Moje kosmetyki pielęgnacyjne

Jak widać w tytule, chodzi o pielęgnację, nie mycie. Jest to drugi post z cyklu 'moja kosmetyczka' i właśnie dziś chciałabym Wam zaprezentować moje kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów:) Raczej nie będzie tu recenzji lecz chętnie ją napiszę jeśli będziecie czegoś ciekawe :)

1. WAX PilomWax - maska do włosów z ekstraktem z rumianku dla blondynek.
2. Olejek Alterra Awokado z granatem - stosuję zarówno do ciała jak i do włosów.
3. Jedwab do włosów Biosilk - stosuję czasem na końcówki.
4. Krem/Lotion do dłoni Baylis & Harding.
5. Tonik rumiankowy do twarzy Ziaja.
6. Krem Masło Kakaowe Ziaja do twarzy.
7. Krem Oliwkowy Ziaja do twarzy.
8. Żel punktowy na wypryski SOS z Oriflame.
9. Olejek rycynowy - stosuję do olejowań tylko i wyłącznie na końcówki, no i czasem gdy chcę odsunąć skórki na paznokciach.
10. Żel Contractubex na blizny - ja stosuję na blizny trądzikowe które wymagają ściągnięcia, wygładzenia i rozjaśnienia.
11. Antyperspirant w kulce Avon Far Away.
12. Olejek Babydream z Rossmana - stosuję zarówno do ciała jak i włosów.
13. Mgiełka nawilżająco ochronna do włosów Jantar.
14. Odżywka do włosów i skóry głowy Jantar - wcieram ją w skalp.

Używałyście kiedyś tych kosmetyków?:)
Co o nich sądzicie?:)

Btw. jak Wam się podoba nowy nagłówek?:D:D:D
Robiłam sama, zamysł zrodził się z nazwy, z miłości do róż, z uwielbienia do kolaży!:) Gdy pomysł tylko się zrodził, postanowiłam go od razu zrealizować!:)

Komentarze

  1. Nowy nagłówek jest dużo lepszy od tamtego, zresztą każdy Twój nowy wygląd jest świetny!
    A jeżeli o poście mowa, to mogłabyś mi zdradzić gdzie można nabyć ten krem/Lotion do dłoni Baylis & Harding? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek absolutnie trafiony! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych kosmetyków, a nagłówek moim zdaniem jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. jest tego dużo, ale cóż na urodę warto wydawać ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź mi poweidz coś więcej o Jantarze do wcierania w skalp. Takie Twoje własne odczucia i w ogóle czy to coś daje a jak daje to co :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kosmetyki, tylko pozazdroscic kochana ;-)
    a nowy nagłowek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nałówek.. A ty na prawdę bardzo dobrze pielęgnujesz swoją urodę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam masła kakaowego z ziaji i nawet ok :) nagłowek mi się podoba, chociaż tamten też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nagłówek jest świetny! Ja wciąż się zabieram za zakup masła kakowego ;dd

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny nagłówek. :)
    A masełko kakaowe Ziaja uwielbiam!~

    OdpowiedzUsuń
  11. nagłówek fajny ale to ostatnie zdjęcie jakoś mi nie pasuje taaam:P :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny nagłówek ;] Ja z tych kosmetyków używam olejek z Alterry i rycynowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana,
    wygląd się podoba :) chociaż każdy z Twoich dotychczasowych mi się podobał. Zdolna jesteś.
    Też bym sobie zrobiła podobny;)

    Co do pokazanych kosmetyków, ja używam Jantara i jestem zachwycona. Mam dużo baby hairów:D.
    I alterra, mam olejek, ale w innej wersji i też używam do włosów albo ciała..

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nic z tego nie używałam, więc trudno jest mi cokolwiek na ten temat powiedzieć. Bardzo ładny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi się te wcześniejsze bardziej podobały :( ale to Ty masz być z nich zadowolona ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. superr ;) ale nic z tych kosmetyków nie posiadam .

    OdpowiedzUsuń
  17. O, sporo tego! Choć większości nie używałam:D
    Piękny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się w końcu zebrać i zacząć olejować włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Nagłówek wygląda zabójczo!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biosilk - samo zło, dużo alkoholu, okropnie wysusza;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Możesz mi powiedzieć coś więcej o maści na blizny Contractubex? Gdzie kupiłaś, za ile, czy się sprawdza. On jest tylko na blizny potradzikowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. contractubexu używam na blizny po zagojeniu które przedtem były żywymi ranami. w przypadku trądziku mam takich kilka i niestety muszę je nim smarować. contractubex to niemalże to samo co cepan, tyle że droższe. ja to dostałam na receptę od lekarza chirurga po operacji usunięcia guzków z piersi. najpierw jednak rana musiałabyć całkowicie zagojona, dopiero potem moglam wsmarowywać tą maść. lekarz widząc moje problemy z trądzikiem także mi ją zalecił lecz tylko na takie właśnie blizny po typowych ranach. blizny po miesięcznym stosowaniu zwężają się i rozjaśniają. w pewnym sensie wygląda to tak jakby zdrowa skóra wciskała chorą skórę do samego środka. maść ma dziwny zapach, trochę drażniący i czasem swędzą mnie po niej blizny ale to oznaka że skóra się regeneruje i wraca do zdrowia :)

      Usuń
  22. Dziękuję bardzo za obszerna odpowiedź:) już kupiłam sobie ten żel i mam nadzieję że zadziała. Stosuje go na blizny potradzikowe. Myślałam że miałaś usuwanego pieprzyka i tak ładnie ci się goi. Pomógł coś ten żel na bliznę po usuwaniu guzka czy była taka od początku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co jak co ale pomógł:) niestety mam skłonność do bliznowców więc ta blizna po operacji mi po prostu "spęczniała" i mimo to ją smarowałam. jest płaska, wybieliła się. teraz będę ją smarować aby się zwężała bo jednak widać że byłam po prostu cięta na piersi i choć to normalne, nie wygląda tak ekstra. gorzej by było gdybym nie miała wycinanych guzków:P jeden to już pęczniał, jak leżałam to była wielka gula... ale czego się nie robi dla zdrowia xD :)

      Usuń
    2. Wiadomo;) zdrówko najważniejsze:D

      Usuń
  23. Hej, Martuchno! Ja również jestem z Warszawy i w związku z tym mam pytanie-gdzie kupiłaś Jantar (zarówno odżywkę jak i mgiełkę)? Bo chodzę od apteki do apteki, od drogerii do drogerii (ze szczególnym uwzględnieniem prywatnych, bo w sieciówkach produktów Farmony nie uświadczysz) i sprzedawczynie patrzą na mnie jak na aliena. Gdybyś mogła napisać,moje włosy byłyby Ci dozgonnie wdzięczne :)
    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej :) na mnie też się tak patrzą, dziwię się że nie znają takiego produktu:P ja kupuje na elpat.waw.pl :)to apteka bodajże w ząbkach, następnym razem chyba tam pojadę zamiast czekać na przesyłkę. ale to zalezy czy jest święto czy nie że długo idzie xD powiem ci ze w rossmanie z farmony można kupić radical. i chyba tylko to..;<

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :). Miałam zrobić zamówienie na paatal, ale tam też wykupili i już straciłam nadzieję.Zamówię ze strony, którą poleciłaś. Tak, w rossmanie tylko to mają, a radical nie służy moim włosom.
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  24. Gdzie kupiłaś ten krem Baylis & Harding ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty