Sierpniowa aktualizacja włosowa • Nowy, włosowy cel



Ach ten long bob, co za piękna fryzura! Wygodna, praktyczna, kobieca... A co z długimi włosami? Tymi pięknymi, długimi pasmami, skąpanymi w blasku słońca?
Poczułam ukłucie zazdrości, co prawda nie tej, niszczącej, ale jednak!
Jest to taka motywująca zazdrość, która dała mi kopa do tego, by spróbować jeszcze raz. Co prawda objętość moich włosów mierzona w kucyku wynosi tylko 7 cm, ale czemu by nie podjąć jeszcze raz wyzwania?

Włosy są w całkiem niezłym stanie. Co prawda rozczesywanie ich po dniu na plaży wymaga pewnej siły, poświęcenia i ofiar (ach te wyrwane w bólu pojedyncze włosy), ale dają radę. Niestety przez długi czas zaprzestałam suplementacji, bo nie byłam w stanie zapamiętać o sobie samej i w ten sposób doprowadziłam u siebie do pewnych niedoborów. Odbiło się to na włosach, bo przestały rosnąć grubsze niż zwykle. Grubsze niż zwykle, bo poprzednia suplementacja pomogła mi w uzyskaniu większej grubości włosa. Było to dość zauważalne, ale niestety nie udało mi się utrzymać tego efektu.
Poza tym włosy mi się błyszczą, nie potrzebują zbytniego odżywiania poza końcówkami... Fajne są. Normalne, niskoporowate włosy.
Co nie oznacza, że nie przyda im się trochę wsparcia :)




Długość od czubka głowy: 35 cm
Gęstość w kucyku: 7 cm
Obcinane miesiąc temu na długość do ramion.




Obecnie myję je żelem Sanex na zmianę z szamponem Herbal Essencess. Powiem Wam szczerze, że lepiej i zdrowiej prezentują się po myciu Sanexem, niż po Herbalu. Są fajne i nawilżone, nie wymagają nałożenia odżywki. Jeśli już mowa o odżywkach, na ten moment używam małych odżywek Aussie, które na razie nie zachwyciły mnie tak, by znalazły się na stałe w mojej kosmetyczce. To produkt tymczasowy, kosmetyk z braku laku.
Jeśli chodzi o suplementację, to na ten moment stosuję Vigantoletten. Kupiłam go w celu wzmocnienia paznokci i na nie działa! Jeśli chodzi o włosy, to na razie nie zauważyłam żadnego efektu, ale może to się wkrótce zmieni. Na pewno po powrocie do Polski powrócę do dawnego sposobu, jakim było Calcium Pantothenicum. Lubiłam ten suplement, więc myślę, że teraz też będzie dobrze go stosować.
Tak poza tym, to nie robię z włosami nic. Myję je, od czasu używam odżywki, no i biorę wit. D. Suszę, trochę za mocno czeszę, szarpię się z nimi po plażowaniu... Oj, zdecydowanie potrzeba im więcej miłości!




Plan w pigułce na następne miesiące
• suplementacja
• odżywki i maski dostosowane do moich włosów (Farmona, WAX)
• nawilżanie żelem lnianym
• rozsądne suszenie



Komentarze

  1. Wiesz, że jestem fanką długich włosów, a Twoje są bardzo ładne. Zapuszczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa słowa: tangle teezer. Moje włosy placzą się od samego patrzenia na nie, dzięki tej szczotce przestałam połowę sobie wyrywać przy szczotkowaniu. A i błyszczą się jakoś bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam TT już od hmm.. 4 lat?:) Ale została w domu :( Mimo wszystko to starowinka więc przyda się całkiem nowy egzemplarz :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię wpisy poświęcone tej tematyce, bo sama interesuję się polepszeniem kondycji swoich włosów, choć nie mogę narzekać :) Na mnie najlepiej działa olejowanie i regularne wizyty u fryzjera. Co do szczotek i mniej drastycznego rozczesywania, polecam Ci Tangle Teezer i metoda rozczesywania włosów w kierunku: od końców stopniowo ku górze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czeszę normalnie włosy :) Tylko że po powrocie z wietrznej plaży jest to zadanie dość ciężkie... O TT wiem, posiadam swoją już od 4 lat :)

      Usuń
  4. Moje poprzedniczki już to pisały, ale... Tangle Teezer jest świetną szczotką ;-)
    Powodzenia przy zapuszczaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tak zdrowych włosów:)
    Ja już twardo zapuszczam ale teraz jak ścięłam to niestety muszę codziennie układać i prostować więc obawiam się że moje włosy będą w jeszcze gorszej kondycji niż te co ścięłam :(
    Jak nie ułożę to ten bob wygląda tragicznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, trzeba się przyzwyczaić ale bob właśnie wymaga układania :) Wystarczy suszyć z głową do dołu i potem suszyć je na szczotce (nawet zwykłej!) do środka :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty