Grudniowe włosy.

Dzień dobry myszki i myszeczki :) Dzisiaj powracam do Was po długim czasie z tematem włosowym bo przyszedł taki czas, że pora co nie co naskrobać na ten temat :)
Dawno nie było włosowej aktualizacji a potrzebowałam tego jak diabli, choćby sama dla siebie :) Dobił mnie jeden fakt - przez nerwy zaczęły mi na maksa wypadać włosy. Denerwowałam się często tej jesieni, ostatnio równie bardzo i niestety to przypłaciłam. Około 60 włosów dziennie to dla jednych normalna rzecz - dla mnie jednak, czyli osoby której wypadało o połowę mniej włosów co dzień jest to coś złego, coś co sygnalizuje mi to że mój organizm nie był w najlepszym stanie.
A to wszystko przez nerwy...
Na dodatek przepełniona zmartwieniami dnia powszedniego przestawałam o nie dbać. Nie Waxowałam ich przez dwa tygodnie, zapominałam o wcierkach i o braniu CP.
Pamiętajcie dziewczyny, nie denerwujcie się bo to tylko przynosi same złe rzeczy ;<

A teraz moje odratowane włosiątka :)

Tyle mi zostało do talii, juhuuuu!!! :)

Końcóweczki w całkiem dobrym stanie :)

Co sądzicie?:)
Buziole w pychole :)

Komentarze

  1. I tak masz bardzo piękne włosy. Mi wypadają jeszcze bardziej, przy czesaniu i myciu totalna masakra -,-
    http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wypada więcej włosów pewnie.
    Włosy masz śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że to najładniejsze zdjęcie Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie już są długie :) i wygląda na to, że są w dobrej kondycji :) Nie martw się i nie denerwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie rosną i jakie zdrowe ;) nie martw się, ja tez się opuściłam w pielęgnacji, ale wydaje mi się, że jak się osiągnie cel długości włosów to potem się nie chce już tak jak wcześniej, przynajmniej u mnie tak jest :P musze się zmobilizować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja też opuściłam się w pielęgnacji. :( Nie mam na nią czasu. :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  7. O matuchno, Twoje włosy rosną jak szalone, i bardzo dobrze, oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. napiszesz co robisz że masz takie włosy, krok po kroku? proszę. w życiu nie widziałam tak pięknych włosów a poza tym jesteś śliczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehehehe dziekuje :):* aj tam są dziewczyny które maja ladniejsze wlosy ode mnie :) tutaj masz wszystkie moje sposoby :D http://smallrosie.blogspot.com/search/label/w%C5%82osy

      Usuń
    2. kurcze, jak dla mnie to jesteś jeszcze ładniejsza od belli ze zmierzchu.. i na dodatek masz takie ładne włosy i ładnie dobierasz ubrania.. też tak chcę! ;D

      Usuń
    3. ech prosze cie com on ja normalnie mam przez Bellę kompleksy!!:D:D:D chciałabym być taka piekna jak ona <3 :) i mieć jeszcze dłuższe włosy, dla mnie długie to są takie które są w stanie piersi zakryć a moje jeszcze nie mają takich zdolnosci :D mimo to dziekuje :D :* :)

      Usuń
  9. o boziu, kochanie! jakie śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam może sobie włosy odpoczęły od tego namaszczania co chwilę :D ale nadal nie wiem jak Ty liczysz że wypada Ci 60 włosów dziennie :D I tak masz ładne :D
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. No no no, końcóweczki rzeczywiście w dobrym stanie! Do talii już ciut, ciut ;) oj tak, nerwy ciężko pokonać, a włosy cierpią... Ja nie wiem, ile mi wypada, nie liczę, brakuje mi cierpliwości :pp

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przepraszam, że zamieszczam tutaj link do tej strony ale PROSZĘ - pomóżcie PIESKOM, musicie tylko podać maila, a piesek zje coś. www.karmimypsiaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak miałam ze wypadała mi ich masa.. ale ostnio zaczelam barać witaminy, skrzyp, pić pokrzywe, wcierać wciaranke ijuż po kilku dniach pomogło ! ;) cud! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe! piękne! chcę takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne masz włosy, chciałabym takie.
    moje są tragiczne.. też mega wypadają. Wax nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie geste wydaja sie na tych zdjeciach w porownaniu z tymi z wlosowej historii! Zauwazylas zmiane grubosci kucyka po zastosowaniu odpowiedniej pielegnacji?
    Moglabys zmierzyc obwod kucyka przy gumce? Moje maja tylko 6 cm i mimo pielegnacji wciaz sa cienkie... :(
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, moje też maja 6 cm i to tylko dlatego ze są cienkie :-P włosy we włosowej historii były po prostu misternie uczesane a te są puszczone luzem a pielęgnacja jest taka sama :-)

      Usuń
  17. Masz piękne i długie włosy. Mi jeszcze troche zajmie zapuszczenie takich. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty