Shein look • Czerwona parka w roli głównej

 

Nie wiem jak u Was, ale u mnie chodzenie w krótkich kurtkach już się dawno skończyło. Nie wychodzę z domu bez czapki i szalika, i to głównie ze względu na to, że nie chcę się znowu pochorować. Ciepła kurtka lub płaszczyk również wchodzą w grę i nie obejdę się bez nich. W tym roku zdecydowałam się na zieleń (jeszcze nie widzieliście) i na żywą czerwień którą możecie zobaczyć mnie dziś.

Wrażenia z noszenia nowej parki? Bardzo wygodna, jeśli chodzi o ciepłotę, w sam raz dla mnie, kolor mocny ale przyjemny dla oka i mocne skojarzenie ze świętami :))


parka TUTAJ   /   sweter bezmarkowy   /   spodnie TUTAJ   /   torba TUTAJ   /   buty Bonprix

 

Komentarze

  1. Parka, mimo swojego koloru, którego nie lubię, wygląda świetnie z całością. Na spodnie już od dawna się czaje, ale jakoś boje się je zamówić ze względu na rozmiary. Jeżeli mogę zapytać to jaki nosisz, a jaki zamówiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja zamawiałam rozmiar S. Świetnie obciskają, uwielbiam je!

      Usuń
  2. przecudowna kurtka ! i w dodatku ma piękny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde Marta, a co z butami ?? Do ciepłej jak piszesz kurtki , w której się nie pochorujesz takie cienkie buty ??
    Nie czepiam się, ale zastanawiam jak widzę dziewczyny w zimowych kurtkach i tego typu butach.
    Kurtka świetna, chyba też sobie ją sprawię.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, robiliśmy te zdjecia 3 tygodnie temu więc pogoda była naprawdę cudowna, a sama zobacz że i sweter mam cieńszy :) Kurtałka jest naprawdę fajna bo jak jest cieplej (10-15 stopni) mogę założyć cienki sweter i jest lajtowo, a jak się robi zimno to zakładam grube swetrzysko i mało co się nie zgrzeję, więc naprawdę polecam :)

      Usuń
    2. Też o tym pomyślałam Kasiu :D

      Usuń
  4. Pięknie wglądasz ! U nas też jest coraz zimniej. Czasem to nie wiem jak się ubrać bo wiatr sprawia że jest bardzo bardzo zimno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, szalik i czapka to najważniejsze elementy zimowego stroju :)

      Usuń
  5. Ta kurteczka będzie się nadawała na zimówkę :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naszą zimę na bank:D Nie zmarzniesz i nie przegrzejesz się :)

      Usuń
  6. Kolor tej kurtki jest taki mocno czerwony czy to kwestia zdjęć? Bo na stronie wygląda jak bordowy.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, na żywo to żywa, mocna czerwień :) Ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz tam pięknie :) też mieszkam w podobnej okolicy, ale gdzie się nie wybiorę to muszę brać kalosze bo wszędzie błoto i ciapa ;/
    fajna ta kurtka, podobają mi się czerwone rzeczy, ale mi nie pasują :(
    też już nie wychodzę z domu bez czapki i szalika, ostatnio mnie tak przewiało, że przez kilka dni męczyłam się z okropnym bólem głowy..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty