TOP 5 PREZENTÓW ZNALEZIONYCH NA BONPRIX



Grudzień coraz bliżej, szał zakupów jest coraz większy bo wszyscy powoli zaczynamy rozglądać się za prezentami. Masa sklepów ma w swojej ofercie różne upominki... Mowa tu m.in. o H&M, Sephorze, TK Maxx, a także... Bonprix! Z okazji nadchodzących świąt marka zaproponowała mi stworzenie listy TOP 5 prezentów na święta (i nie tylko!). Co wybrałam?



1. Przede wszystkim złote ozdoby. Bardzo spodobały mi się złote renifery i zawieszki w kształcie gwiazdek. Uwielbiam zawieszki, uwielbiam ozdabiać wszystko co jest w domu. Przed świętami dostaję małpiego rozumu.

2. Narzuta i poduszki w świąteczny print. Koniecznie czerwone.

3. Poduszki. Bo zaraz za kubkami i magnesami to jeden z takich upominków, który najbardziej kojarzy się z sytuacją w której jesteśmy obdarowani.

4. Szary kombinezon, a jak większość mówi - śpioch dla dorosłych. Prezent całkiem w dechę zwłaszcza, jeśli lubicie chować się wieczorami pod kołdrą.

5. Świecznik. Upominek dobry zawsze i wszędzie. Użyteczny, nie leży, nie kurzy się a cieszy oko.



Zachęcam Was do zapoznania się ze świąteczną kampanią Bonprix. Może Wy też znajdziecie coś dla siebie?





* Wpis powstał w ramach współpracy z marką Bonprix.

Komentarze

  1. narzuta i poduszki są cudowne
    to akurat moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poduszki to dobry pomysł na upominek, bardzo dobrze sie kojarzy :)

      Usuń
  2. Wszystko bym chciała!!!! <3 Oszalałam na punkcie koca i poduszek, i tego śpiocha - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko bym przygarnęła bo wszystko mi się podoba i ciężko bym miała jeżeli miałabym wybrać jedną rzecz :)
    Złote dodatki planuje dać w sypialny więc gwiazdki i renifery są mega.
    Uwielbiam wszelkiego rodzaju narzuty i poduchy a te w świąteczne wzory to już najbardziej.
    Kombinezon jest genialny i sama takiego poszukuję a świeczniki w takie wieczory to przymusowo muszą być :)
    Świetna lista prezentów i myślę że każdy by znalazł coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się bardzo podoba, ten kombinezon- cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty