Dzień kobiet z bloggerkami!


Miniona sobota była dniem zaznaczonym w kalendarzu od dobrych kilku tygodni! Gdy tylko padła propozycja spotkania zgodziłam się bez wahania, ponieważ bardzo chciałam zobaczyć się z dziewczynami z bloga. Bardzo je polubiłam i wiedziałam, że tym razem na pewno nie przyjdę nieśmiała i zawstydzona. Spotkanie odbyło się w restauracji Akademia, w bardzo miłej atmosferze.
Tym razem miałam gadane!




Jeśli chodzi o samą restaurację, to muszę Wam powiedzieć, że jestem zauroczona jej wystrojem! Przepiękne, białe wnętrze i mnóstwo wpadającego światła to coś co trafia w mój gust w 100 %. Restauracja Akademia, to miejsce które jest dla mnie kopalnią inspiracji nie tylko wnętrzarskich, ale i kulinarnych!




Organizatorki!

Nasz mały event nie obył się bez upominków od firm. Dzięki temu testowanie ruszy pełną parą i z pewnością na blogu pojawi się kilka recenzji, ponieważ w moje ręce trafiły produkty, które totalnie mnie zauroczyły! Co znajdowało się w torebkach?


Dzięki Pat & Rub będę miała okazję testować przepięknie pachnące kosmetyki w których skład wchodzą mgiełka do twarzy i ciała, olejek do kąpieli i kawowy balsam do ust. Co do balsamu jestem w 100% pewna jego świetnego działania - mam w kosmetyczce taki sam tylko, że grejpfrutowy i jestem bardzo z niego zadowolona:)


Uroczym upominkiem od The Body Shop były przepięknie pachnące balsamy do kąpieli i cień (?) do włosów. Dobra, nie wiem czy to cień, ale tak to wygląda! Niestety z niego nie skorzystam ponieważ nie stosuję takich rzeczy.
Za to żele z The Body Shop zużyję z wielką przyjemnością ponieważ pachną nieziemsko - szczególnie ten kokosowy!


W zestawie od Soraya znalazły się kosmetyki przeciwzmarszczkowe, przepięknie pachnący żel do mycia ciała, płyn do higieny intymnej i peeling do twarzy. Myślę, że na dwa kremy przeciwzmarszczkowe sobie pozwolę (oczywiście po konsultacji z teściową która jest farmaceutką i dokładnie mi doradzi po przeczytaniu składu) a trzeci oddam w dobre ręce bo do 30 mi daleko:)


Błyszczyk od Dax Cosmetics to chyba jedna z rzeczy z których się tak bardzo cieszę! Ogólnie nie przepadam za błyszczykami, ale ten jest cudowny - nie dość, że pachnie przepysznie, to cudownie wygląda na ustach i ma świetny kolor!:)


Kolejny żel do mycia ciała od GlobalCodmed - z pewnością spodoba się mojemu ukochanemu ponieważ uwielbia on zapach owoców!

Suplementy diety od Biogarden - na pewno skorzystam z CeraNova i zestawu witamin.


Słodycze od Cukier Lukier - one umiliły mi spotkanie najbardziej:D Kolorowe cukiereczki i urocze, wielkie lizaki (szczególnie miś!) wywołały uśmiechy na ustach członków mojej rodziny (na widok misia Julka miała oczy jak 5 zł:D) :)


Voucher na krem od Liley - jestem pewna, że na pewno z niego skorzystam. Oferta Liley jest bardzo interesująca!


Podgrzewacze zapachowe od Moje dekorowanie - przydadzą się bo w zasadzie ciągle palę jakieś świeczki:P


Próbki od Skincode - kremik pod oczy i na noc - nigdy nie używałam niczego pod oczy więc mam motywację!


Oprócz ulotek i vouchera dostałyśmy również kupony rabatowe od Cosmeticservice .

Uwielbiam takie babskie spotkania. Jestem pewna, że na 100% wybiorę się po raz kolejny, a na zdjęcia z jedną z dziewczyn już jestem umówiona!:)
A Wy lubicie takie spotkania?:)

Komentarze

  1. oo kurde, sporo tych kosmetyków! czekam na recenzję the body shop - ja ich baardzo lubię :)
    widziałaś mój śliczny aparat, widziałaś, widziałaś??? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie przeglądałam twojego bloga i trafilam na filmik z 1trym. Można spytać gdzie pracujesz/pracowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale musiało być wspaniale <3 świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mój fryzjer był zdziwiony i powiedział że u mnie bardzo duży wpływ podcinanie. Zawsze jak podcinam moje włosy rosną przez miesiąc w oszałamiającym tempie. Potem jest to już znacznie wolniejsze :/ Ja nie dbam o włosy chyba wręcz odwrotnie :) Nie stosuję odżywek, myję je tylko i susze nic innego nie robię :) O odżywianiu już nie wspominam bo to w ogóle zdrowo nie wygląda :D
      Dziękuję Kochana :*

      Usuń
    3. Ja się na tym nie znam więc tylko oceniam to co zaobserwowałam przez lata :D

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie byłam na żadnym spotkaniu bloggerek, jakoś obawiam się tego. Chyba jestem za bardzo wstydliwa ;) Ale może kiedyś się przełamię, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten cień do włosów z TBS wygląda ciekawie, takie małe szaleństwo, zmywalne wodą;p

    OdpowiedzUsuń
  6. oo na pewno było bardzo fajnie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać była super zabawa! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, aż miło się ogląda :)

    błyszczyk z delii ma ciekawy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rzeczy otrzymałaś na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaaa jak pięknie :D
    i smakołyki też - jadłabym ! :D
    Mnóstwo ciekawych produkto-prezentów super to wygląda :)

    patt_key :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie spędzony czas otulony kosmetykami - to co baby lubią najbardziej, zaraz po odzieży i butach. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku to obfite te prezenciki, czekam na recenzję. :)
    Śliczne lizaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz czekamy na recenzje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie pyszności na talerzach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. chcicałabym przetestować Pat&Rub bo miałam kiedyś próbkę kremu i był super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog! przejrzałam kilka postów i na pewno zostaję na dłużej..
    do tego genialna szata graficzna. :3

    /jeśli znajdziesz chwilkę czasu zajrzyj do mnie by-mandyrainbow.blogspot.com
    dopiero zaczynam, dlatego jeśli zechcesz możesz dołączyć do obserwatorów.
    z góry dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale swietne prezenty, zazdroszcze najbardziej zestawu z the body shop;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozazdrościć takiego spotkania tylko! Chciałabym kiedyś w takim wziąć udział :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty