TK Maxx - Me. By me.


Poprzedni miesiąc był dla mnie czasem w którym każdy dzień był wypełniony po brzegi różnymi sprawami. Ciągle mi coś wypadało i w zasadzie w każdej chwili miałam coś do roboty. Ale nie zabrakło okazji do ciekawych i inspirujących zajęć! W połowie marca miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu dotyczącym nowej, wiosenno letniej kolekcji TK Maxx - Me. Be Me. Perspektywa wyjścia na ten event była dla mnie interesująca ponieważ głównym punktem nowej kampanii TK Maxx jest założenie, że każdy człowiek czuje się najlepiej i najpewniej będąc po prostu sobą. Ma to również odniesienie w stylizacjach i w tym jak się prezentujemy na co dzień, dlatego zdecydowałam się przyjść i posłuchać co mają ciekawego do powiedzenia organizatorzy. Całe spotkanie zostało świetnie przygotowane - dowiedziałam się wiele informacji nie tylko na temat kampanii, ale także o tym jak dobrze robić zdjęcia na bloga. Czas umilał nam DJ Trent i pyszne przekąski.
Podczas spotkania miałam także okazję poznać dwie świetne dziewczyny - Confassion i Aniamaluje! Bardzo mi było miło Was poznać, dziękuję!:)

Więcej o całej kampanii przeczytacie TU.

Poniżej zdjęcia dzięki uprzejmości fotografów.



I co nie co ode mnie..:)


Komentarze

  1. Spotkanie musiało być świetnym przeżyciem :)
    Sklepu jednak nie lubię, przypomina mi drogie chińskie centrum.

    OdpowiedzUsuń
  2. co taka nie uśmiechnieta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i po nich widać że musiało być świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak się bawio w tej Warszafce :( Fajnie!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia i zazdroszcze ci takiego spotkania

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że się fajnie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, tylko kurcze szkoda, że z taką smutną miną Cię złapali. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Ty Ty, zazdroszczę meeeega <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na takim spotkaniu musiało być inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również dziękuję śliczna Kobietko! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny event, chyba będę musiała wybrać się w najbliższym czasie do TK Maxxa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i mogę tylko Ci kochana pozazdrościć takiego spotkania :) Buziaki i dziękuje za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty