Oryginalne ozdoby na choinkę czyli kamienie szlachetne z papieru


Hallowen dawno za nami, Święto Zmarłych i Zaduszki też, Dzień Niepodległości minął, a to oznacza, że... Czas do Świąt Bożego Narodzenia minie teraz w zawrotnym tempie! :) Nie wiem jak Wy, ale ja za dzieciaka właśnie w ten sposób odliczałam czas do Gwiazdki. Zawsze, ale to zawsze czekałam na to, jak z rodziną pójdziemy na grób babci, potem czekałam na 11 listopada... po którym leciała świąteczna reklama Coca Coli. To był znak, że trzeba myśleć już o najcudowniejszym okresie w roku :)
W związku z tym rozpoczynam na moim blogu cykl zimowo świąteczny, czyli pomysły na ozdoby choinkowe, pomysły na dodatek do prezentów, inspiracje, i wiele wiele innych! Muszę Wam zdradzić, że nie mogłam się tego doczekać ponieważ w tym roku postanowiłam, że będę wcześniej myśleć o świętach. Zdradzę więcej - zaczęłam wcześnie i od wpisu o czymś, co jest pracochłonne i wymaga skupienia! Główka pracuje! Zapraszam na pierwszy wpis w tym cyklu.


Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam coś, co skradło moje serduszko dobre dwa tygodnie temu. Szukałam w internecie inspiracji na ozdoby choinkowe i znalazłam kamienie szlachetne z papieru. Jest to dekoracja nietypowa, bardzo prosta i na swój sposób elegancka. Nie są to typowe bombki z pierdyliardem wzorów, tylko fajne i minimalistyczne zawieszki. A co najlepsze - ile satysfakcji sprawia wykonanie ich samodzielnie!
W czasie szukania znalazłam szablony które możecie wydrukować, odrysować na kolorowym papierze, i cieszyć się oryginalnymi ozdobami. Aby pobrać je w oryginalnym rozmiarze, otwórzcie obrazek w nowej karcie i zapiszcie na komputerze. Do dzieła!





ALTERNATYWA DLA LENIUSZKÓW (:D)

Jeśli szukacie innych ozdób na święta (nie koniecznie papierowych) to koniecznie wpadnijcie do...

Pepco • koniecznie wejdźcie na stonę PEPCO - często zaglądam do nowej gazetki, a i w nowej powoli robi się świątecznie.

TK MAXX • na fanpage TK Maxx powoli pojawiają się świąteczne zajawki więc jeśli lubicie TK Maxx to koniecznie tam zajrzyjcie bo asortyment jest OGROMNY.

Westwing • droższa alternatywa, ale wybór jest ciągle duży, codziennie dochodzą nowe kampanie (zobaczcie TUTAJ!) i na pewno znajdziecie coś dla siebie. Polecam!

IKEA • diamenty znalezione dzięki czytelniczce. Mimo wszystko samodzielna robota daje mega satysfakcję, ale zobaczcie koniecznie TUTAJ!




Zainspirowani? :) Mam nadzieję!

Wszystkie zdjęcia i szablony z tego wpisu znalazłam w Google i na Pinterest.

Komentarze

  1. Ikea ma w ofercie diamenty.

    W chwili wolnego spróbuje wyczarować coś z papieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już znalazłam! Jestem w szoku, że maja takie śliczne zawieszki ale i tak samodzielne wykonanie czegoś takiego daje mega satysfakcję :)

      Usuń
  2. Jakie piękne! Sama chętnie robię sobie z nich jakąś dekorację świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam za mało cierpliwości do wycinania... za to kleić mogę za dwóch! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie diamenciki widziałam w zeszłym roku w Oysho, były w nich zapakowane majteczki:) Bardzo mi się to podobało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie widziałam ale wierzę na słowo że były śliczne :)

      Usuń
  5. Faktycznie są po prostu oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś wspaniałego!!! Najgorzej jednak z wycinaniem😊.Ale warto😊. Życzę udanych i wesołych świąt😁😁😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty