Happy!

 

ramoneska SHEINSIDE / koszula CHOIES / spodnie @ / torebka H&M / balerinki bezmarkowe / okulary CHOIES

Lepszej aury na 21 marca wymarzyć sobie nie mogłam! Cudowne, ciepłe powietrze wywabiło mnie i moją rodzinę z domu na cały dzień. Tego dnia postawiłam na luz i prostotę - postanowiłam założyć jak zawsze niezawodne jeansy, koszulę w delikatny, kwiatowy wzorek idealną na powitanie wiosny, balerinki i czarną skórzaną ramoneskę. Czułam się w tym bardzo stylowo, a jednocześnie wygodnie i prosto!


Przy okazji zapraszam do udziału w moim konkursie... Aby wziąć udział kliknij w grafikę która przeniesie Cię do konkursu. Zapraszam!:)

https://www.facebook.com/Martaaamartaaa/photos/a.262151987209844.60375.260602040698172/607618829329823/?type=1&theater

Komentarze

  1. strasznie sie pogrubilas tym strojem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, ale chyba do zwiewnej bluzeczki powinnaś założyć obcisłe rureczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego dnia postawiłam na cały luz ;D Po tygodniu noszenia rurek, luz się przydaje;D

      Usuń
  3. prześlicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna bluzka :) Jakoś tak pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest po prostu genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, zdjęcia też fajne, jednak szkoda, że tylko jedna poza i głowa w tę samą stronę odwrócona. :( Ale wyglądasz super! ;)
    Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę, Jessika. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluzka i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bardo lubię takie stylizacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie wyglądasz nieziemsko <3 Wszystko razem pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulę i kurtkę z chęcią bym Ci ukradła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawienie, a koszula jest idealna <3 chyba wyruszę na poszukiwanie jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze zdjęcie jest cudowne <3 ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz co? Kiedyś napisałaś, że mój blog kojarzy Ci się z jakimś tam drzewem, bo robię ciągle zdjęcia w lesie, to teraz Twój mi się tak samo kojarzy! ha! ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta koszula jest taka ładna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemna stylizacja, szczególnie w oko wpadła mi kurtka. Jest warta zamówienia, to skóra? Mogę zapytać ile wyniosła Cie jej cena razem z przesyłką i jaki najlepiej wziąć rozmiar ? :-)

    Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sztuczna skórka, ale całkiem fajna :D Ja kupiłam ją taniej bo dostałam zniżkę, ale kurtka jest podlinkowana w poscie:) Zawsze wybieram darmową dostawę bo i tak nie czeka się długo a nie ma co wydawać na kuriera:P
      Rozmiar weź taki jaki nosisz, wymiary są zawsze podane na stronie:D

      Usuń
    2. Dziękuje za szybką odpowiedź :-D
      Pewnie się zdecyduje, ale mam obawy że długo będę czekać na przesyłkę, czytałam że nawet do 2 miesięcy o.O

      Usuń
    3. nie ma za co:D
      no tak też bywa:D jeżeli chodzi o takie przesyłki z chin to od nich zależy czy wyslą priorytetem czy ekonomem a różnie się czeka, czasem ekonom szybciej idzie od priorytetu :P

      Usuń
  17. lovely style! cozy and stylish!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty