Pierwszy zimowy look. Zielona kurtka w roli głównej.



Czy jest coś przyjemniejszego od siarczystego mrozu? Jeśli można tak nazwać listopadowy mróz, to z pewnością nie ma nic lepszego.
Nie wiem jak Wy, ale ja nie cierpię typowo atlantyckich zim. Nie lubię, gdy jest 8-10 stopni a do tego deszcz. Uwielbiam mrozy i śnieg - ma to swoją zaletę bo taki ziąb wymraża większość bakterii i wirusów a także hartuje, dzięki czemu można przejść okres zimowy z co najwyżej jednym przeziębieniem. Dla nas to najlepsza opcja i jeżeli sierpniowy, wczesny wylot bocianów ma zwiastować siarczystą zimę, to ja jestem jak najbardziej zadowolona z tego faktu. Parę dni temu mieliśmy pierwsze mrozy i szczerze przyznam, były dla mnie bardzo przyjemne. Właśnie taką chciałabym zimę. I śnieg do tego.

Jeśli mówić o stylizacji, postawiłam na bardzo ciepłą opcję. Spodnie, ciepły golf i dodatki, a do tego zimowa kurtka która naprawdę dobrze grzeje. Jak dla mnie idealnie!


kurtka TUTAJ   /   golf George   /   spodnie Never Denim   /   torebka TUTAJ   /   kalosze, czapka i szalik bezmarkowe   /   rękawiczki Borjesson



Komentarze

  1. świetny zestaw, widać, że cieplutki :) torba bardzo fajna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! <3 Nie tylko fajna, ale i pojemna i bardzo praktyczna :)

      Usuń
  2. Ja sobie sprawiłam jasną czapkę na zimę :) jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jest pierwsza, jasna czapka z pomponem :) Jest najlepsza!

      Usuń
  3. Fajne kaloszki, a są ocieplane?
    Ja też uwielbiam mrozy i śnieg, może to dlatego, że w parze zazwyczaj idą ze słońcem?
    U mnie niestety deszcz:/ bleh;/ czekam na śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, niestety nie, dlatego noszę wkładki filcowe :)
      Pewnie dlatego :D Ale prawdziwa zima to właśnie siarczysty mróz i pięknie sypiący śnieg :)

      Usuń
    2. I sprawdzają się przy ujemnych temperaturach? Może i ja spróbuje:)

      Och tak i jeszcze jak się przepięknie mieni w słońcu:)

      Usuń
  4. Mi sie marzą białe święta bo już nie pamiętam kiedy takie były :)
    Z jednej strony lubię ten mróz i śnieg ale jak mam jechać rano do pracy i skrobać szyby i jechać po śliskiej ulicy to mnie to przeraża :) No ale taki urok zimy :)
    Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty