Na ratunek włosom #7! Odżywka Jantar.

Dzisiaj obiecana Wam przeze mnie recenzja sławnej wcierki Jantar. Ja o niej dowiedziałam się dość późno bo w styczniu tego roku. W każdym razie późno, wcieram ją razem już 5 tygodni, nie licząc tygodniowej przerwy między dwiema seriami. Czuję że już mogę Wam opowiedzieć trochę o jej działaniu (przynajmniej na mnie;D) jak i innych ciekawych walorach.

INFORMACJA OD PRODUCENTA
"Receptura odżywki uwzględnia najistotniejsze potrzeby włosów cienkich, słabych, delikatnych i z tendencją do przetłuszczania. Zawiera biologicznie czynne substancje stymulujące wzrost włosów: Kerastim, Trichogen, Polyplant Hair, aktywny biologicznie wyciąg z bursztynu oraz witaminy A, E, F, H i d’pantenol."

OPAKOWANIE
Jantar to wcierka szczelnie „zamknięta” w szklanej buteleczce o pojemności 100 ml. Posiada nakrętkę i niewygodny koreczek który utrudnia wydobycie się kosmetyku (z jednej strony to lepiej bo nie wylejemy sobie wszystkiego na łepetynkę), a przy samym wydobyciu trzeba się niestety troszkę namęczyć. Tym samym jest mało wydajny, zresztą to nie tylko sprawa opakowania ale i samej ilości kosmetyku. Szklana buteleczka stwarza niebezpieczeństwo stłuczenia się, a więc prawdę mówiąc lepiej jest go sobie przelać do buteleczki z atomizerem – nie tylko oszczędzicie sobie bólu po stracie tego kosmetyku ale i oszczędzicie na jego używaniu – jedna aplikacja na pewno nie sprawi że będziecie uboższe w 1/8 całej odżywki.

KONSYSTENCJA I ZAPACH
Odżywka ma wodnistą konsystencję, spływa po palcach więc trzeba uważać. Tym samym jest niezbyt wydajna, ciężko jest również odmierzyć dobrą ilość do specjalnie przeznaczonego do tego naczynka. Jantar ma miły, ziołowy zapach, mi przypomina bardziej męskie, mega pociągające perfumy. Zapach jest boski, ale nie utrzymuje się długo na włosach i szybko ulatuje, więc nie ma strachu że Wasi mężczyźni posądzą Was o niecne przygody ;D hehe ;D

NAKŁADANIE
Zanim nałożę Jantar, lekko podsuszam włosy u nasady chłodnym strumieniem powietrza (prócz weekendów kiedy mam na wszystko więcej czasu). Wtedy czuję dobrze gdzie nałożyłam a gdzie jeszcze brakuje Jantaru. Biorę moją buteleczkę z atomizerem i oddzielam poszczególne partie, między którymi psikam skórę kosmetykiem. Następnie wcieram go w skórę głowy którą jednocześnie masuję. I tak potraktowane miło włosy i skórę głowy pozostawiam do wyschnięcia ;)
Jeśli nie macie buteleczki z atomizerem to po prostu odlewajcie sobie odrobinkę Jantaru na spodek – tak mniej więcej 1,5 – 2 łyżki stołowe. Na całą głowę powinno Wam starczyć!:)

DZIAŁANIE, czyli co dał mi Jantar w czasie kilku tygodni używania? W jakiej sprawie nic nie zdziałał?

♥ szybszy wzrost włosa
♥ wzmocnienie włosów u nasady
♥ dzięki Jantarowi włosy mogłam myć nawet co półtora dnia (wcześniej myłam raz albo dwa razy dziennie bo mam przetłuszczającą się skórę głowy)
♥ zarastanie zakoli (jedno szybciej, drugie mniej – to chyba jakieś zboczenie, po mojej prawej stronie wszystko wolniej rośnie, haha;D)
♥ BABY HAIR
♥ powstrzymał mi wypadanie włosów (dodam że piję skrzyp i pokrzywę od 7 tygodni) , lecz nie w takim stopniu jak chciałam. Dopiero WAX zdziałał cuda. Wydaje mi się że cebulki były bardziej ukrwione, dotlenione, tym samym bardziej trzymały się skóry od środka ;) A włosy na pewno nie wypadały mi już w ilości 150 – 200.

PODSUMOWANIE
Pierwszą kurację rozpoczęłam dokładnie 7 lutego a zakończyłam ją pod koniec miesiąca. Przez pierwsze dwa tygodnie nie działo się nic, jednak nie oczekiwałam niczego po tak krótkim czasie. Aby się zbytnio nie rozczarować czy nie napalić na cokolwiek potraktowałam wcieranie jako codzienną, konieczną czynność pielęgnacyjną do której się w końcu przyzwyczaiłam – taki miałam cel.
Po dwóch tygodniach zauważyłam przyrost włosów. Dodam że pod koniec stycznia miałam włosy do końca łopatek, więc przyrost był minimalny, ale jednak. Masaże głowy dały mi to że cebulki włosowe stały się bardzo ukrwione. Potrafiłam odczuć najlżejsze pociągnięcie, traktowałam włosy bardzo delikatnie, mimo to zauważyłam że stały się naprawdę mocniejsze. I chociaż włosy dalej mi wypadały, to już nie w takim stopniu jak wcześniej. Gdy zaczęłam używać WAXu, ilość włosów na szczotce zaczęła się naprawdę zmniejszać. Po miesiącu stosowania Jantaru z czystą przyjemnością stwierdziłam że na głowie mam masę sterczących włosków, a na zakolach pojawił się delikatny meszek. Teraz jestem w trakcie drugiej serii, i co jakiś czas proszę moją mamę by zmierzyła mi metrem krawieckim długość całych włosów, jak i długość od końca łopatek w dół. Efekty są imponujące :D Ostatnio mama naliczyła mi 3 cm za łopatki więc jeśli mówię o kuracji 7 tygodniowej, a mogą mi do końca marca jeszcze urosnąć (dwie serie i tygodniowa przerwa) to mogę z czystą przyjemnością powiedzieć Wam że efekty są naprawdę super i gorąco Wam polecam stosowanie Jantaru.


DOSTĘPNOŚĆ
Ciężka. Bardzo ciężko jest dostać stacjonarnie, więc polecam Wam internetowe apteki i allegro:)

Idę korzystać ze słoneczka i na Wasze komentarze odpiszę wieczorem!:)

Komentarze

  1. Wlasnie zastanawialam sie nad zakupem tego produktu! Chyba ostatecznie mnie przekonalas!;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planuję zakupić mgiełkę do włosów z tej serii ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę ją kupić, już tyle razy o niej czytałam :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wszystko opisałaś ;D Najbardziej podoba mi się zapach męskich perfum ;DDDDD
    Tylko szkoda, że nie można kupić w najbliższej aptece :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dostępnością kiepsko... Ale mimo wszystko bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba spróbuję, ale ja wolała bym bardziej działanie odżywcze, bo włosów już i tak mam za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie się na niego skuszę, czekałam na tą recenzję u Ciebie, pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kusisz jak cholera!
    piekna wyczerpujaca recenzja!)
    dodalam do obserwowoanych zapraszam do mnie i licze na rewanż:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam i też byłam zadowolona, teraz mam Saponics, ale Jantar znowu widziałam u mnie w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wooowo ! ja musz eodkladnie przejrzec te Twoje notki na temat ratowania wlosow i ebde orbic doslownie to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie Jantar bedzie dopiero w srodę, zamówiłam sobie:) w sklepie zielarskim,

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie nic nie dał Jantar, a wcieranie to dla mnie istna katorga -,-

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie nie słyszałam nigdy o tej odżywce..
    +dodaję do obserwowanych ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale że wcierasz we włosy tylko przy nasadzie czy na całą długość?:D Boo ciekawe to!

    OdpowiedzUsuń
  16. słabo dostępny, mówisz... ale kusi, kusi :)

    odp. Co do swetra to bardzo dziękuję, a niewyświetlania postów... spróbuj przestać obserwować, odświeżyć i znowu obserwować. Powinno pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie słyszałam o tym cudeńku ale jak tylko przeczytałam że przyśpiesza wzrastanie włosów to odrazu zaczełam podskakiwać z radością :) Musze ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy się z tym nie spotkałam ale zapowiada się dość obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, faktycznie daje dużo pozytywnych efektów! chyba go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj kusi kusi :P

    + zapraszam do siebie jak najczęściej LOOK-TOOK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje, uwielbiam tą sukienkę :)
    Tak naprawdę to ja nie słyszałam o tym kosmetyku. Teraz się zastanawiam czy nie kupić bo chciałabym mieć dłuższe włosy a niestety szybko mi nie rosną...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajj ja chyba zbankrutuję, ale muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy o tym kosmetyku nie słyszałam,ale możliwe,że sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za wyrazy zrozumienia:* Ciężko było w pracy, tym bardziej że wokół mnie było pełno jedzenia i alkoholu na półkach i musiałam na to patrzeć z poskręcanym żołądkiem:/ Na razie stosuję Saponics od dwóch tygodni i kilku dni przerwy, jak jeszcze jakiś czas poużywam to napiszę recenzję na blogu;) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  25. To mnie przekonałaś :) Musze się za nim porozglądać w aptekach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To fajnie ;D Będę czekała na recenzję ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kusząca ta odżywka, tyle tego już jest, że nie wiem na co sie zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś pięknego, jak można przyśpieszyć przyrost włosów. Muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  29. oo chyba będe musiała wypróbować :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Już od dłuższego czasu na nią poluję, ale w miejscowych sklepach, drogeriach czy aptekach nie ma :( Dlatego chyba będę musiała skorzystać z internetu ..

    OdpowiedzUsuń
  31. psikałam wodę brzozową solo, i urosło mi mnóstwo baby hair, które teraz sięgają połowy czoła, co wygląda dziwnie :D Z dietą mi nie wyjdzie, bo jem mało i nie ma mi kto gotować, hahahahaha :D używałam jantara jak odżywki do psikania i sprawowała się lepiej, ale do wcierania specyfików na cały obszar głowy nie mam zwyczajnie chęci :p też muszę wrócić do pokrzywy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie słyszałam o tej odzywce, zaciekawiłaś mnie, chyba sobie taką sprawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Popieram i zgadzam się w pełni. Tego cuda używam od jakichś 2 tygodni, a już zauważyłam nowe, krótkie włoski :) Nigdy takich nie miałam! :) I na pewno mniej się przetłuszczają. Odżywkę przelałam do buteleczki z atomizerem i nie ma żadnego kłopotu. Spryskuję umyte włosy, lekko wcieram w skórę głowy, czasem w końcówki. Dodatkowo olejek kokosowy przed myciem, wtarty w całe włosy. I jest genialnie. I ja polecam. Nie wiem, czy to plotki, ale chyba mają ją wycofać ze sprzedaży..oby nie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaczęłam tą odzywkę stosować plus mgiełka z tej samej seri :) i nie uważam że jest trudno dostępna weszłam do pierwszej lepszej apteki w Galeri i była :) następnie weszłam do rosmana i co widze też serie Jantaru :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Minusem mgiełki z tej seri jest fakt że zawiera w sobie alkohol a odzywka nie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty