Różowa koszula w wiosenny wzór • ulica Próżna

Koszula w japoński wzór

Nareszcie piątek! Miniony czas był bardzo intensywny, dlatego długo czekałam na ten dzień symbolicznie rozpoczynający weekend. Nareszcie jestem już na swoim miejscu, więc w końcu porządnie się wyspałam i weekend mogę przeznaczyć na działania o których myślałam. Mam całą listę rzeczy do zrobienia i modlę się o to, żeby się ze wszystkim wyrobić! Na szczęście pogoda nie będzie dopisywać (mówię to ja, wielbicielka słońca!) i będę mogła skupić się na tym, co mam do zrobienia, a planów trochę jest! M.in. będę przygotowywać jeden ważny projekt, i zamierzam opracować dwa przepisy na nowy tydzień. Do tego oczywiście dochodzą dwa teksty na bloga które zamierzałam opublikować w najbliższych tygodniach a także dom i rodzina :) Dlatego dzisiaj zostawiam Was ze wpisem z kategorii „Mój styl”, a że kilka osób wysłało mi do szufladki zapytania o tą bluzkę, to w opisie stylizacji zostawiam Wam link do niej.

bluzka TUTAJ
spodnie no name
torebka H&M
zegarek Daniel Wellington
buty Franco Sarto

Jeśli chodzi o samą stylizację to chętnie odpuszczę sobie długi monolog i powiem tylko, że razem z mamą i Julią wybrałyśmy się na zdjęcia na jedną z najpiękniejszych ulic w Warszawie. Oczywiście mowa o Próżnej i cudownej, wyremontowanej kamienicy którą widzicie w tle. Podoba mi się tam wszystko, na bruku kończąc. Poza tym, że ta ulica ma swój charakterystyczny, romantyczny charakter, to na Próżnej można znaleźć ślady historii. Jeśli podejdziecie bliżej do kamienicy naprzeciwko (tej nie wyremontowanej) i przyjrzycie się murom, to dostrzeżecie ślady po pociskach. To smutne, ale warto to zobaczyć.
W chwili obecnej jest po prostu przepięknie, i mam taką myśl, że… Jak dla mnie to właśnie tak powinna wyglądać Warszawa i wierzcie mi – gdyby tak było, to Warszawa byłaby jednym z najpiękniejszych miast Europy. A Wy jak myślicie?

Cudownego weekendu piękni ludzie!

Stylizacja biel róż pomysły
Stylizacja róż biel
Biało różowa stylizacja pomysły

Komentarze

  1. Ta bluzka jest przepiękna, właśnie wylądowała na mojej wish liście
    Wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowe, pastelowe, ale nie słodkie. Do tego białe spodnie, kontrastowe dodatki, które dodają trochę powagi. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne ptaszki na tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzka i prześliczne zdjęcia, zapraszam w moje progi www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nie przepadam za różem, bluzka wygląda całkiem estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka jest przepiękna bardzo mi się podoba i sama bym taką z chęcią nosiła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty