#DomowePerełkiTKMAXX



Kto jest introwertykiem, niech podniesie rękę w górę! Choć introwertycy bardzo dobrze czują się w swoim towarzystwie, to tak jak każdemu, potrzebny jest im kontakt z innymi ludźmi. Tak jest też w moim przypadku i bardzo doceniam każdą okazję do spotkań z ludźmi oraz poznawania nowych, ciekawych osób. Zwłaszcza takich, którzy dzielą podobne zainteresowania, m.in. blogowanie. Z okazji nadchodzącego dnia wiosny zostałam zaproszona przez markę TK Maxx na przemiłe spotkanie z kilkoma świetnymi dziewczynami w jednym z przepięknych mieszkań w Warszawie. Gospodarzem spotkania była Kasia z bloga Jestem Kasia, która w TK Maxx odkryła niesamowite perełki dekoracyjne przy okazji wyjątkowej wnętrzarskiej dostawy, która właśnie pojawiła się w sklepach. Wspaniale zaaranżowała stół produktami odnalezionymi w dziale dla domu w atrakcyjnych cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.  Wybrana zastawa i dodatki wprowadziły nas w wiosenny nastrój. Razem z Kasią, Magdą (Wntętrzazewnętrza) oraz Anią (Anicja) spędziłyśmy kilka godzin na rozmowach, delektując się pysznym jedzeniem. Ze spotkania wyszłam naładowana pozytywną energią i masą przemyśleń. To był naprawdę wspaniały i twórczy wieczór! :)

Ps. Koniecznie oglądajcie w HD! :)

TK Maxx Polska

Komentarze

  1. Już widziałam u Jestem Kasia! Przepięknie dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z TkMaxx'a nie znosiłam... aż wdepnęłam właśnie na dział "cudó domowych" i przepadłam. A mam go tuż przy Ikei więc, jak już jadę w te rejony nie spodziewają sie mnie w domu przed zmierzchem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że tam jest największy dział domowy :)

      Usuń
  3. Hahaha :D Skąd ja to znam <3 A filmik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam robić tam zakupy, to swego rodzaju już obsesja. My kobiety tak właśnie poprawiamy sobie nastrój. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To spotkanie wyglądało uroczo <3 i ta kamiennica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam kilka razy ale to chyba nie dla mnie. To jest naprawdę dla ludzi którzy mają czas i chęci tam grzebać czyli coś jak z lumpeksami. Podziwiam osoby które w lumpie znajdują piękne rzeczy. Nakręcam się idę sama i o nic nie kupię. Bo albo nic nie ma / albo szybko męczy mnie szperanie w tych stertach ciuchów / albo ludzie mnie denerwują. To samo tyczy się TkMaxx'a . Ludzie znajdują tam takie piękne rzeczy w super cenach . A ja idę to albo jest samo badziewie albo ceny z kosmosu. .. chyba mam pecha :)
    Ale filmik świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam chodzę na dział Home, dziecięcy i zagłębiam się między półki z butami :D A czasem też oglądam kosmetyki :)

      Usuń
  7. Uwielbiam TKMaxx, szczególnie ich dział domowy, można tam znaleźć prawdziwe perełki! p.s. nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie polskie znaki na Twoim blogu wyświetlają się inną czcionką, strasznie to przeszkadza w czytaniu. Są na to instrukcje i sposoby w internecie, taka mała podpowiedź, jeśli mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję, ale może to wina przeglądarki :) U mnie wszystko wygląda normalnie :)

      Usuń
  8. Od razu widać, że był wielki wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że tk maxx robi takie eventy. Widać jesteś szychą w blogosferze, że dostałaś zaproszenie- mega! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty