SOPOT part. 4 Amazing moments

Hej kochane!:D Dzisiaj przyszedł czas bym Wam wreszcie pokazała ostatnią serię zdjęć z wyjazdu :) Są to zdjęcia które kojarzą mi się najmilej (są także trzy które już widziałyście ale musiałam je po prostu wstawić, cudowne, ach:)) i mam z nimi najpiękniejsze wspomnienia, czuję do tego taki sentyment że aż łezka mi się w oku kręci :) Było cudownie - nie tylko dzięki słońcu, czy morskim falom, ale też dzięki mojemu ukochanemu z którym byłam niemalże bez przerwy, a do tych chwil tęsknię naprawdę bardzo, bardzo, bardzo!:) Takie są chwile gdy otwieramy się przed kimś i pokazujemy swoje prawdziwe ja, znajdujemy zrozumienie i czujemy, jak bardzo potrzebujemy tej drugiej osoby:)
Powiadam Wam - było zajebiście :):D To chyba najlepszy wyjazd do tej pory, no po prostu totalnie pozytywna, zakręcona masakra i to nawet przy 20 stopniach  przy których codziennie można się zarąbiście bawić!;D

 Widok na zatokę z przystani na molo - najpiękniejszy widok!!:)

Nasz ulubiony obiad w ulubionym nadmorskim barze- CAFE MARINEROS :)

TULIIIMY :)


Nie jedliśmy wcale ryb - jedna porcja to były trzy takie obiady na spółę!:):D













































I LOVE SOPOT

Komentarze

  1. Wyjazd był absolutnie udany, to widać po tych zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że udany wyjazd :) Życzę dużo dużo udanych wyjazdów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. po zdjęciach widać, że bawiłaś się świetnie:)
    i pogoda Wam dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. patrząc na drugie zdjęcie można odpłynąć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia:D i wakacje musiały być udane:P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam znowu internetu! heeeello, ktoś obiecał się z nim zająć!? :D
    przyjemnie tam mieliście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdjęcia, musiałaś się świetnie bawić

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że wyjazd udał się w stu procentach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę wiedzieć jakim aparatem robiłaś te zdjęcia? Bo niektóre naprawdę powalają mnie jakością, a teraz powołuję się trochę na opinie innych wśród właśnie sprzętów fotograficznych... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. prawie noc, a ty mi tu takiego smaka robisz! ;O

    OdpowiedzUsuń
  11. Sopot <3. Nie mogę oderwać od Was oczu. Świetna z was para. A jakość zdjęć znakomita, również jestem ciekawa jakim aparatem były robione .

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia.
    masz idealną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem co Ty zrobiłaś z aparatem, ale jakość jak z lustrzanki!! :D wyjazdy z ukochaną osobą wymiatają- ta bliskość jest bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widać ze wyjazd jak najbardziej udany ;))
    Uwielbiam Soppot

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, cieszę się bardzo, że wyjazd się udał i odpoczęłaś wraz z ukochaną osobą. Zdjęcia genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycające fotografie ! Chciałoby się je oglądać cały czas ! Cieszę się, że wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, nasze kochane polskie morze♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Rybka, mniam miam! :) ja się w Kołobrzegu tak objadłam ryby, że szok ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ja lubię Twoje zdjęcia z Sopotu! I piękni jesteście razem z D! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne fotki! Chudzinko jedna! : ) ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty