Maska z siemienia lnianego.

Hej dziewczyny!;D Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować super efekty po masce z siemienia lnianego. Na początek Wam powiem że samo siemię lniane solo nie daje na włosach takich efektów jak w duecie z WAXem. To moje drugie "siemieniowanie" i jestem zachwycona :):):)

Siemię lniane przygotowałam wg przepisu Czarnej Orchidei (2 łyżki siemienia na szklankę wody) i zmieszałam z łyżeczką WAXu :) Mieszankę nałożyłam na włosy i trzymałam około 40 minut.
Efekty?

Jestem zachwycona bo nigdy nie miałam tak idealnej lejącej się fali:D:D:D
I love siemię lniane! :)

A teraz życzę Wam miłego wieczoru bo idę do kina i przypominam o KONKURSIE (góra strony) :):):) Buziaki!!:D:*

Komentarze

  1. piękne włosy !
    Ja również uwielbiam siemię lniane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho, już niedługo zagości też na moich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, a ja go nie mogę znaleźć w sklepach :c

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włosy! :D
    cudownie się błyszczą *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. super efekt, aż sama chcę tak wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale, że siemię lniane prostuje je, czy nawilża?:D Bo się nie orientuje, a chętnie bym wypróbowała, jestem taką gapą, ze zaraz przelecę, dosłownie!, Twojego bloga, bo pewnie pominęłam coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no muszę w końcu się spiąć i wypróbować te Twoje cudne sposoby na takie włosy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam blask włosów, jaki daje siemię. mi już utrzymuje się ok. 2 miesiące!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, iż często nie korzystam z tych naturalnych sposobów to ten mnie wyjątkowo zachwycił i pozazdrościłam ci tego efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Siemie lniane to mój ulubiony nawilżacz włosów :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięęęękne!:* Ja też uwielbiam siemię, muszę sobie zrobić nową porcję;D

    OdpowiedzUsuń
  12. A idź Ty mi z tymi włosami, są zbyt boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze ty to masz piękne włosy,naprawde:0 są rewelacyjne:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie można dostać siemię lniane?
    Stosowałaś kiedyś do włosów wywar z łusek cebuli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siemię lniane kupisz w zwykłym, spozywczym sklepie :)
      nieee :D

      Usuń
  15. OMG jakie piekne włosy! biegne po siemie lniane i zaopatrzam sie w WAX! niesamowite tez chce takie wlosy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie masz koncówki super:D jak się dorwę biovaxu to też spróbuję takiej mieszanki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też uwielbiam siemie lniane , na moich włosach też potrafi zdziałać cuda ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne to nowe tlo, moj klimat, a co do wlosow to niezly efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę koniecznie spróbować!

    Zapraszam do siebie - organizuję darmowe sesje dla fanek bloga.
    www.amelia-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę wypróbować tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz jakąś metodę na elektryzowanie się włosów, wspomnę, że olejek arganowy, jedwab itp nie pomaga:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj nałożyć krem do rąk na ręce i rozsmarować, a potem delikatnie przejechać po włosach

      Usuń
  22. Super pomysł, muszę to wypróbować!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam właśnie maseczkę z siemienia na włosach ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mi ten sposób bardzo pasuje. Acz chyba samo siemię działa na moje włoski lepiej. Cudowny 'wynalazek' tak czy siak.

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt super! muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  26. efekty cudowne są, trzeba się zatem skusić ;>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty