jakas ciensza kurtke zeby jeszcze cieplej mi bylo. ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz świetnie ;) Czapka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna czapka ;)
    bluza jest extra

    OdpowiedzUsuń
  27. super! :)
    lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Napis z czapki nie pasuje do ciebie ;) Ty masz zawsze piękne włosy kochana! :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Akurat ten zestaw mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w tym bezrękawniku! Świetny outfit. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają mi się Twoje zdjęcia na blogu. Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No niestety koniec z ciepełkiem :<. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam :**.

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się połączenie kamizelki i bluzy! Buciki ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojjj niestety... choc w sumie moze stety,byleby zima szybko zleciała :D.Buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie dbrana stylizacja ! wyglądasz super :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzaa!<3
    wojtomania.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystko super:D
    ślicznie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/one-day-e-fiore.html
    poklikasz u mnie w banery dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna bluza!

    zapraszam do mnie na nowy post z wycieczki do Los Angeles, USA! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. bluza i buty cudowne♥ właśnie szukam krótkich emu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety wielkimi krokami zbliża się zima

    OdpowiedzUsuń
  41. kamizelka i bluza są świetne!!<3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty