Wiosenne moodboardy • Inspiracje moimi ulubionymi, wiosennymi kolorami

Na początek nie na temat, ale jeśli tego nie napiszę, to chyba wybuchnę! Geneza tego wpisu jest całkiem przyjemna. Dwa wieczory temu zasnęłam przy laptopie i obudziłam się z hukiem o 3 rano. Coś mnie wzięło na tworzenie i zaczęłam działać. Gdy spojrzałam w okno po 5, zobaczyłam, że robi się szaro. Słońce wstaje coraz wcześniej. Cudownie. Poczułam, jak przybywa mi sił.

Kto obserwuje mnie na Instagramie i śledzi instastories, ten wie, że wrzuciłam zajawkę tego posta, a dokładniej mówiąc, powyższą grafikę. Chciałam dać Wam zagwozdkę i pomyślałam, że fajnie by było, gdybyście pogłówkowali, co mnie zainspirowało do powstania tego wpisu. Choć instastories cechują cisi obserwatorzy i choć nie oczekiwałam dużego odzewu, to odpowiedzi padły i powiem szczerze – kilka osób zgadło. Do powstania tego posta zainspirowały mnie moje ukochane, wiosenne kolory.

Barwy, które od zawsze absolutnie kojarzą mi się z wiosną. Mają swoje delikatne oblicze, ale w głównej mierze przeważa to mocne, co możecie zobaczyć zarówno w przyrodzie, jak i w poniższych inspiracjach i moodboardach. Przygotowałam je dla Was, bo uwielbiam się bawić w takie rzeczy, a moje inspiracje chciałam połączyć z modą i różnymi, fajnymi rzeczami, akcesoriami. Czuję się wręcz, jakbym tworzyła jakąś niesamowitą kolekcję… A po prostu otwieram się przed Wami, maluję swoje wnętrze kolorami. Z właśnie tymi kolorami kojarzy mi się otoczenie, ciemny las, groźna burza, słońce i kwiaty. Romantyczka ze mnie, co? Zapraszam, zobaczcie co mi w duszy gra.

Wszystkie zdjęcia i grafiki pochodzą z Pinterest i Google.

szare wiosenne inspiracje

Może to dziwne, ale pierwszym kolorem, który najbardziej kojarzy mi się z wiosną, jest ciemna szarość. Ten kolor kojarzy mi się z wiosną od pewnego, majowego dnia sprzed wielu lat. Ciepły, słoneczny dzień nagle zmienił się nie do poznania. Okolicę spowiła ciemność, a niebo przesłoniły gęste chmury w kolorze ciemnej szarości, miejscami pomieszanej z granatem. Gdzieniegdzie agresywnie uderzały pioruny. Choć budziło to we mnie lęk, to było w tym coś ujmującego i pociągającego… szary moodboard
marynarka no name
cień do powiek MAC
lakier NARS
świeca Kringle Candle
spodnie no name
sukienka no name

zielone wiosenne inspiracje

Kolejnym kolorem jest oczywiście zieleń. Od jasnych pasteli, po ciemny, butelkowy kolor. Wiosną ten kolor bije po oczach i wcale nie kojarzy mi się ze świeżymi pączkami na gałęziach czy kiełkującymi w ziemi roślinami… Wystarczy co roku przejść się do lasu w środku kwietnia i rozejrzeć wokoło. Najlepiej po burzy, gdy wszystko tak pięknie pachnie, a promienie słońca przebijają się przez gałęzie, ukazując całą gamę zieleni. Nie ma nic bardziej pobudzającego niż taki widok.
zielony moodboard
lakier NARS
kubek Ahmad Tea
herbata Twinings
długa sukienka H&M
krótka sukienka no name
miętowa suknia no name
świeczka H&M

brzoskwiniowe wiosenne inspiracje

Kto spojrzał na dwa wcześniejsze moodboardy i pomyślał, że mroczna ze mnie osóbka, niech pierwszy rzuci kamieniem! Nie samymi ciemnymi barwami człowiek żyje i choć budzą jakieś skojarzenia, to nie definiują człowieka. Znam siebie i na co dzień czuję się jak mały, zadowolony elf, skaczący po kwiecistych łąkach. Na oczach mam kwiatki (nie klapki) i to całkiem kolorowe! Dlatego wielbię róż i kolor brzoskwiniowy… Najbardziej kojarzy mi się z ogrodem wypełnionym po brzegi różami różowymi i herbacianymi. Ze wschodem i zachodem słońca. Z miękkimi tkaninami, dobrym jedzeniem, chmurami, a nawet z kolorowymi rybkami. W tym rytmie gra moja dusza.
brzoskwiniowy moodboard
sukienka no name
bluzka Zara
bralet Zara
szminka MAC
róż Nars Orgasm
pierścionek Etsy
spódnica H&M

różowe wiosenne inspiracje
różowy moodboard
świeczka H&M
biustonosz H&M
kolczyki no name
sukienka no name
czapka H&M
lakiery OPI, deborah lippmann, jin soon, essie, butter LONDON


A jakie są Wasze ulubione, wiosenne kolory? Co Was inspiruje? :)

Komentarze

  1. Coś pięknego! Ja kocham zieleń

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieleń też mi się kojarzy z wiosną, bo tutaj w Madrycie to właśnie ten kolor przypomina wiosne. W czerwcu, lipcu i sierpniu słońce tak mocno świeci, że liście drzew i trawa robią się szybko żółte.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory jakie kojarzą mi się z wiosną to również ciemna szarość, zieleń, ale też żółć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółć mi też ale jako dodatek, promienie słońca po burzy :D

      Usuń
  4. A ja w tym roku chyba wybieram kolor żółty! Sama nie wiem czemu ale ciągnie mnie w żółtą stronę mocno :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty