New Year's wishes

Hej kochane moje :):* W związku z tym że za parę godzin nie będę miała ani chwili aby wejść na bloga to już teraz chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji nowego roku :) Życzę Wam przede wszystkim miłości, samych sukcesów i w pracy i w nauce, żebyście wiedziały zawsze co robić i odczuwały przez to spełnienie. Całuję Was mocno, Wszystkiego najlepszego!!! :):*

Z chęci upamiętnienia tego pięknego, 2012 roku, przygotowałam mały miksik zdjęć :D Wrzuciłam te które najbardziej mi się podobają i przywołują najpiękniejsze wspomnienia :) ♥

Ps. Zapewne po nowym roku zmienię szablon na jakiś krótki czas :D Pewnie będzie on biały i minimalistyczny a chcę to zrobić bo muszę na chwilę odetchnąć a widząc że nie ma tu na blogu bałaganu, pewnie będzie mi łatwiej:D Tak więc nie czaić się na obecny szablon bo i tak do niego wrócę, haha!;D


Komentarze

  1. Udanej zabawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, wzajemnie :)
    Udanego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to najlepszego na Nowy Rok! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nawzajem :) udanego sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku :*
    pewnie chodzi Ci o szablon podobny do tego, z którego sama korzystam :) jak dla mnie jest ok, bo też lubię minimalizm :) łatwiej się wtedy wszystko czyta :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wzajemnie, mam nadzieję, że ten rok będzie dla nas wszystkich jeszcze bardziej szczęśliwy niż 2012, no i udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia *.*
    Szczęśliwego Nowego Roku!!! ;)
    http://agatasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie również wesołego nowego roku :))

    OdpowiedzUsuń
  8. To był ładny rok;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega udanego Sylwestra i jak najlepszego rozpoczęcia 2013 roku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę wszystkiego co najlepsze w 2013 roku :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mysle, że ten rok będzie o wiele lepszy! Tego i tobie życze ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najwspanialszego!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia, szczególnie te pierwsze ♥
    yrrahydur

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty