Stylizacja z szarym płaszczem.


Liście pospadały z drzew, zrobiło się okrutnie zimno. Do tej pory byłam tak zajęta tym co się wokół mnie dzieje, że nie zauważyłam zmiany pogody. Do teraz! 
Skutkuje to tym, że dopiero w tym momencie wyjęłam z szafy wszystkie kurtki jesienne. Jestem letnią desperatką która do końca liczy na to, że zrobi się cieplej! A jedynym plusem takich chłodów jest to, że można założyć ładny płaszczyk i piękne, kryte buty (a zdradzę Wam, że kiedyś tylko na to czekałam!). Tak więc dziś pora na pierwszy elegancki, jesienny klasyk.

płaszczyk SHEINSIDE / bluzka CHOIES / spodnie Never Denim / torba Gina Tricot / zegarek DW / botki Czas na Buty / czapka bezmarkowa


Komentarze

  1. świetny jest ten płaszczyk ; ) a co do lata - też uwielbiam tą porę roku i zawsze musi minąć sporo czasu zanim pogodzę się z jego końcem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero wróciłam do PL z Hiszpanii.. makabra

      Usuń
  2. cudowny zestaw, płaszczyk najbardziej wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ta torba Gina Tricot jest skórzana?

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety wczoraj poczułam jesień :( a powietrze takie mroźne jak zimą :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihihi! Z początku jak popatrzyłam te na zdjęcia to myślę: o kurde, śnieg! Ale jak się tak przypatrzyłam to jednak nie, to piasek. hahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo wyglądasz w tym płaszczu. Podziwiam, że wyjęłaś dopiero jesienne rzeczy. Ja to już w zimowym płaszczu chodzę bo tak marznę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny płaszczyk :) mam podobny, trochę dłuższy i do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz :) Zakochałam się w płaszczyku <3

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ten płaszczyk, świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszczyk genialny! Szkoda, że pokazałaś się w tej czapce, ale w ogóle jak tak patrzyłam na Ciebie, to zrobiło mi się zimno :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba właśnie takiego szukam :(

    Karola z TuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw! połączenie szarego płaszcza z bluzką w kolorze baby blue wyszło Ci świetnie, od teraz chyba jedno z moich ulubionych połączeń :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz:) porównuję sobie Ciebie sprzed ponad roku i teraz, bardzo się zmieniłaś :) oczywiście na lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby wszystkie młode mamy tak wyglądały! :D Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy mogę jeszcze kupić te płaszcz? Widziałam, że miałaś dwa, ale gdzieś mi ten post z ceną uciekł, a jest przepiękny!! Jeśli poszedł, do poszukam w sklepie, ale chciałabym w miarę szybko go kupić, bo zimno.. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz. Wielkie TAK dla tej stylizacji. Obserwuję, bo bardzo przyjemny dla oka blog!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zakochana w płaszczu! Przepięknie wyglądasz Kochanie :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty