Celebrowanie chwil i małych rzeczy to klucz do szczęścia. Sposób na poniedziałek.

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wpisy takie jak dziś. Luz, blues, chill, pyszne ciastka i ulubiona herbata… To wszystko, na co mamy ochotę w poniedziałki. Oczywiście nie lenię się dzisiaj, bo od tego miałam weekend. Wpis także powstał w niedzielę, bo dziś nie miałabym czasu na napisanie go do końca, a plany na dzisiejszy dzień są w realizacji. Lubicie poniedziałki? Bo ja średnio. Mało kto lubi poniedziałki, więc nie pozostaje nic innego niż uprzyjemnianie sobie wolnych chwil czymś, co się lubi. Każdą wolną chwilę, jaką dziś tylko uda mi się złapać (a nie mam ich wiele!), zamierzam celebrować w całości, bo moim zdaniem celebrowanie chwil i małych rzeczy to klucz do szczęścia. I nawet opublikowanie tego posta to dla mnie sposób na sprawienie sobie przyjemności. Przecież uwielbiam blogowanie i sprawia mi ono niemałą radość!

https://goo.gl/aV7oxU

sweter bezmarkowy
bluzka z baskinką tutaj
torebka H&M
spodnie Romwe
zegarek Daniel Wellington

Kto czyta mojego, bloga ten wie, że niedawno pojawił się wpis pt.: „Dlaczego tak bardzo wierzę w siłę przyciągania?”. Znajdziecie tam co nieco o wizualizacji, która poza tym, że po prostu działa (wystarczy uwierzyć!), jest dla mnie odprężająca i przyjemna. To świetny sposób na relaks w poniedziałkowe popołudnie. Chciałabym dać Wam fajne zadanie na dzisiaj. Gdy zrealizujecie wszystkie najistotniejsze dla siebie plany, pójdźcie w ciche miejsce, połóżcie się, odprężcie, oczyśćcie umysł i przestawcie się na pozytywne myślenie. Pomyślcie o tym, co chcielibyście osiągnąć i zdobyć. Ale nie myślcie o tym, jak o rzeczach, które chcecie, ale ich nie macie. Bardzo łatwo jest myśleć o czymś w taki sposób, a nie o to chodzi! Myślcie o tym tak, jakbyście już to mieli!
Daję Wam słowo, że poczujecie się rewelacyjnie. Może nie od razu, jeśli ciężko Wam się przestawić na pozytywne myślenie, ale w końcu się uda! Ja po czymś takim czuję się świetnie, a moje nastawienie zmienia się diametralnie, jeśli wcześniej miałam z nim problem. Wzrasta moja pewność siebie i wszystko wydaje się prostsze. To świetny sposób na pokonanie chandry i zrelaksowanie po ciężkim dniu.

Wizualizacja. 
Co warto zrobić w wolnych, poniedziałkowych chwilach żeby się zrelaksować?

• Wypij ulubioną kawę lub herbatę, zjedz coś, co lubisz. Doceń chwilę w której to robisz.
• Wyjrzyj przez okno. Nad nami świeci piękne słońce!
• Znajdź czas na krótszy lub dłuższy spacer. Pooddychaj świeżym powietrzem. Niedługo będzie wiosna!
• Przytul się do ukochanej osoby i swojego maleństwa. Chyba że masz psa albo kota. To też Twoje maleństwo!
• Zapal kwiatową świeczkę. Pora wprowadzić nieco wiosennego zapachu do wnętrza.
• Weź relaksującą kąpiel i połóż się wcześniej spać. Przecież koniec dzisiejszego dnia oznacza, że jest coraz mniej czasu do weekendu! :)
 

Cudownego poniedziałku! :)
 
Czarna torebka na łańcuszku.

Komentarze

  1. Świetny motywacyjny wpis, dobrze piszesz Martuś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula!
    Spacer i dobre jedzenie to zawsze poprawia mi humor.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam lubię poniedziałki :) Zazwyczaj dlatego, że każdy poniedziałek traktuję jako nowe otwarcie i jeszcze mam energię i zapał do realizacji celów :D Ale Twoje pomysły na docenienie dnia zastosuję do np. czwartku/piątku kiedy u mnie spada motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i życzę aby Twoje czwartki i piątki były wypełnione cudowną atmosferą i motywacją :)

      Usuń
  4. Świetny wpis! Dobra energia i luz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny artykul. Poniedzialek to chyba moj najmniej ulubiny dzien w tygodniu. Chyba postaram sie wprowadzic do niego jakis maly rytual, zeby jakos to naprawic i przejsc przez poniedzialki mniej bolesnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna motywacja. Ja nie lubię poniedziałków nawet teraz, kiedy pracuję zdalnie. Poniedziałki to koszmar. Dziękuję za dobre rady :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty