Must haves for spring.

Za każdym razem gdy zbliża się kolejna pora roku, robię nową listę must have. Zazwyczaj dotyczy ona ubrań ale mam też chrapkę na inne rzeczy takie jak sprzęt elektroniczny czy rzeczy do domu które koniecznie powinny się znaleźć pod naszym dachem. W dzisiejszej liście must have możecie jak zawsze zobaczyć ubrania, ale także sprzęt czy coś do dekoracji mieszkania.


Uwielbiam delikatność i elegancję ale także przywiązanie do wygody dnia codziennego co można zauważyć w moich stylizacjach. Ubrania jakie zakładam na siebie doskonale reprezentują te cechy. Tej wiosny stawiam na delikatne kolory i kobiece fasony a elegancji doda mi czerń z której nigdy nie zrezygnuję!
Jeśli chodzi o biżuterię, od jakiegoś czasu preferuję nie tylko delikatne łańcuszki ale i bardzo kobiece kolie! Uważam, że dodają niezwykłego szyku i sprawiają, że stylizacja nabiera charakteru.
Jednak zdecydowanie największym i najbardziej upragnionym must have jest nowy obiektyw! Choć standardowy KIT nie jest zły i dzięki niemu mogę zrobić naprawdę fajne zdjęcia, to jak dla mnie jest za ciemny a ja sama potrzebuję czegoś co fajnie ostrzy pierwszy plan i dobrze rozmazuje resztę.

1. Biała marynarka / Sheinside (tutaj)
2. Niebieska koszula / Sheinside (tutaj)
3. T-shirt z nadrukiem / Sheinside (tutaj)
4. Świeca / IKEA
5. Kopertówka / Sheinside (tutaj)
6. Kremowa spódniczka / Sheinside (tutaj)
7. Obiektyw stałoogniskowy Canon EF 50 mm f/1.8 II
8. Kolia / Sheinside (tutaj)
9. Delikatny łańcuszek z serduszkiem / Sheinside (tutaj)


Dopasowana, elegancka sukienka to zdecydowanie jedna z rzeczy jaka jest mi w tym roku potrzebna bowiem przyda się na ważne wyjście! Reszta rzeczy to coś do noszenia na luzie, a jeśli chodzi o spódniczkę to bardzo chciałabym znaleźć coś z neoprenu.
Robot kuchenny jest wspólnym must have moim i Damiana. Bardzo chcielibyśmy mieć Kitchen Aid i mamy nadzieję, że za jakiś czas będziemy mogli spełnić to marzenie!

10. Dopasowana sukienka z koronką / Sheinside (tutaj)
11. Luźna bluzka w paski / Sheinside (tutaj)
12. Dżinsowe szorty / Sheinside (tutaj)
13. Czarna spódniczka / Sheinside (tutaj)
14. Lustrzane okulary / Sheinside (tutaj)
15. Robot kuchenny / Kitchen Aid Artisan

A Wy macie swoje must have na tą wiosnę?:)

Komentarze

  1. świetne ubrania!
    Tobie przyda się nowy obiektyw, mnie nowy aparat! :/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale swietne laszki :-) jak zrobilas taki kolaz? naucz mnie, ale to juz! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja spełniłam już swoje liste must have na wiosnę... prócz jednego puktu :( / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wcale nie widac, ze reklama sheinside, wcale ...

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne must have'y, chyba sama musze zrobic sobie taka liste :)
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. a dlaczego wszystko z jednego sklepu??

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam taki łańcuszek z serduszkiem z FJBOX :)
    Też bym chętnie przygarnęła tę kremową spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sheinside pewnie zadowolony z reklamy :) hmm wiemy ,że z nimi współpracujesz ale niestety bije po oczach,że wszystko wybrałaś z jednego sklepu, a przecież te wszystkie ciuszki można dostać w siecówkach ! wystarczyłoby zajrzeć na inne strony..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja wiem że bije po oczach :P myslisz ze nie widzę skoro wszystko tam podlinkowałam?:P szłam po najprostszej linii oporu, nie mam czasu siedzieć kilka godzin w necie i wyszukiwać wszystko na innych stronach skoro jest na tej. pozdrawiam

      Usuń
  9. Tez szukam spódnicy z neoprenu bo znudziły mnie tradycyjne materiałowe. Widziałam takie na mosquito ale prawie 100 pln za taką to kpina:/
    świetne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niebieska koszula to i moje must have, najlepiej troszkę luźniejsza, ale dostosowująca się do sylwetki. Szukam od dwóch sezonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne, proste i kobiece ubrania, z milionami odpowiedników w każdej sieciówce, nie rozumiem więc z czego ludzi robią problem. Wesołych świąt Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym kupić ten obiektyw :) Fajna spódniczka!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  13. W pełni podpisuję się pod tą listą kochana <3 Buziaki i Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą swiecę z ikei, strasznie szybko się spala :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobną spódniczkę do tej czarnej zamawiam we wtorek. Są one śliczne, do wszystkiego pasują. Dlatego cieszę się, że ją będę miała. Te spodenki też mi się podobają :)

    Wesołych świąt i smacznego jajka :)
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com/2014/04/my-happines.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinnas zrobic z tego bloga troche blog parentingowy tak, pokazac mloda mame x dxieckiem, pokaxywac jak roxiwazujecie pierwsze problemy Julki:) outfity. Na wesolo a nie tak ogicjalnie!!!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię robić takie wpisy rodzinne gdzie wstawiam dużo zdjęć ze wspólnie spędzanego czasu :) Ale parenting jako taki mnie nie kręci, blog to coś tylko dla mnie, taka moja ostoja :) Oczywiście nie zabraknie typowo Julkowych wpisów!:) Oj bo ja już taka właśnie poważniejsza jestem:P

      Usuń
  17. Ale zobacz na blogi typu pannamiijejzabawki lenkowomi albo ladygugu, fajowe:) fajnie by bylo Ciebie w takiej odslonie zobaczyc:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to moze kiedys heh :) na razie no jakos nie potrafiłabym sie w tym odnalezc:) a najbardziej lubie mammamija! ♥

      Usuń
  18. wiele delikatnych, zwiewnych i kobiecych fasonów pojawia się na wiosnę.
    bardzo ładne rzeczy, mnie podoba się ta kopertówka, śliczna jest!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja! Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty