Delikatnością grzeszę.


Gdyby zapytano mnie, jaka pora roku najbardziej odzwierciedla mój charakter, bez wątpienia odpowiedziałabym, że wiosna! Radosna, delikatna, wnosząca powiew świeżości, optymistyczna, spokojna i zarazem dynamiczna, potrafiąca zbić z tropu, pełna ciepła... Choć urodziłam się jesienią to muszę przyznać, że wiosna, to cała ja!
Stylizacja jaką chciałabym Wam dziś pokazać, to kolorystycznie idealne zestawienie na początek wiosny.
Czerń kojarzącą się z minionymi, chłodniejszymi miesiącami postanowiłam przełamać pudrowym różem, bielą i złotem. Jasne kolory dodają jej ciepła a także odejmują powagi, pomimo to cały set jest utrzymany w eleganckim tonie i jest bardzo kobiecy. To lubię!

koszula Persunmall / bluzka Stradivarius / spodnie Terranova / naszyjnik Persunmall / zegarek Wellington / torba @




Komentarze

  1. piękniejesz z każdą notką.. ; )
    bardzo podoba mi się Twój makijaż ; )

    a odnośnie wiosny też ją uwielbiam, dłuższe dni, coraz cieplej, wszystko budzi się do życia.. ale i tak moją porą roku jest lato ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. masz prześliczną urodę, taką delikatną. bardzo mi się podoba. :) ale mam taką małą uwagę, pomyśl o dłoniach. wyglądają strasznie i psują cały efekt delikatności. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycają mnie Twoje włosy, wow!
    zdjęcia jak zwykle świetne, a stylizacja - ja sama lubię podobnie się ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne akcesoria :) bardzo mi się podoba taki styl

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli w taki sposób to grzesz ile tylko się da, przepiękna koszula i dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz ;) bardzo delikatnie, klasycznie, ale na pewno nie nudno ;) Boską masz cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką wiosenną urodę masz, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne masz włosy:) a jakie już długie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w takich barwach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci w takich kolorach kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. elegancko,delikatnie i kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki subtelny look idealnie pasuje do Twojego typu urody :) Wyglądasz kwitnąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. super :) wszystko w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jak ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. W pudrowym różu wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz już długie włosy! <3 A stylizacja przepiękna, taka z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć! Pięknie dziś wyglądasz ;) Komplementów nigdy za wiele ! Obyś dostawała je codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. o pieknie :) mam taka sama torebke :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Marto, wspaniale było Cię w końcu poznać. Mam nadzieję, że córka dobrze zniosła szczepienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja jest wspaniała a ostatnie zdjęcie boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie!:)

    zgadzam się masz bardzo delikatną urodę:)
    i ładnie Ci w takich świezych i skromnych zestawach:)

    pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak samo jak wiosna, jesteś piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz pięknie na tych zdjęciach, wiosna Ci służy :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Pasuje do Ciebie taki styl :) Masz delikatną, dziewczęcą urodę :)

    PS Bardzo dziękuję za przemiły komentarz i za to, że masz o mnie takie zdanie. wspaniale było Cię poznać i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz i pogadamy dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. koszula i naszyjnik są cudowne! Pięknie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja również bardzo lubię wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia i stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie, kobieco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestes pierwszą osobą, ktora widzę z tak bardzo podobnym do mojego profilem (nosy!). no w necie trzeba było szukać ;) komentarz bez sensu o północy.
    Il.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam spokojnie, ja za to bez sensu siedze na fb bo ze zmęczenia nie moge usnac, to dopiero bez sensu:P;d

      Usuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty