Świąteczne wyzwanie zakupowe z TK Maxx / KONKURS

 
 
Kto czyta mojego bloga i obserwuje profil na Instagramie ten wie, że bardzo lubię TK Maxx bo mają świetny asortyment w kategoriach dom, kuchnia i dodatki. Ubrania mniej mnie interesują (w przeciwieństwie do butów na które zawsze zwracam uwagę), za to w dziale domowym potrafię siedzieć conajmniej godzinę. Nie inaczej jest z moim ukochanym który przez bite 45 minut potrafi zastanawiać się który nóż kupić, albo rozkminia czy lepiej mieć jeden miedziany rondelek, czy tańszy, ale większy garnek. No ale do rzeczy, bez zbędnego gadania!


Lubię TK Maxx, więc chętnie wzięłam udział w bardzo kameralnej, drugiej edycji wyzwania zakupowego które odbyło się w TK Maxx Wola Park (tak na marginesie, to nowy sklep marki otwarty we wrześniu!). Tym razem zadanie polegało na aranżacji świątecznego stołu. Każda z nas miała za zadanie zrobić to w swoim stylu i nie było przymusu który kazałby nam się trzymać stricte typowegej stylizacji świątecznego stołu, zdecydowanie można było poszaleć. Atmosfera była świetna, nie było żadnego pośpiechu i każdy był w dobrym humorze. To było bardzo motywujące!
Gdybym miała coś powiedzieć o tym, co wymyśliłam... Moja aranżacja jest skromna, ale bardzo w moim stylu - subtelna i delikatna, skojarzona z królową śniegu.
To lubię!


Abstrahując od wcześniej wspomnianych dodatków do domu, TK Maxx ma w swojej ofercie multum akcesoriów świątecznych i produktów które zdecydowanie sprawdzą się jako prezent dla bliskiej osoby. Polecam Wam się wybrać bo możecie znaleźć coś bardzo fajnego. Zdecydowanie warto!

 
No i na koniec mała uwaga - w związku z tym, że do sklepów TK Maxx na dobre wkradła się świąteczna atmosfera, razem z TK Maxxem mamy dla Was bardzo fajny konkurs. Po raz kolejny są do rozdania vouchery, tym razem wygrywają dwie osoby a każda z nich dostanie voucher 100 PLN! Zdecydowanie warto wziąć udział, koniecznie wpadnijcie na fanpage mojego bloga! Niżej znajdziecie podlinkowaną grafikę.


https://www.facebook.com/kreujeswojezycie/photos/a.262151987209844.60375.260602040698172/930921096999593/?type=3&theater

Komentarze

  1. Też uwielbiam dział domowy w TK Maxx:)
    Super miałyście zadanie.Piękne dekoracje :)
    Oczywiście wzięłam udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Jestem u Ciebie pierwszy raz. Ale wybacz, że nie mogę się z Tobą zgodzić w temacie naszych dzieci, bo to moje dzieci są najpiękniejsze pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Yyy... Nie za bardzo rozumiem czemu mi to mówisz, czy coś pominęłam?:)

      Usuń
    2. Myślę, że chodzi o opis pod zdjęciem w bocznej kolumnie :)

      Usuń
    3. Aha, no rozumiem :) W każdym razie dystans potrzebny jak najbardziej bo dla każdej mamy jej dziecko jest najpiekniejsze co nie umniejsza innym maluchom:)

      Usuń
  3. Jaka cudna aranżacja!:) to az dwa bony są do rozdania? Hmm moze tym razem maszyna losujaca trafi moj numerek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie wiadomo, ponumeruje, wylosuje i zobaczymy jak bedzie:D

      Usuń
  4. Ja w Tk Maxxie najbardziej lubię świece, kosmetyki, buty i rzeczy domowe, a stricte do kuchni. Co miesiąc staram się jeździć do Rzeszowa i przeglądać ich nowości. I nie zdarzyło się jeszcze, żebym wyszła z pustymi rękami.
    Kocham ten sklep miłością absolutna i mam z niego masę perełek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym że ja jeżdżę rzadziej bo małą trzeba z babcią zostawić, inaczej jest raban:D

      Usuń
  5. Marta, podejrzewam że chodzi o Twój opis, że jesteś mamą najpiękniejszej dziewczynki pod słońcem ;-))

    Przy okazji - też bardzo lubię TK MAXX, szczegółnie słodycze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz wiem:)
      Oj ja rzadko kupuje słodycze, ale czasem coś w tk maxx wyhaczę:D

      Usuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty