Na ratunek włosom #3!

Dzisiaj chciałabym Wam napisać o produkcie który uratował mi włosy, i dzięki któremu zyskałam ponad 10 cm na długości w ciągu siedmiu miesięcy :) Mowa o WAX, jak dla mnie o jednej z najlepszych masek regeneracyjnych jakie są na rynku. Zapraszam do przeczytania, bo warto!:)


Geneza nowych włosów ;)

Hennę Waxu zaczęłam używać w maju ubiegłego roku gdy musiałam ściąć moje długie (!), pocieniowane włosy. Najdłuższe pasma sięgały do połowy pleców i były masakrycznie zniszczone. Były to pasma jeszcze farbowane, ponieważ od lipca 2010 roku schodzę do swojego naturalnego koloru włosów a wtedy miałam tylko 10 cm odrostu, reszta to zniszczone farbą włosy.
Fryzjerka ścięła mi włosy do ramion, a dodam że wtedy nie były jeszcze całkowicie wyrównane (teraz też nie są bo inna fryzjerka, do tego idiotka, pocieniowała mi włosy mimo że chciałam je wyrównać. jak widać nie każda ma mózg.) i tak zaczęłam chodzić z krótkimi włoskami :) Do zdjęć oczywiście pochylałam głowę dla lepszego efektu, hehe;D Wiadomo o co chodzi - kompleks długości.
Wtedy odkryłam na wizażu tą cudowną maskę i postanowiłam ją kupić. Przekonały mnie do tego opinie dziewczyn, wielokrotnie powtarzane zdania o baby hair, i o wszystkim co najlepsze.
Jako że jestem bardzo zdesperowana, postanowiłam tego użyć...
Nie będę mówić jakie były moje pierwsze wrażenia - maskę stosowałam siedem miesięcy i powiem Wam jak wpłynęła na długość i jakość mojego włosa ;)

Maska ma galaretowatą konsystencję, śliczny połysk, łatwo się rozprowadza i łatwo się ją wciera we włosy. Ma jednak chemiczny zapach który nieco drażni, ale czego się nie da wytrzymać dla włosów?:)

Efekty po siedmiu miesiącach stosowania. Kuracja maj 2011 - grudzień 2011.

zmniejszenie ilości wypadających włosów - wzmocnienie cebulek włosowych.
baby hair - na początku kuracji (kilka użyć) włosy jednak wypadają. pozbywamy się wtedy zniszczonych włosów które są słabe i zapewne same by wypadły. a wypadają by zrobić miejsce następnym:)
wzmocnione włosy - po tylu miesiącach kuracji WAXem zauważyłam że włosy są mocniejsze, ciut grubsze, są w o wiele lepszej kondycji!
szybszy wzrost włosa - nie widać tego od razu ponieważ to długotrwały proces. włos rośnie około 1 cm na miesiąc - po miesiącu, dwóch byłam w stanie zauważyć że porost jest szybszy, później moje włosy dostały istnego kopa :) w maju miałam włosy do ramion, w grudniu sięgały do łopatek. wzrost był tak intensywny i szybki że nie mogłam się nadziwić :)

Dzięki masce WAX włosy nie tylko szybciej mi urosły, ale także zagęściły się:) Po pięciu latach farbowania miałam taką siekę i siano że nie sposób tego nie zauważyć Moje hery tak mi się zregenerowały że teraz nie jestem w stanie zrezygnować z WAXa. Nie wystraszył mnie nawet chemiczny skład (podałam niżej) i SLS. Na mnie zadziałał wspaniale i bardzo się cieszę :) Pamiętajcie jednak że na każdego działa różnie, raz gorzej, raz lepiej, każdy musi znaleźć swój sposób na piękne i mocne włosy.
Jednak myślę że z WAXem warto...;)

Cena: 17 - 22 zł.
____________________________________________________________________________

A teraz podam informację jaką zamieścił producent na swojej stronie i na opakowaniu (skład).

"HENNA WAX - NATURAL CLASSIC maska do włosów i skóry głowy. Silnie regenerująca maska do bardzo zniszczonych włosów i skóry głowy,  przeznaczona do wszystkich rodzajów i kolorów włosów, zawiera dużą ilość białka Henny zastęjącego zniszczoną keratynę, dzięki czemu nadaje włosom połysk i sprężystość.
Sposób użycia:
Nałóż maskę na umyte włosy i wmasuj ją w skórę, na głowę nałóż czepek foliowy i ręcznik lub pójdź do ciepłej kąpieli na 15-30 minut. Para wodna i ciepło zaktywizują proces penetracji przez maskę włosów, cebulek i skóry. Następnie spłucz włosy i susz jak zwykle. W zależności od stanu włosów, na kurację składać się powinno 6-12 zabiegów wykonywanych co 4-5 dni. Stan Twoich włosów powinien ulegać stopniowej poprawie już po kilku aplikacjach. Kuracje w sprawach przewlekłych powtarzać należy kilka razy w roku, bądź używać WAX-u na stałe raz w tygodniu.
Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Sodium Lauryl Sulfate, Methylparaben, Lawsonia Inermis Extract, Parfum, Propylparaben, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methyl, Methylisothiazolinone, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Cl 15510, Cl 17200, Cl 42090, Cl 73015"

____________________________________________________________________________

I na koniec BARDZO WAŻNA INFORMACJA! Kochane, przepraszam że nie odpisałam niektórym z Was na komentarze, ale nie wyświetlają mi się kody obrazkowe, jako ten antyspam czy cuś. Komentarze "idą" mi gdy je zatwierdzacie lub można je zamieszczać bez żadnych kodów itp.. Ale u tych z Was co mają weryfikację obrazkową, mimo że macie piękne, ciekawe notki, outfity itp. z tej przyczyny technicznej nie mogę napisać komentarza. Wybaczcie ;* Myślę że nie tylko ja mam ten problem. Może po prostu zatwierdzajcie albo pozwólcie zamieszczać komentarze bez tej weryfikacji?;D Hihi:D

Komentarze

  1. bardzo mnie zaciekawiłaś tą maską, chyba ją kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ulubiona maska :D z tą różnicą, że używam do jasnych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zakupiłam tą maskę jakiś rok temu i niestety zaledwie kilka razy jej użyłam. Powód tego jest taki, że właśnie na opakowaniu pisze, że maska działa na włosy przy ciepłej temperaturze, czyli np. gdy włosy są owinięte ciepłym ręcznikiem. I to mnie nieco zahamowało, ponieważ wydawało mi się to trochę męczące, aby zawsze przed użyciem pamiętać o nagrzaniu ręcznika na kaloryferze lub na słońcu w lato. Jak Ty sobie z tym poradziłaś? Myślisz, że kąpanie się w gorącej wodzie z nałożoną maską wystarczy, aby wszystko zadziałało tak, jak trzeba? Twój post bardzo zachęcił mnie do ponownego sięgnięcia po nadal prawie całe opakowanie tego kosmetyku i chcę to jakoś dobrze rozegrać, aby stosować ją rzeczywiście regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. coś dla mnie bo moje włosy za nic nie rosną ..;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam Waxa, teraz mam Biovax i są to rewelacyjne maski;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ... ile ona kosztuje i gdzie mozna to kupic ? ja musze to miec xDDD

    tez masz weryfikacje obrazkowa ^^ !

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ta maske i podzielam Twoje zdanie :) Poprawia kondycje włosów, sprawia,że szybciej rosna no i sa po niej puszyste :) Ja nakładałam ja na głowe, na to czepek kąpielowy i jeszcze ręcznik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty też zlikwiduj weryfikację, to tragedia jest.
    A WAX na mnie szału nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można znaleźć tą maskę i po jakich cenach stoją? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba zdecyduję się na zakup tego produktu, przekonała mnie
    informacja o szybkim wzroście włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. używam i jestem zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba muszę się na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa no i chciałabym, żeby mi włosy rosły 1 cm miesięcznie... mi rosną ponad 2 cm na miesiąc! przez to muszę je często farbować. :( mam nadzieję, że u mnie wax na ich porost nie wpływa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa recenzja, chyba się skuszę na tą maseczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten jest do wszystkich rodzai włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprawdziłam i jest napisane do wszystkich rodzajów i kolorów włosów ;)
    Też mam w lepszej kondycji po wax'ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. konsystencję stałą ? jooj chyba nie a szkoda ;)
    czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi po waxie mniej wypadały, a jantar jakoś szczególnie na mnie nie działał :)
    ale aż 110? po czesaniu tyle naliczyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Wax, Wax... Kiedy przeżywałam prawdziwy włosowy 'kryzys', maska Wax do włosów ciemnych stała się moim wybawieniem! Jeszcze nigdy nie miałam tak gęstych, mocnych i błyszczących włosów, na dodatek o naturalnie podbitym kolorze. Cud!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje :) ooo przydałaby mi się taka maska do włosów! :O

    OdpowiedzUsuń
  21. no około 100dziennie, ale że tak od razu przy czesaniu tyle. Na pewno wpływ miał na to mocny stres :* Nie martw się i obserwuj

    OdpowiedzUsuń
  22. może faktycznie warto ją zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie używałam żadnych masek ani nic. Ale chyba zacznę skoro takie rezultaty:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo zachęcający opis. Chyba się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam manię na punkcie zdrowych, gęstych i długich włosów, więc nie dziwię się, że chciałaś odbudować swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja farbowałam na blond i teraz mam okropnie zniszczone. Kupuję wszelkiego rodzaju odżywki żeby poprawić stan swoich włosów bo przecież ich nie ogolę! Taka szalona nie jestem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Też stosuję Wax, tylko z innej serii ;) Naprawdę lepszej odżywki wymarzyć sobie nie można ;)

    Ubrania z działu dziecięcego są świetne! I czasami ta rozmiarówka jest o wiele zawyżona, przynajmniej tak mi się wydaje. Np przy tej bluzce gdzie jest na 12/14 lat, jest na mnie ciut za szeroka ;d Kiedyś mierzyłam spódniczkę na 12 lat i dosłownie zjeżdżała mi z tyłka ;)

    a co do (za)miłych ekspedientek to też za bardzo za nimi nie przepadam, ale tutaj akurat już byłam pewna, że wezmę tę koszulę, co więcej już ją kupowałam, a ta chwaliła ją tak jakbym się jeszcze zastanawiała, ah! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja przyznam sie bez bicia, ze mam ale nie uzywam bo mi sie nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  29. ojjj Ty tez? to obgryzanie jest najgorsze 0o staram sie nie, ale to ciezko ! raz na jakis czas uda mi sie zpauscic xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę zakupić bo czapki bardzo niszczą włosy a co weryfikacji masz racje....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  31. mam kilka maseczek, odżywek Pilomax i jestem nimi wszystkim zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moze i masz rację? Ahh o WAXie sie tyle dobrego nasluchalam juz ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam do Ciebie pytanie, może mi pomożesz, bo szukałam już wszędzie. Jakiego programu używasz do robienia animacji ze zdjęć, takich jak w poście walentynkowym (chodzi o zdjęcie z Rafaello)? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. czy używałaś do tej maski jeszcze szamponu z tej firmy ? ile ona mniej wiecej kosztuje ? :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Używałam tej maski i byłam bardzo zadowolona. Ostatnio jednak skończyło mi się opakowanie i muszę zaopatrzyć się w nowe :)

    Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo, może aż zakupie :>

    No w Czechach do południa temperatura wskazywałą -20 albo -25. Tragedia, ale dawało się jakoś radę :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytając to co o niej napisałaś mam ochotę po nią sięgnąć, głównie ze względu na to, że zapuszczam włosy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, dzięki za tyle info ;-)

    Założyłam niedawno bloga o modzie, zapraszam do oceniania moich zestawów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. w jakiej cenie ta maska ? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. otagowałam CIę w najnowszej notce :D !

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę jej kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale cudo.!Muszę znaleźć tę maskę.! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jakbym mogła, to w ogóle bym go nie puszczała ^^
    dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Zamierzam kupić wax'a już od dawna ;-) Widzę,że kolejna osoba chwali produkt tej firmy. Musze w końcu zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobrze, że ją zlikwidowałaś....można dostać szału!!

    OdpowiedzUsuń
  46. mówisz, że szybszy wzrost, więc może to i rozwiązanie dla mnie ;d
    chociaż ogólnie zaciekawił mnie, przydałoby się jakoś odregenerować moje włosy przy zapuszczaniu ;d

    OdpowiedzUsuń
  47. ja używam maski z biovaxa i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale ja się pytam za ile TY kupiłaś. W poście jest napisane 17-22 zł więc nie ma określonej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  49. słyszałam o tej masce, i zamierzam się do jej kupna :) gdzie można ją kupić w drogerii czy w aptece?

    OdpowiedzUsuń
  50. dokładnie jest problem z tą werygikacją:(((( u mnie pojawiaja sie kosmiczne sekwencje i czasem po kilka razy musze próbowac zeby sie udało. Katorga...

    OdpowiedzUsuń
  51. Hymm może kupie.
    Podoba mi się tu!
    OBSERWUJE i licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  52. właśnie muszę sobie kupić, bo mi się skończyła:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana, zostałaś otagowana! Szczegóły tutaj:
    http://sonnaille.blogspot.com/2012/02/pora-na-tag.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dobrze się prezentuje...;)

    OdpowiedzUsuń
  55. nie szlag trafia jak jescze u kogoś na to trafiam

    OdpowiedzUsuń
  56. nawet nie wiedziałam,że weryfikacja jest włączona;/ ale już po kłopocie wyłączyłam.
    cieszę się,że post Ci się przydał i mam nadzieję,że dzięki temu stan Twoich włosów się poprawi:)

    OdpowiedzUsuń
  57. WAX to jest to :) chyba zacznę znów używać :)

    OdpowiedzUsuń
  58. mi ten WAX nic nie pomogl :((((((((

    OdpowiedzUsuń
  59. długo ją stosujesz ale na wypadające włosy kuracja musi być odpowiednio długa, na razie jestem na etapie poszukiwań produktu idealnego i jedną odżywkę taką mam z Alterra. Gdzie kupiłaś swoją maskę?

    OdpowiedzUsuń
  60. dziękuje <3 to chyba najwspanialszy i najmilszy komentarz jaki dostała :* nawet nie wiesz jak wiele znaczą dla mnie takie słowa! dziękuje! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty