Siła intuicji



Zawieszenie w pewnych kwestiach wykorzystuję w bardzo przyjemny sposób. Włączam kreatywność, a mój umysł działa na najwyższych obrotach. Lubię myśleć o czymś, co może być fajnym i kreatywnym działaniem, przy czym staram się nie myśleć o tym, co sprawiło, że czuję się trochę zawiedziona.
No ale jak tu podejmować działania gdy są ludzie, którzy za nic mają czyiś cenny czas. Strasznie mnie to wkurza, uchhh! Nadal działa mi to na nerwy na maxa. Ale we wszechświecie wszystko dzieje się po coś, więc może i to ma swój cel? Bo co jak co, ale ostatnio bardzo mocno wyczuwam, czy coś jest warte zachodu. Jeśli nie jest, nie pakuję się w to. Niby coś się dzieje, ale to nadal specyficzne zawieszenie. Pora wczuć się w to, co mam w środku.


koszula bezmarkowa   /   spódniczka TUTAJ   /   naszyjnik Happines Boutique




Komentarze

  1. Hej, mam do Ciebie wielką prośbę ;) Pamiętam jak kiedyś wrzuciłam na swój profil na facebook link do bloga swojej koleżanki. Nie zapamiętałam nazwy i teraz gdy próbowałam znaleźć u Ciebie ten post to nigdzie go nie ma ;c. Mogę Cię prosić o podanie go kolejny raz? Nie wiem jak ta dziewczyna ma na imię, ale pamiętam, że ma córeczkę Amelkę :) Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o Karoline?:) https://www.facebook.com/blogcharm/?pnref=lhc

      Usuń
    2. Tak, tak o nią ;) Dziękuję :*

      Usuń
  2. gdzie kupiłaś tę piękną koszulę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, chyba na dresslink ale juz nie pamietam :( w kazdym razie znajdziesz ją w azjatyckich sklepach internetowych :)

      Usuń
  3. mogłabym dowiedzieć się skąd są Twoje firany? za każdym razem gdy oglądam Twoje zdjęcia i widzę je w tle zachwycam się nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania:)

      Usuń
    2. Kochane, moskitiera jak i zasłony są z ikei :) Co do moskitiery jest mega tania bo 15 zł! <3

      Usuń
  4. Bardzo ładna koszula i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty