Jak marzec stał się pięknym miesiącem, linki i polecenia / Moja nowa strona na FB



Uff! No i kolejny miesiąc za nami. Nadszedł koniec marca, więc przyszła pora na podsumowanie, czyli moje refleksje, ciekawe linki i polecenia. Zaczynamy!

Marzec był niezwykłym i bardzo energetycznym miesiącem. Rozpoczęłam go z ogromną werwą i przez całe 31 dni (a dziś jest ostatni, szalony dzień!) działałam na wysokich obrotach. Samo działanie na wysokich obrotach to nic takiego, bo najważniejsze jest odpowiednie samopoczucie i nastawienie. Jaką przyjemnością jest przeżywanie każdego dnia z werwą, jeśli mamy zły humor? Właśnie.

Mój humor był krótko mówiąc – rewelacyjny :D Czasem miałam gorsze momenty, ale szybko z nich wychodziłam. Siłą sprawczą były oczywiście pozytywne myśli, o których istnienie dbam zawsze w najmniejszym calu. Pomagała mi też moja intuicja, która zawsze jest niezawodna. Plus ulubiona muzyka, ulubione książki, które mogę czytać nawet 100 razy i mi się nie znudzą oraz filmy, które mogą być kilkukrotnie powtarzane przez stacje telewizyjne, a dalej będą wzbudzać we mnie mnóstwo emocji. Poza tym obserwowałam budzącą się do życia przyrodę, odwiesiłam zimowe kurtki na następny sezon, wygrzewałam buzię w słońcu i objadałam się przepysznymi Kaktusami. Marzec był w dechę!

Pierwszy wiosenny miesiąc był dla mnie także miesiącem przemyśleń i refleksji. W marcu jest coś specyficznego i jednocześnie magicznego, różne rzeczy można zacząć od nowa lub całkowicie zmienić punkt widzenia. To właśnie w minionym miesiącu przyszedł moment, w którym zdałam sobie sprawę, że nic nie będzie warte więcej niż moja rodzina. Robienie czegoś kosztem wolnego czasu z nimi jest po prostu słabe. Dążyć do spełnienia marzeń mogę z moimi najbliższymi, w których mam po prostu oparcie. Ale o tym innym razem, bo jestem tak przepełniona miłością, że pragnę to bardziej rozwinąć :)




Mamy przepiękny dzień i piątek. To doskonały moment na odpoczynek po aktywnym tygodniu. Zrelaksujcie się i odwiedźcie linki z mojego polecenia! :)

Zacznę od piosenki, którą usłyszałam w reklamie jednego z kanałów o tematyce domowej/wnętrzarskiej (?), i przepadłam. Te słowa idealnie oddają moje wszystkie uczucia. Zawsze, gdy ją tylko słyszę, gula staje mi w gardle, a oczy się pocą. Ale ze mnie wrażliwiec!



Standardowo chcę polecić posty u innych blogerów, więc zacznę od Marii z Ubierajsięklasycznie. Jest to jedyny blog o tematyce modowej, na który zaglądam regularnie. Ubierajsięklasycznie jest obecnie (moim zdaniem) bardzo rozpoznawalnym blogiem, ale wiem, że są jednak na tym świecie osoby, które nie widziały nawet takich blogów, więc chętnie się dzielę linkami, zwłaszcza że jest to wartościowa strona. Tym razem na tapecie jest wpis z mojej ulubionej serii (analiza kolorystyczna), czyli „Typy urody jak obrazy cz.3”. Polecam!

W marcu kilka razy miałam przyjemność odnaleźć różne, piękne blogi, jednak ten urzekł mnie najbardziej. Co jest zabawne, jego autorka pamięta mnie od czasów Smallrosie, więc tym bardziej jestem pod wrażeniem :D Wpadajcie na Krótkie Nóżki – gwarantuję Wam, że się nie zawiedziecie, a co więcej – zakochacie!

Tak jak odwiedzam regularnie Marię, tak systematycznie wpadam do Julki. Jula wrzuciła ostatnio dwa mega fajne wpisy – pierwszy o braku akceptacji naszych pasji przez najbliższych, a drugi z instrukcją na woreczki na żywność. Po co te woreczki? Chodzi o to, by ograniczyć produkowanie śmieci. Jeśli chcecie poczytać o tym, czyli o Zero Waste, to obczajcie jeszcze TEN post. Daje do myślenia!

Organizacja i porządek dnia to temat bardzo mi bliski, ale w tym poście na blog.Stabrawa zachwyciły mnie przepiękne zdjęcia. Zobaczcie!

I na koniec chciałam Wam polecić post u Riennahera, jednej z moich ulubionych blogerek mieszkających w UK. Czy pierścionek zaręczynowy ma znaczenie? Zanim ocenicie, koniecznie przeczytajcie!


Inspirujące Instagramy które chcę Wam polecić:

Moon__concept – za przepiękne zdjęcia i spójny profil
Lucky Dots – za cudowne suknie. Ta dziewczyna ma niesamowity talent! Koniecznie zobaczcie, może przyda Wam się sukienka na studniówkę, wesele a może nawet własny ślub?
Anicja – za piękne wnętrza, ciepło i cudowną estetykę.
Miss_Peonies – po prostu ją uwielbiam. No i jest Londyn ♥
Juso.Cakes – to moja inspiracja. Uwielbiam konta z normalnymi, klasycznymi tortami. Oczywiście nie mam problemu z tortami w stylu angielskim, ale dla mnie klasyka jest najpiękniejsza.
Womanatwindow – za cudowne, estetyczne zdjęcia. To jeden z moich ukochanych Instagramów!


Chciałabym Wam także polecić rewelacyjny przepis znaleziony u jednej z osób które obserwuję. Mowa o deserze/cieście Maxi King inspirowanym właśnie batonami Maxi King. Prawda, że wygląda przepysznie?:) Wpadajcie na profil COLAINSTA, bo tam właśnie go znalazłam. Colainsta, dziękuję za możliwość podzielenia się nim z moimi czytelnikami :)



A na koniec wpisu chciałabym się z Wami podzielić tym, z czego jestem dumna, czyli moim ciastem oreo, oraz linkami do moich artykułów, które moim zdaniem warto przeczytać, bo mogą się Wam przydać.

Tak więc przypominam o:

recenzji iPhone SE z kobiecego punktu widzenia
dlaczego warto zainwestować w paletki od Urban Decay?
dlaczego tak bardzo wierzę w siłę przyciągania?

Poza tym zapraszam do polubienia mojej nowej strony na facebooku czyli Klasyczne torty i ciasta :))


Pięknego weekendu cudowni ludzie!

Ps. Chcecie przepis na ciasto Oreo?:D

Komentarze

  1. Takie ciasto Maxi King chętnie bym zrobiła :D Moi domownicy na pewno by się ucieszyli z takiej rozpusty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że ogromne znaczenie na to czy miesiąc będzie udany czy nie, jest nasze nastawienie;) A Ty tryskasz energią! Twój tort oreo jest mega! Z resztą podglądam wszystkie i ślinię się na ich widok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak chcemy przepis!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło, dziękuję za polecenie! <3 A swoją drogą tworzysz tak piękne miejsce w sieci że zastanawiam się dlaczego dopiero teraz Cię odkryłam ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że ten miesiąc minął ci dobrze, to najwazniejsze! pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpis tryskający energią, której im bliżej lata tym więcej. Bardzo mi się podobają polecone blogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Co za ciacho! Ja przepis bardzo chętnie. I kawałek ciasta też ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na widok tego Oreo Cake aż mi ślinka pociekła! Podobnie z polecajkami - ciekawych miejsc do zwiedzania nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie szukam inspiracji wnętrzarskich, zatem chętnie zajrzę do Anicji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna to dla mnie też czas odrodzenia. Bardzo pozytywny post, wiele ciekawych inspiracji. Dzięki i pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie marzec był ciekawym miesiącem też pełnym refleksji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty