Styl uliczny • The Oak View challenge

Stylizacja z zielonym swetrem

Mój żywo zielony sweter czekał od kilku miesięcy w szafie, aż zacznę go nosić.
 Jest jednym z moich ulubionych ubrań (na dodatek stricte wiosennym) i od niedawna
   zakładam go z ogromną przyjemnością. Marcowa aura daje do tego świetną okazję,
    bo noszenie tak mocnych kolorystycznie rzeczy sprawia mi wielką radość podczas
    niezbyt przyjemnej pogody. W chwilach, gdy przyroda odradza się, zakładanie na siebie
jej głównej barwy jest naprawdę pobudzające.

Ostatnio marka Oak View rzuciła mi wyzwanie – moim zadaniem było stworzenie stylizacji inspirowanej kolorem jenego z ich win. Widząc wino białe, od razu wiedziałam jaki będzie mój wybór. Postawiłam na klasykę i ponadczasową prostotę, dzięki czemu wyszła stylizacja z elementami bieli, zieleni i szarości. Dla mnie to modowy symbol przyrody budzącej się do życia w wielkim mieście.

płaszcz, koszula, spodnie, buty no name
sweter Romwe
torba Zara
szalik Romwe
zegarek DW

Zielony płaszcz

Zielony płaszcz w stylizacji

Wpis powstał w ramach współpracy z marką Oak View.

Komentarze

  1. Świetna stylizacja :) Dzięki zieleni i białym spodniom czuć już wiosnę !

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się to wszystko zgrało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra sesja, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Kolor niezwykle energetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten look jest świetny. Te kolory. Perfect. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zestawienie! Cudownie wyglądasz <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk i w ogole fajne fotki!

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Od tego momentu zakochałam się w butelkowe zieleni 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty