Find the difference!

Hej kotenieńki :D Długo nie pisałam ale przez nawał obowiązków nie miałam do tego ani głowy, ani siły, ani nastroju:D Dzisiaj myszkowałam sobie na moim blogu i znalazłam zdjęcie dzięki któremu mogłam zrobić ciekawe porównanie siebie samej sprzed roku i dziewięciu miesięcy i teraz...:D

ZNAJDŹ RÓŻNICĘ :D hahaha :D

Jak widać z blond dziunieczki w mini zmieniłam się w.... same oceńcie kogo :D:D:D
Jestem totalnie zaskoczona, największą różnicę widać we fryzurze!:D Kiedyś włosy farbowane - zniszczone, spalone, pożółkłe, dziś zdrowe, mocne, lśniące i naturalne :D
Czuję się super sama ze sobą i jestem z siebie dumna!:)

Komentarze

  1. Od razu przypomniała mi się nasza rozmowa na fejsie na ten temat :D hahahaha. pamiętasz? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że dobrze czujesz się z samą sobą, bo to jest najważniejsze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. super zmiana na lepsze! wyglądasz teraz fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, niesamowite :)
    Jesteś przepiękna! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow kochana ale się zmieniłaś! i jestem w szoku że tak wspaniale wyprowadziłaś swoje włosy na prostą :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydladasz pieknie! Naturalnie, dziewczeco:) Rewelacja, wtedy bylas taka nijaka;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecna wersja jest o niebo lepsza od tej z 2011 roku ;) Pozdrawiam!!!
    http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna metamorfoza ! :*
    Naprawdę widać dużą różnicę no i zdecydowanie na wielki +, moim zdaniem wydoroślałaś, włosy na pewno masz piękniejsze i zadbane no i ogólnie naprawdę jak dla mnie teraz wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczę ale zmiana :)
    Teraz wyglądasz tak naturalnie i dziewczęco sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ogromna zmiana, teraz wyglądasz o wiele lepiej! :) czasem warto postawić na naturę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne masz te włosy ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy najlepsze!:* Poza tym całą Ty i nawet tło;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha najbardziej śmiać mi się chce z tej rąsi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie teraz włosy lepsze! zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania bony na DOWOLNE BUTY! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kilka lat temu miałam czarne włosy i chodziłam w czarnych ciuchach, glanach itp więc wiem co to zmiany! ;)

    U Ciebie najbardziej widać zmianę w pięknych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  16. taaak, wyglądasz o niebo lepiej :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze, że sama jesteś z siebie dumna, bo to najważniejsze ;) Mnie podobasz się w obydwu kolorkach, aczkolwiek widać, że obecne są w lepszej kondycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmiany są dobre. W Twoim przypadku z dobrego na lepsze. :) Ale w blond też Ci było ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać na pierwszy rzut oka! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. w naturalnym kolorze super! :)
    chyba każdy przechodzi takie okresy w życiu :) byłam tlenioną blondynką, potem prawie czarna... :) przez 3 lata schodziłam do swojego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądałaś na pustą lalkę, teraz już na szczęscie jest wszystko w porządku :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. wiesz doskonale,że pierwsze wrażenie daje troche i moje takie było - podziałało na to nie tylko blond, ale sposób w jaki stoisz, sweet focia, mimika i ogólnie wszystko na raz. Piszę szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo- megametamorfoza!!!! ...ale nie tylko Twoja,pokoj tez sie zmienil na duzoooooooooooo lepsze!!!! Tak trzymaj:o)
    pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmiana włosów to jedno, ale na pierwszym zdjęciu dziunia a w tle bałagan :P Zmiana na lepsze w Tobie, Twoich włosach i zdjęciach ;) Bardziej przykładasz się do tego co robisz ;) Brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale się zmieniłaś! W ciemniejszym odcieniu wyglądasz dojrzalej, ale w tych jasnych Ci przepięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiem,ale na pewno bym przeczyała kilka notek by zobaczyć jaka jesteś z charakteru i wtedy bym stwierdziła ostatecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. nawet bym Cię nie poznała! rzeczywiście, metamorfoza spora :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zmiana zdecydowanie na plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. o matko. zdecydowana różnica.

    OdpowiedzUsuń
  30. duża różnica :) bardzo pozytywnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś taka cudną i pozytywną osobą, że aż ci zazdroszczę :) Genialny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ty masz 20 lat? nie widac ,wygladasz mlodziej niz na 1 zdj :D fajniee^^

    OdpowiedzUsuń
  33. zmiana ogromna, masz teraz piękne włosy, naprawdę ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Haha, :) Dobra zmiana z blond dziunieczki na miłą dziewczynę z sąsiedztwa :) Bardzo pozytywna i naturalna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty