Wróciłam! SOPOT part 1.

Hej kochane!:D
Tydzień nad morzem był po prostu mega mega mega!;D Przedostatni dzień (zresztą jak w tamtym roku) wynagrodził mi chłód wcześniejszych dni i czuję się mega mega mega zadowolona i wypoczęta!;D Żyć nie umierać, żałuję że ja i mój ukochany nie zostaliśmy dłużej w Sopocie :)
Humoru nie popsuło mi nawet to że zepsuł mi się aparat i muszę go oddać do naprawy, choć teraz mnie to trochę martwi :P
Mam dla Was masę zdjęć, dzisiaj pokażę Wam kilka z nich, a resztę w następnej notce, lub nawet kilku:D Trzeba będzie zapełnić pustkę bez aparatu :)

Na początek powiem Wam standartowo - Sopot jest piękny. I choć wyjazd był po prostu super, pękam, bo chciałabym spędzić tam więcej czasu to niestety trafiłam na nieprzyjemnych ludzi :P No ale bywa, wszędzie znajdzie się ktoś kto spróbuje zburzyć zbudowane w nas dobre wrażenie o danej społeczności.

A teraz pora na zdjęcia:D

Oto miejsce w którym sobie mieszkaliśmy:D Blisko Monte Cassino, wygodnie, miło, a w pobliżu pizzeria z najlepszą pizzą jaką jadłam do tej pory :) Omniomniom:D

A teraz pora na zdjęcia wykonane komórką :D Jakość poraża, ale co miałam zrobić jak mój kochany aparacik przestał działać jak należy?:<

Oto zdjęcia z dnia w którym ja i mój ukochany, ładnie przygrzaliśmy się na słoneczku:D Aż tak, że w tej chwili schodzi mi skóra z nosa *.* Ale wygrzałam się i czułam się megaśnie!:D

Potem byliśmy na rejsie motorówką - z tego co pamiętam, 15 minut płynęliśmy baaaardzo szybko przez zatokę, prawie wszyscy na pokładzie włącznie ze mną się darli, było zarąbiście!:D Motorówka wręcz "skakała" na wodzie i gdy opadała, czuliśmy się jakby co najmniej uderzała w kamienie :D A co najbardziej mi się podobało, im bardziej brnęliśmy w głąb zatoki, woda była coraz czystsza, zachwycił mnie jej seledynowo granatowy odcień!;D
Wyszalałam się, wykrzyczałam co sprawiło że czułam się jeszcze lepiej i zapomniałam o drobnych troskach!:D

I choć pogoda była umiarkowana, przedostatni dzień wynagrodził nam wszystko!:D Poczułam lato pełną gębą, hihhihihi :D

Niedługo reszta zdjęć, już nie mogę się doczekać by Wam je pokazać!:D Nosz po prostu szał!:D

Achh i zapomniałabym...
Rozmyślałam ostatnio nad zmianą szablonu i potrzebuję Waszej rady. Wiem że może biel bywa monotonna i nudna ale co sądzicie o białym szablonie (po prostu zmienię w obecnym tło na białe), mniejszych zdjęciach i postawieniu na klasykę? Chodzi mi o coś poważniejszego, chciałabym byście się odniosły do tego biorąc pod uwagę moją osobę itp.. Bardzo mi na tym zależy :) Zapraszam do wyrażania opinii w komentarzach :D

Komentarze

  1. Śliczne fotki, w świetnym miejscu byliście.
    Suuper:)


    Nowy szablon? ja już nie nadążam :D
    ten też fajny...jakieś w różu pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny pokój ! a szablon.. spróbuj! warto zobaczyć jak będzie się Twój blog prezentował w nowej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fanie,że już wróciłaś. :)

    pięknie tam.!<3`.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak slicznie wygladasz w stroju :) oby Ci naprawili aparat ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeeejku jak ci zazdroszczę no :( ja przez studia jeszcze nigdzie nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Sopot zawsze spoko. :) Moje ulubione miejsce w Polsce.

    zapraszam:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze, ja nigdzie nie bylam na wakacjach w tym roku:) a te mieszkanko na zdjeciach to hotel jakis? :)

    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekne zdjecia ;) ..i takze jestem ciekawa tego mieszkanka? Mieszkaliscie w hotelu czy to tylko wynajety jeden pokoj, a moze jeszcze cos innego?
      Prosze o odpowiedz ;)

      Usuń
  9. Superr! Zazdroszczę wypoczynku :)
    A co do szablonu to rób jak chcesz, mnie się ten podoba :) Ja wszystko u siebie pozmieniałam i teraz jestem mega zadowolona ;p
    Powiedz mi, czy dostajesz moje aktualizacje? Bo wiem, że różnie z tym bywa u niektórych, a zmieniłam adres bloga. Jeśli nie, to usuń mnie i dodaj jeszcze raz, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm, widzę że super się bawiłaś, ja pomimo tego że do morza mam niecałe 20 km to w tym roku jeszcze nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czasami warto zdecydować się na zmiany, spróbuj ;) i strasznie ci zazdroszczę wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię Sopot, w ogóle lubię całe wybrzeże :) w fajnym miejscu mieszkaliście! a co do szablonu to może klasyka byłaby dobrą opcją, tak jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no! i super :) zazdroszczę pokoju, bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieliście bardzo ładny pokój. :) Niedługo też wybieram się do Trójmiasta, mam nadzieję, że pogoda będzie lepsza niż teraz.

    OdpowiedzUsuń
  15. no to następnym razem zapraszam do mnie:DD Do Gdańska:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Ja uwielbiam Bałtyk, czas który spędzam nad morzem zawsze jest wspaniały. Ostatnio z moim Bartkiem i parą znajomych spontanicznie wybraliśmy się nad morze na jeden dzień (a jestem z Dolnego Śląska) i było wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :D
    i super, ze już jesteś! :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że wyjazd był udany, bardzo ładny pokój mieliście! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bałtyk w tym roku nie zawodzi. Bardzo ładny pokój. :) Narobiłaś mi ochoty na pizzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia. Rozumiem wyjazd bardzo udany :) a co do szablonu, to mi ten nie przeszkadza, ale oczywiście spróbuj, co szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze zdjęcie i wysokie krzesła <333

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia, czekamy na więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne mieszkanko wam się trafiło :) i jeeeju jaka Ty jesteś zgrabna ♥ zazdroszczę normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie mieszkaliście ;)a co do szablonu to Twoja decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ mieliście piękny pokój! a co do zmiany, ja uwielbiam klasykę więc jestem na tak ale zdjęć mniejszych nie rób :)

    OdpowiedzUsuń
  26. swieetny blog ! ♥ obserwuje i liczę na to samo :** zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Daj spokój, to sobie facet zaśpiewał... 300 zł -.- dobrze, że u innego można takiej wymiany dokonać taniej. Chciwość ludzka nie zna granic... :D

    OdpowiedzUsuń
  28. cale białe tło będzie trochę po oczach dawać. Mi się takie kolory jak teraz podobają.
    Fajny miałąś odpoczynek

    Co do porowatości to czas schnięcia nie jest jedynym wyznacznikiem, bo to czy włosy są grube czy cienkie też zmienia czas. Na blogu u czarownicującej (wiedźma kręci) jest test na niską porowatość. Ja wnioskuję, ze mam wysoką bo schną do godziny, nie cierpią kokosowego oleju i masła shea, moczą się bardzo łatwo, farba łatwo łapie.

    link do wiedźmy bloga
    http://czarownicujaco.blogspot.com/2012/08/do-you-speak-haircare-wosy-suche-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo ja też wybywam teraz nad morze :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziel się swoim szczęściem razem z nami, czyli. otagowałam Cię ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również wróciłam znad morza :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Fotki fantastyczne a ten pokój ... do słownie niebo :D

    OdpowiedzUsuń
  33. SLICZNE zdjecia;) zapraszam serdecznie do mnie na KONKURS;) do wygrania dowolna para butów;)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-reenepl-do-wygrania-dowolna.html

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne zdjęcia! super wakacje miałaś, zazdroszczę... :) ach, i muszę dodać, że masz piękne profilowe zdjęcie po lewej stronie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mi podobają się biłe szablony :)
    __
    raz miałam issanę i włosy po niej koszmar(z jedwabiem czy coś takiego) :D

    OdpowiedzUsuń
  36. biały jest piękny ;)
    apartament jak z kolorowych gazet :O super, że wakacje się udały ;)
    a aparat znam ten ból, tyle, że mojemu skończyła się już gwarancja, więc zbieram fundusze na nowy, a tym czasem musze radzić sobie tym w telefonie ;<

    OdpowiedzUsuń
  37. ojej, dziękuję bardzo :) <3

    OdpowiedzUsuń
  38. no no no! Jeju współczuję popsutego aparatu, znam doskonale ten ból ;/ A co do szablonu to bardzo mi się Twój podoba, ale pomysł z całym białym też genialnym, takie właśnie najbardziej mi się podobają, sama chyba niedługo do takiego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana, dobrze, że tak świetnie się bawiłaś:* I że wróciłaś do nas wypoczęta:* Czekam na ciąg dalszy zdjęć;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja byłam na 10 dni w Sopocie i było świetnie, tylko mieszkałam praktycznie na pograniczu Sopotu i Gdyni, Kamienny Potok ;) Trochę wnerwiająca była czystość morza, no ale w sumie pogoda udana ;)
    Zdjęcia świetne, zazdroszczę takiego brzuszka! Ćwiczysz coś, stosujesz jakąś dietę? :D

    OdpowiedzUsuń
  41. poprzeglądałam twojego bloga i mogę stwierdzić że jest naprawdę świetny ;)


    www.pavline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. a mogłabyś mi podać jakiś namiar na to wasze mieszkanko w sopocie? :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty