3D Rose blouse


bluza CHOIES / spodnie Terranova / torebka H&M / zegarek i bransoletka @ / okulary CHOIES

 Czas spędzony z rodziną to niewątpliwie najlepsze momenty naszego życia. Znajomi przychodzą i odchodzą, chwile mijają a rodzina jest... Od małego twierdziłam, że rodzina jest najważniejsza i dla niej jestem w stanie poświęcić naprawdę wiele. Nie jestem typem osoby która uczestniczy w jakimkolwiek wyścigu szczurów, nie jestem człowiekiem który się spieszy. Mam swój czas i lubię go układać tak, by to co sobie zaplanuję, nie kolidowało ze sobą. Jeśli to właśnie rodzina jest w danym momencie najistotniejsza, to resztę mogę odłożyć na potem... Może moje przemyślenia mają mało wspólnego z głównym tematem notki jakim jest stylizacja, ale potrzebowałam to napisać. Blog to poniekąd mój pamiętnik a są takie chwile, że potrzebuję w tym pamiętniku coś napisać.

Jeśli chodzi o stylizację, to tego dnia w którym były robione zdjęcia, postawiłam na wygodę. Choć spacer to nie jest okazja do zbytniego strojenia się, chciałam wyglądać ładnie, kobieco i sexy. Muszę Wam powiedzieć, że gdy przykładam większą uwagę do własnego ubioru i staram się kierować własnym stylem, to czuję się o wiele lepiej i co najważniejsze - jestem pewniejsza siebie!:)



SPRZEDAM
 wszystko TUTAJ

Komentarze

  1. Bardzo ładna ta bluzka. :) Pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna bluzeczka wygladasz przeslicnzie

    OdpowiedzUsuń
  3. o ile bluzeczka pokazywana na innych blogach do mnie nie przemawiała tak w Twoim zestawieniu bardzo fajnie wygląda :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że wiosna przyszła <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. super bluza,ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka prześliczna !! Ale na Tobie... ja wyglądałabym jak szynka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ta bluzka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana w tej bluzeczce wygladasz uroczo <3
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie nawet na spacerze z dzieckiem można wyglądać kobieco i pięknie (a także uroczo, ale to już chyba zasługa tego kolorku bluzy <3)
    Bluza bardzo mi się podoba, chociaż jeszcze pół roku temu aż prychałam na jej widok :D kobieta zmienną jest :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam tę bluzkę, śliczna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem czy ja bym ubrała taką bluzę, ale ładnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka uśmiechnięta, oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze przepięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie kochana :) tez ostatnio staram sie nie spieszyc i poswiecac czas bliskim :).Ciesze sie,ze wszystko Ci sie uklada :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Martuś,
    jak zwykle cudownie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słoneczko malutkie ostatnio mało mnie w życiu blogowym ale ciąglę śledzę Cię na insta ;) Wyglądasz kwitnąco jako mamusia! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty