Na ratunek włosom #2!


Dzień dobry kochane:) Jak to piątek weekendu początek, mam dla Was interesującą informację:) Otóż razem z mamą zamówiłyśmy w jednej z aptek trzy buteleczki odżywki Jantar - jedna i pół dla każdej ;D Oczywiście Jantar to powszechnie chwalona wcierka do włosów która wg wielu dziewczyn przynosi wspaniałe rezultaty. Zamierzam jej używać codziennie i po jakimś czasie napisać recenzję - to samo tyczy się olejku Alterra czy chociażby maski Wax Pilomax i paru interesujących rzeczy, nie tylko do włosów:) Ale post dotyczy włosów ponieważ potrzebna jest im naprawdę silna regeneracja :)


Tym samym chciałam Wam oznajmić że z nadejściem wiosny prócz kilku recenzji czeka Was jak i mnie post o włosach i ich całkowitej pielęgnacji, regeneracji i itp., itd.. Czy jesteście do tego chętne dziewczęta?:)

I wraz z nadejściem naszej wiosny zaczynam z outfitami. Myślę że wtedy będzie na tyle ciepło że bez dreszczy wskoczę w szorty, trampki i inne wygodne ciuszki :)

Komentarze

  1. czekam tylko na ten post o pielęgnacji włosów ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. hym...mi tez by się przydała regeneracja włosów, więc czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale niestety do wiosny jeszcze trochę. :( znając naszą, polską zimę to jeszcze będzie dawała znać o sobie w marcu.. (a jak nie śnieg to będzie zimno). Ale trzeba być dobrej myśli. O włosach jak najbardziej - pisz! Chętnie poczytam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie, ze chetne malenstwo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa recenzji ;P :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa bardzo jestem :) zapraszam do mnie na rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz pisz ;) ja również nie mam zamiaru narazie robić zdjęć strojom bo jeśli wychodzę to tylko do pilnowania dziecka i ciągle jestem bardzo podobnie ubrana - WYGODA i przede wszystkim rzeczy których mi nie żal, że mały je upapra... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam w planach isć do fryzjera,sciąć zniszczone końcówki i zacząć olejowanie.Nie wiem co z tego będzie i czy coś pomoze,ale zobaczymy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na recenzje, jestem bardzo ciekawa działania. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooo czekam na post o pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. na tym zdjęciu moje włosy wyglądają tragicznie, w rzeczywistości prezentują się lepiej:) oprócz tego, że czasami są oklapnięte:/

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham nosić trampki

    OdpowiedzUsuń
  15. ja po Jantarze nie miałam żadnych efektów, powiem szczerze. Dawaj notkę, może podkradnę jakieś kosmetyki od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie kupiłaś tą odżywkę ? ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja ostatnio mam problem z poniszczonymi końcówkami i kilkoma innymi "atrakcjami"... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pozostaje mi czekać do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog ! :)
    zapraszam do mnie
    www.escape--blog.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ile kosztowała jedna odżywka ? u mnie w aptekach jej nie ma, też będę musiała zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie włosy za łopatki są jeszcze za krótkie:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Jantar jest świetny, ale w sklepie, gdzie go kupowałam już go nie ma:( Muszę poszukać gdzieś indziej... Czekam na outfity, a co do pielęgnacji włosów - TAAAK! Takie posty mogę czytać na okrągło;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marta, dziękuję Ci bardzo, ale uważam, że nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. pisz o włosach! Przydałyby się takie posty :) !

    OdpowiedzUsuń
  25. ja jestem chetna jak najbardziej do notki na temat wlosow ;D a i oczywiscie recenzja tego jantar LD tez chce poznac ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie miłe słówka ;D Dzięki, choć polemizowałabym :p Zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  27. no co Ty? :( ojj jak mi smutno.. ^^ blogspot pewnie szaleje ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam Ci amle z firmy dabour...sprawdzona i podane dalej poczta pantoflową:) wszyscy w szoku jakie daję świetne efekty:) tylko zapach:/ ale czego sie nie zrobi dla pięknych włosów

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam w takim razie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem chętna na taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też miałam okazje wąchać zielone i jakoś mi nie przypadły do gustu, ale te co mam są śliczne. :}

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama mam dość długie włosy + cały czas zapuszczam. Twoje uwagi i wskazówki mogą okazać się bardzo pomocne. Czekam z niecierpliwością na obiecanego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekam z niecierpliwością na recenzję!!! Moje włosy są strasznie zniszczone, rozdwajają się i wypadają. Nie mam pojęcia jak im pomóc... przetestowałam wiele produktów,ale efekt był marny.

    OdpowiedzUsuń
  34. A ile dałaś za jedno opakowanie? :) Byłam w Jantarze na wakacjach ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie przymierzam się do posta o włosach, gdyż dostaję naprawdę wiele zapytań o to :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No to czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Widać już pierwsze efekty? Można wiedzieć jakiego używasz szamponu? Moje włosy prawie po każdym są strasznie sztywne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekam na recenzje <3


    Obserwujemy?
    http://nathaliephoto.blogspot.com/2012/02/karpacz.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie słyszałam o tym.
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jeszcze tego szamponu. Może odważę się spróbować,bo aktualnie mam dove,ale po nim włosy są sztywne. Dziękuje za odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajnie :) Warto się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  42. oj tam, Mój za 10 dni też kończy 20 lat i przeżywa, ale to piękna liczba przecież ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja tak tęsknię za wiosną! Trampki i szorty!? Super! :) Zwłaszcza, że muszę do pracy chodzić na pieszo w takie mrozy...

    OdpowiedzUsuń
  44. o jooj : D opowiesz dokładnie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ile kosztuje wcierka Jantar,może mi ktoś napisać?

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziś ją kupiłam i jestem bardzo ciekawa efektów.Dałam 11,99zł u osiedlowej drogerii,ale chyba mozna go dostac taniej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty