Listopadowa aktualizacja włosowa.


Minione dni były bardzo intensywne i wypełnione zajęciami po brzegi. Gdy wieczorami wracałam do domu to jedyną rzeczą o której marzyłam był sen, a i tak było jeszcze wiele do zrobienia więc siłą rzeczy blog spadał na ostatnie miejsce. Miałam kilka wpisów w zapasie (w tym ten), ale nie miałam czasu moderować komentarzy ani kontrolować tego co się dzieje w internecie więc postanowiłam przełożyć nowy wpis na później. Tak więc witam Was dzisiaj nową włosową notką i zapraszam serdecznie do przeczytania całej aktualizacji :)


Pamiętacie kiedy miała miejsce ostatnia aktualizacja włosowa? W marcu. Dokładnie w marcu! To dość długi czas ale powiem Wam, że w tym czasie nie wprowadzałam żadnych konkretnych zmian. Używałam różnych szamponów, stosowałam najzwyklejsze w świecie odżywki. Od czasu do czasu robiłam sobie maskę jajeczną i stosowałam WAX. Nie łykałam żadnych suplementów i starałam się nie suszyć włosów. Z czasem zauważyłam, że powinnam zacząć używać odżywek nawilżających bo tylko po takich moje włosy wyglądały przyzwoicie. Każdorazowe odżywianie włosów innymi środkami sprawiało, że były one matowe i zbijały się w nieestetyczne strąki. Przestałam regularnie podcinać końcówki ponieważ nie wymagały one tego w takim stopniu jak wcześniej i pozwoliłam im żyć swoim życiem. Gdy w maju osiągnęły długość 61 cm zauważyłam, że końce na długości 10 cm są mocno przerzedzone - to ślad po grzywce sprzed paru lat którą długo zapuszczałam. Postanowiłam je przyciąć i tym samym dać nowe życie moim włosom.

Przed...


Po...


Co było potem?:) Rosły, rosły i rosły :) Obecnie mają 60 cm i znowu są długie!
Zaskakuje mnie jedynie tak szybki przyrost w ciągu 6 miesięcy bo aż 1,5 cm miesięcznie! To dla mnie zaskakujące, szczególnie dlatego, że karmię piersią :)
W tej chwili prowadzę normalną pielęgnację i zamierzam rozpocząć kurację Seboradinem. Jedyny włosowy grzech jaki popełniam to suszenie włosów - nie mam jednak innego wyjścia bo gdybym nie suszyła ich po umyciu to chodziłabym ciągle chora. Tak więc w ruch poszły kosmetyki nawilżające i tego się trzymam! Zauważyłam też że w zależności od twardości wody moje włosy wymagają stosowania odżywki. W przypadku miękkiej wody nie muszę jej używać i mogę spokojnie wysuszyć włosy nie przejmując się ich stanem bo wiem, że i tak będą ładne i mięciutkie! Gdy jadę do Warszawy na parę dni to nie pakuję żadnych specyfików bo tam woda jest tak miękka, że niczego nie potrzeba. Co innego jest w miejscu w którym mieszkam, tutaj włosy stają się bardziej wymagające.


Pomimo suszenia czy twardej wody z jaką mam do czynienia na co dzień jestem całkiem zadowolona z moich włosów. Cieszy mnie to, że włosy są w dobrym stanie bo w tym roku działo się tak dużo w moim życiu, że totalnie nie miałam głowy do tego by się nimi zajmować i myśleć o najrozmaitszych kuracjach. Pozostaje mi o nie dbać dalej, nawilżać i dać im żyć!

Komentarze

  1. Piękne:) masz prześliczny kolor włosów a także brwi. Dzięki temu wyglądasz tak bardzo dziewczęco i naturalnie. Jak tak patrzę na te włosy to prawie czuję jakie są miękkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy są piękne;) Mi też niedługo uda się zejść z cieniowania, wtedy już będę mogła zaprzestać tak częstego podcinania i może będą w końcu takie długie jak Twoje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtórzę za poprzedniczkami: piękne włosy. Zazdroszczę, przyznam szczerze ^^ Moje ostatnio mocno się buntują i albo są leciutkie jak piórka, albo dociążone aż za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor włosów! naturalny? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie urosły! Bardzo podoba mi się Twój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki sliczny kolor masz wlosow! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana włosy wyglądają genialnie a Ty po prostu kwitniesz!!

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie zazdroszczę koloru!

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg, ostatnie zdjęcie jest przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor śliczny miodowo-złoty ach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnica jest bardzo widoczna. Masz piękne i zdrowe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. hej,
    nie przyjmij tego jako atak. W opisie po lewej stronie wg mnie jest błąd logiczny, napisałaś o sobie "Z wykształcenia oraz z zamiłowania pasjonatka kuchni i gotowani", gdzie kształcą w zawodzie "pasjonatka kuchni i gotowania"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w sumie masz rację:D później się to zmieni:D

      Usuń
    2. cieszę się, że nie przyjęłaś tego jako agresji, co często zdarza się w blogsferze :)

      http://notlikeme.pinger.pl

      Usuń
  13. pięknie :)
    włosy są długie i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie mogę się zachwycić twoimi włosami są cudowne! Pamiętam ze kiedyś miałaś je farbowane jak wyszłas z tego koloru i wróciłas do naturalnego? I czy mogłabyś polecić jakieś sprawdzone odżywki czy maseczki do włosów farbowanych? Z góry bardzo dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty