Październikowe podcięcie końcówek.

Hej dziewczyny!;D Przyszła pora na opublikowanie posta, a że jestem w pracy to notka pojawiła się automatycznie :) Chciałam Wam dziś pokazać włosy przed i po ścięciu końcówek oraz po lekkim wyrównaniu.
Przed podcięciem włosy miały długość 50 cm, a po, miały 47 cm :) Mimo utraty 3 cm nie jest mi jakoś źle jak to bywało wcześniej, teraz będzie mi łatwiej utrzymać włosy w dobrym stanie i je zapuścić, sprawiają wrażenie gęstych i zdrowych :)
Mam dalej włosy za łopatki więc nawet nie mam starego kompleksu krótkich włosów i czuję się dobrze sama ze sobą :)
Długie włosy są piękne:D

Włosy przed podcięciem (na dwie godziny przed olejowałam Vatiką) i po podcięciu. Są lekko napuszone bo co dopiero wyschły, ale widać że mają objętość...:)

A to już włosowe inspiracje. Takie włosy pragnę mieć, ach!:D:D:D

Komentarze

  1. ja juz teraz zapuszczam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że nie masz już tego kompleksu krótkich włosów, bo ja ostatnio jestem załamana faktem, że moje nie rosną, są cienkie, irytują mnie. Mam nadzieję, że kryzys mi minie, bo aktualnie nie czuję się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierze, ze wlosy z inspiracji sa naturalne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladaja cudownie! wczesniej mialas takie troche rzadkie końcówki ale teraz są naprawde gęste!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje!!:D:* a no miałam bo to takie piórka były bleeee XD :D

      Usuń
  5. Masz racje, długie włosy są piękne :) ładnie Ci się błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  6. super włosy masz :)

    A co do włosów z inspiracji to te lokowane są prześliczne i zadbane!

    OdpowiedzUsuń
  7. tez chcę mieć włosy do pasa<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Końcówki zawsze lepiej podciąć,wtedy włosy szybciej podobno rosną ..
    Ja jak na razie zapuszczam ;>

    Zapraszam na www.stylemystery.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. włosy do pasa *_* marzenie <3

    zapraszam do nas :) infinitely16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz zapuszczam włosy, ale niedługo muszę się wybrać na podcinanie końcówek. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No ładnie! Ja też muszę podciąć końce, już ponad 2 miesiace tego nie robiłam, zresztą widać to po ich stanie na mojej włosowej aktualizacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. no super, jest siła i moc ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają jeszcze cudniej Kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne masz włosy:) i naturalny kolor zapewne??:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem bardzo fajne masz włosy , gęste ,lśniące i grube ;) Ostatnie zdjęcia - moje marzenie <3 Niestety mi włosy bardzo długo rosną. Znasz może jakieś produkty czy sposoby na to ,aby szybciej rosły? Jeśli tak , to bardzo proszę o pomoc ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Żal mi bardzo tykać włosy,ale też muszę obciąć końcówki.. Chcialabym mieć takie włosy jak ty:) pozdrawiam i zapraszam na aztycki post:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku te wlosy z inspiracji są boskie,sliczne i cudowne:P zakochalam sie <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. te włosy z inspiracji po prawej są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ja swoje też podcięłam kilka dni temu i dużo im to dało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i kto tu ma piękne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ladne zdrowe włosy ;)


    Zapraszamy do nas !
    Iza & Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać że masz zdrowe włosy! ^^ Też bym chciała mieć takie dłuuugie! Takie włosy to taka sama w sobie ozdoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybacz, że dawno u ciebie nie komentowałam, niemniej odwiedzałam twojego bloga:)

    Włosy to masz niesamowite! Zawsze byłam dość leniwa do takich spraw jak olejowanie, ale przyznam, że jeszcze chwila i ulegnę. Przez ciebie :D Moim włosom przydałby się kopniak!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobre inspiracje motywujące! :) Ostatnio również zaczęłam przykładać większą wagę do pielęgnacji włosów... i myślę, że nawet z dobrym skutkiem dla nich samych. :) Powodzenia w realizacji planu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. A gdzie jest tatuś Juleczki ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty