Szczotka Olivia Garden Ceramic Ion XL PRO VENT

Hej piękne!:) Dzisiaj chciałabym Wam co nieco opowiedzieć o szczotce Marki Olivia Garden. Z racji tego że Handsomemen na jakiś sposób zajęli się moimi włosami, mogłam się cieszyć z możliwości czesania się tą szczotką :) :D

Przejdę do rzeczy.
Szczotka wygląda tak:

Olivia Garden Ceramic Ion XL PRO VENT to antystatyczna szczotka do stylizacji włosów. Posiada korpus z ceramiczną powłoką o dodatniej jonizacji i szpikulec do robienia przedziałków.

Co mogę o niej powiedzieć?:) Na początek powiem że jest bardzo wygodna i dobrze trzyma się ją w dłoni. Bardzo dobrze rozczesuje włosy, spodziewałam się że będzie jej szarpać, a ani razu nie doszło do takiej sytuacji. Włosy są po niej gładkie i pięknie ułożone. Nie elektryzują się, chyba że cały dzień chodzimy w poliestrze i okiełznać ich się nie da ani trochę.
Jest duża, ale to dobrze, bo rozczesuje większe partie włosów. Bardzo łatwo wyciągnąć z niej włosie które zostało na korpusie podczas czesania, można ją wyczyścić pod bieżącą wodą będąc pewnym że wszystko popłynie wraz ze strumieniem :)
Robienie przedziałków dołączonym szpikulcem również nie jest trudne :)

Szczotkę tą polecam osobom z puszącymi się włosami. Potrafi je ona doskonale okiełznać i wygładzić fryzurę. Włosy po czesaniu tą szczotką są gładziutkie i miłe w dotyku :)
Szczotkę Olivia Garden znajdziecie TU. Cena jest zbliżona do ceny TT z "przykryweczką". Polecam serdecznie :)

Komentarze

  1. Moje włosie zostaje na grzebieniu w okropnych ilościach -.-'

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak u mnie by się ona sprawdziła :) pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie drogie te szczotki:<
    a ja mam pytanko jeszcze odnosnie Calcium Pant...... :D ile bierzesz dziennie tabletek i po jakim czasie robisz przerwe?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja biorę po 3 dziennie i biorę od września i kończę w grudniu i miesiąc i robię miesiąc przerwy :)

      Usuń
  4. ja mam bardzo podobną szczotkę, tzn kształt i bolce i na początku byłam nią wniebowzięta, ale teraz zaczęła szarpać przy rozczesywaniu włosów ;\

    OdpowiedzUsuń
  5. polecasz dla osób z puszącymi się włosami? czyli mi:)
    ja jednak zdecyduję się na szczotkę z naturalnym włosem z dzika chyba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam szczotki kupionej w DN oraz małej szczotki z lusterkiem z Essence. Chociaż od jakiegoś czasu chodzi za mną Tangle Teezer - gdyby nie ta cena..

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się właśnie zastanawiam nad jakąś dobrą szczotką do włosów! a co do nich, wcale nie są takie piękne, są bardzo zniszczone i dbam o nie w stopniu minimalnym :< a chciałbym to zmienić... muszę pomyśleć o olejowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że szczotki są świetne :)
    Zapraszam na konkurs na moim bloogu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :)
    Obserwuje + zapraszam do mnie
    inourreallife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulalala wygląda naprawde uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twojego bloga! < 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za życzenia blondyneczko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda na dobrą, myślę, że nawet z moimi włosami dałaby sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pod wrażeniem! to naprawdę świetny blog, muszę tu zaglądać częściej, zdecydowanie :) mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;)
    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo fajnie jak wygładza kłaczki;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam podobną szczorkę, niestety przez własną głupotę złamałam rączkę. A to była taka dobra szczotka. A teraz ciągle poszukuje tej jedynej. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty