Świąteczna wishlista / Propozycje prezentowe



Nie macie pomysłu na prezent? Jeśli macie do czynienia z niepoprawną Potteromaniaczką zakochaną w świecach, bajkowych motywach, pięknych zapachach i minimaliźmie kolorystycznym, to skorzystajcie z mojej świątecznej wishlisty. Takie prezenty na pewno spodobają się osobie którą chcecie obdarować!


1. Case na telefon z bajkowym motywem (w moim przypadku z bohaterką Zaplątanych).
2. Zegarek Daniel Wellington z paskiem w kolorach, bieli, różu i granatu. Tak w ogóle jeśli chcecie kupić zegarek na stronie www.danielwellington.com to możecie skorzystać z kodu promocyjnego DW_smallrosie który daje 15% rabatu.
3. Koronkowy stanik bez fiszbin. Dla mnie byłby ideałem gdyby miał paseczki nad miseczką.
4. Bukowe druty z edycji limitowanej z Czas Zamotać.
6. Świeca Yankee Candle Fresh Cut Roses





7. Kominek Yankee Candle plus trzy ulubione woski. W moim przypadku Honey Glow, A Child's Wish i Silver Birch. No i jakieś świąteczne zapachy. 
8. Skóra owcza Ludde z Ikei.
9. Świeca Yankee Candle Lemon Lavender.
10. Klasyczna Euphoria od Calvina Kleina.
11. Wszystkie tomy Harrego Pottera (oczywiście po polsku!)
12. Kolorowanka dla dorosłych z motywami z Harrego Pottera :))

Komentarze

  1. Kolorowanka musi być moja! ❤️
    Pozdrawiam, Chmielova.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zabawne case'y na telefon, ale niestety mam taki model, że nawet na ebay nie ma zbyt ciekawych :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wychodzi jeszcze po polsku Harry Potter z ilustracjami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te druty są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd przyznać ale jeszcze nie miałam żadnej świecy Yankee Candle:/
    Te zegarki DW są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty