Metamorfoza testerek - zestawy Goldwella do prostowania włosów + TAGi.

Hej!:) Dzisiaj całkiem nowa notka inna niż wszystkie, nigdy takiej na blogu nie było, bo dotyczy dwóch przemiłych osóbek, dwóch spojrzeń na stylizację włosów:) Ola i Laura zgodziły się przetestować zestawy Goldwella do prostowania włosów które otrzymałam w ramach testów od Handsomemen.pl :)

Chciałabym również zapowiedzieć Wam konkurs jaki będzie miał miejsce na tym blogu:D

Jestem bardzo wdzięczna dziewczynom bo ja ze względu na obecną pielęgnację, nie podjęłabym się tego za chiny. Goldwell to seria profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów więc z pewnością nie mogłabym zaszkodzić włosom bohaterek tej notki.

Do rzeczy!:)

LAURA
Zacznę od Laury, właścicielki pięknych, rudych loków. Wysłałam jej zestaw do prostowania włosów kręconych ponieważ wiedziałam, że Laura mnie nie zawiedzie i mi pomoże przygotować ten post :) Poza tym jest osobą która lubi testować takie rzeczy ;D Jakie odniosła efekty?

PRZED


PO


Prawda że wygląda pięknie?:D:D:D:D

A oto to czego użył mój rudzielec :) Profesjonalny zestaw testowy Goldwell do prostowania włosów kręconych i falowanych. Zestawy Goldwella są przeznaczone zarówno do stosowania w salonach fryzjerskich jak i do prywatnego użytku .


OLA
A oto metamorfoza włosów Oli :) Ola jest osobą posiadającą grube, mocne włosy wysuszone na końcach. Potrafią się puszyć i ciężko je ujarzmić ponieważ Ola je farbuje. Osobiście na jej miejscu nie farbowałabym, bo szkoda takich wspaniałych włosów które można uczynić jeszcze piękniejszymi dzięki odpowiedniej pielęgnacji. Podarowałam Oli zestaw do prostowania dlatego, że jest totalnie uzależniona od prostowania a zależy mi na tym by prostownica nie niszczyła jej aż tak włosów. Zapobiegają temu składniki ochronne w podarowanych kosmetykach wchodzących w skład zestawu.
Postanowiłam także dać Oli olejek kokosowy od siebie by zapoznała się z tematem naturalnej pielęgnacji :)

PRZED I PO


Zestaw jakiego użyła Ola...;)


Chciałabym podziękować dziewczynom z całego serducha, jesteście wielkie!:D

A teraz obiecane TAGi. Bardzo się cieszę że zostałam otagowana bo spodobała mi się tematyka TAGów :) Dziękuję Enamour i Luthienn :)


1. Laura - wyróżniłam ją za to że potrafimy ze sobą gadać nawet godzinami a pomimo różnic w poglądach potrafimy znaleźć porozumienie mając do siebie duży szacunek.
2. Angelika - za to że jest taką miłą, pozytywną i ciepłą osobą :) I za to że ma takie czyste i dobre serduszko :)
3. Luthienn - lubię ją bo jest szczera, nie owija w bawełnę, widać że z niej twarda i zahartowana babeczka :D Czuję że pod tą skorupką dystansu kryje się ciepluchna dziewczyna :)
4. Sandra - Bije od niej ciepło. Jest jedną z najmilszych osób na blogspocie ;D
5. Asia - wyróżniłam ją za to że jest miła i twarda, za to że dzielnie znosi wszystkie uszczypliwości przez które kto inny by się załamał, za to, że pomimo tego co się dzieje na jej blogu pozostała sobą :)
6. Enamour - Za ciepło bijące z jej oczu :) Za szczerość, uprzejmość i piękne włosy:D:D:D


ZASADY
Odpowiedzieć na pytania.
Otagować 5 osób.
Podziękować osobie, która nominuje.




1. Twój naturalny kolor włosów:
Ciemny blond o złoto rudym połysku :)

2.  Twój obecny kolor włosów:
Patrz pkt. 1.

3. Aktualna długość włosów:
3 cm za łopatki. A nawet 4!

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?
Do talii a potem do pupy!;D

5. Jak często podcinasz końcówki?
Co trzy miesiące.

6. Twoje włosy są proste ,kręcone czy falowane?
Proste. Czasem się falują:)

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
To zależy na jakiej długości. Od czubka głowy do połowy długości są nisko porowate a od połowy długości do końcówek moje włosy są  średniej porowatości co staram się zmienić.

8. Jakie są Twe włosy-np.suche,przetłuszczające się?
Niestety przetłuszczające się ;<

9. Jak wygląda Twój rytuał codziennej pielęgnacji:
Myję włosy codziennie Facelle, czaaasem zaszaleję z Barwą rumiankową. Po myciu nakładam na włosy odżywkę Isana d/s. Po spłukaniu odżywki i odciśnięciu wody z włosów rozczesuję je Tangle Tezeer a potem wcieram Jantar w skalp. Czasem zaszaleję i spsikam nim włosy :) Do takich szaleństw mogę zaliczyć też posmarownie końcówek Vatiką kokosową w celu zabezpieczenia ich.

10. Czego nie lubią Twoje Włosy? Np.wiatru,silikonów,wszystko co przyjdzie do głowy:
Nie lubią wiatru i ciężkich silikonów, czesania na sucho po umyciu (o zgrozo!), laminowania.

11. Co lubią Twoje włosy-np.olejowanie,spacery przy blasku księżyca?
Olejowanie, Jantar, płukanki, WAX :D

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Klasyczny warkoczyk i rozpuszczone włosy :)

13. Gdyby włosy umiały mówić,to co by powiedziały?
"Umiar  i minimalizm w pielęgnacji jest dla nas najlepszy!:)"

14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację
Od końca stycznia tego roku :)

Dziękuję Enamour za oTAGowanie mnie :) To najlepszy TAG z jakim miałam do czynienia i dziękuję że dzięki Tobie mogłam w nim napisać trochę o moich włosach!:D:*
Złamię zasadę i nominuję każdą chętną osóbkę :) Myślę że tak jak mi, ten TAG spodoba się wielu!:D


Komentarze

  1. Testerki naprawde sie spisaly- a kosmetyki tym bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne, sama muszę wypróbować, plus bardzo ładny rudy ma Twoja "testerka" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No super, super :)
    Mi raczej bardziej z przydałaby się lokówka niż prostownica, bo włosy mam strasznie proste :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że bardziej podobasz mi się "przed". Te fale nadają Ci charakteru. Nie zmieniaj tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba miało być do mnie? :D spoko, nigdy nie prostuję normalnie, rzadko to robię, bo doskonale wiem że moje rude loki to raczej atut :)

      Usuń
  5. Oj z chęcią sama bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Słońce za wyróżnienie, nawet nie wiesz, jak jest mi miło! ♥ ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy z tej firmy sa kosmetyki do włosów prostych- żeby je trochę napuszyć? :) mam naturalnie proste ale nie mogę znaleźć dobrego kosmetyku na większą objętość:(

    OdpowiedzUsuń
  8. "Bije od niej ciepło. Jest jedną z najmilszych osób na blogspocie ;D" Jejku... wzruszyłam się, dziękuję!:* Właśnie takie słowa były mi teraz potrzebne:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Laurze pięknie w prostych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie,że dziewczyny Ci pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No fajnie, mi sie podoba!:) Ja póki co rezygnuję z farb i czekają mnie wieeelkie odrosty, buu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! :D Sama bym chętnie spróbowała, może jakoś mój gęsty puch by te kosmetyki ujarzmiły:D

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW! Efekt Laury jest niesamowity :D W prostych włosach całkowicie inna dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  14. efekty sa rewelacyjne, chcalabym miec tak proste wlosy

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za wyróżnienie :* i za....hm oryginalny opis :D

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt Laury zachwycający :D i fakt piękne ma włosy :>

    OdpowiedzUsuń
  17. wyjde na dbeila ale o co chdozi z ta porowatoscia wlosow ;D? bo nie mam zielonego pojecia ;DDDD
    aaa kurcze rzeczy do prostowania wlosow sa rewelacyjne i daja mega efekt ;))

    ale mnie wyzialas z tym skanem hahahaha krejzol :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne włosy a Laura jest naprawdę śliczną dziewczyną. Ciekawa jestem jak wyglądałyby jej włosy przy pielęgnacji i stylizacji dla kręconowłosych, ale te proste też są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  19. cóż za cuda robią te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  20. ♥ ♥ ♥ ;) Ty wiesz.... :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty chyba pięknych loków nie widziałaś :) Laurze zdecydowanie lepiej w prostych, bo te "loki" uroki jej nie dodają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty