Euro Gastro 2013

Hej kochane!:) Nareszcie mogę napisać w miarę normalnego posta...:P Dlaczego? Obecna aura mnie dobija. Mam dość śniegu, zimna, chmur, brei na ulicach... Bo jakby zliczyć wszystko porządnie, zima trwa już jakieś.... 4 miesiące? To wszystko sprawia że ciągle śpię i nie mam na nic ochoty. Najchętniej weszłabym pod kołdrę i nie wychodziłabym już spod niej, bo jestem na maksa zmęczoooona... Wszystkiego się odechciewa, nie mam ochoty robić zdjęć, nie mam ochoty nigdzie wychodzić, nawet maseczek na włosy nie chce mi się robić bo siły w dłoniach nie mam. Spaaaaććć... Wiosno, przyjdź!!

Dzisiaj za to mam dla Was foto relację z targów gastronomicznych Euro Gastro 2013. Miałam przyjemność iść na nie z moim ukochanym, pooglądać co nie co i trochę pojeść :D Chodziliśmy po hali MT Polska jakieś dwie godziny gdy stwierdziłam że już nie mam siły :)
Powiem Wam że widziałam naprawdę wiele ciekawych rzeczy, m.in. piece z panelami dotykowymi i nowymi systemami obsługi o których chce się wiedzieć wszystko :D Jadłam przepyszny pudding ryżowy no i widziałam maszynę do masowej produkcji sushi która kosztuje 40 000 zł. Szok! No ale wszystko ma swoją cenę. W każdym razie było pysznie :D

I na koniec ja :D

Powiem Wam że ja i D. widzieliśmy kolejną "babę z radomia" - kobieta ładowała do swojej torby bułki Oskroby które były wystawione do degustacji - torba wypakowana po pęczki a stoisko puste, ale cóż, tak to jest jak się jest pazernym :P Rozumiem, iść i próbować wszystkiego po troszku ale żeby od razu podpierdzielać całe stoisko do torby? Trochę wstyd...

Tym samym kończę tego posta, idę zjeść kolację bo wieczór przespałam a w brzuszku burczy :)
Dobranoc!:)

Komentarze

  1. a ja taka głodna (jak zwykle)
    mmm pyszności!
    a Ty śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmniam :D ale pyszotki na zdjęciach :)
    cudnie Kochana wygladasz :) Brzuuusio uroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz może czy takie coś jest we wrocławiu ? :) Czy to tylko u was?


    brzuszek masz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz nie mam pojęcia, myślę że we Wro też coś jest ale niestety nie wiem kiedy bo rozglądam się za targami tylko tu w Wwa :)

      Usuń
  4. hehe to była Baba z Warszawy tym razem :D nie no kosmos, żal mi takich ludzi, chyba nie mają wstydu.
    Ale jedzonko miłe dla oka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, masz fajnego bloga, miło się go czyta :-) Mam takie pytanko do Ciebie: czy masz jakieś dochody za jego prowadzenie? np: z reklam? Pytam z ciekawości bo słyszałam, że niektórzy zarabiają niezłe sumki pisząc blogi i może sama bym założyła jakby była finansowa motywacja :P pozdrawiam Kalina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha ! xd i tyle do powiedzenia.

      Usuń
    2. hej :) jeśli chodzi o reklamy to strasznie marnie..:P ja w ciągu dwóch lat prowadzenia bloga zarobiłam na takich wiesz reklamach z google adsense które miałam od razu na blogu (po prostu z tytułu jego prowadzenia) niecałe 20 euro, a wypłacają dopiero od 72 euro chyba..:P tak więc lipa jeśli o to chodzi.
      czasem trafi mi się kampania reklamowa ale to jest związane z moimi zainteresowaniami więc robię to co lubię, a te kampanie to są po prostu zlecenia ale to też nie jest częste. jeśli się pojawia jakaś kasa to dopiero po jakimś czasie, tak myślę.
      ale ważne jest po pierwsze prowadzić bloga dla siebie, potem coś przychodzi ale też nie powinno się na to nie wiadomo jak napalać że tak powiem :)

      Usuń
    3. dzięki za szczerość :-) Bardzo lubię czytać Twoje posty, uważam że masz ciekawe przemyślenia i można stąd coś podpatrzyć, wyciągnąć dla siebie ! Brawo !
      p.s. Pięknie wyglądasz, ciekawe czy będzie chłopczyk czy dziewczynka ? Powodzenia ! :D

      Usuń
    4. hehe dziekuje :D co do szczerosci nie ma opcji ja jestem szczera zawsze i to do bolu :D buźka :D

      Usuń
  6. cudownie wyglądasz, ciąża Ci służy!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. To wszystko wygląda tak ślicznieeee. Aż ślinka leci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. to był błąd, że o takiej porze weszłam na Twojego bloga, bo zrobiłam się głodna ;P to wszystko wygląda tak apetycznie i estetycznie, po prostu jadalne dzieła sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm pyszności :)
    Ależ Ty śliczna <33

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pyszności!
    czuję ze te targi byłyby rajem dla mnie i moim przyjaciółek . czyt. wiecznie głodne morświny, które rządają coraz więcej jedzenia hahaha <3
    Buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm pewnie same pychoty.Ten tort jest świetny ; O

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! :)
    A te pyszności mmm, sama bym takie zjadła, tort - cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie powinnam tego oglądać bez śniadania.....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi narobiłaś apetytu. Najbardziej podobały mi się te wszystkie torciki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po Twoich zdjęciach, stwierdzam, że na targach musiało przepięknie pachnieć :D A Twój brzusio coraz większy :))
    Na kiedy masz termin?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre rzeczy wyglądają naprawdę przepysznie :)
    No cóż są ludzie, którzy wstydu nie mają i na promocjach wszystko do torby ładują

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. O Ty! Jak możesz takie pyszności pokazywać szczególnie to truskawkowe ciasto och, ono patrzy się na mnie truskawkowymi oczami a la kot ze Shreka i woła "ugryź mnie!". :( Nie lubię za to tych tortów, bo one tak sztucznie wyglądają z ta gotową masa. Znam osobę, która też umie robić takie skrobane cuda z arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tu takie smakołyki, a ja głodna czekam na obiad ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Może nie wszyscy ludzie wiedzą co to wstyd. Niestety.

    Przepiękny jest ten ogromny tort. Te malutkie (czekoladowe i z biedronką) również mnie urzekły. Urocze.

    Wszystko wygląda apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Han ha Lachs zrobiłam dzisiaj na obiad z ryżem i sosem - pychota ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też chcę już wiosnę !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyyyle jedzenia! Ciasto z truskawkami i tort w kropki - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  24. MMMM sama chętnie bym popróbowała takich pyszności :D I JA CHCE TAKI TORT NA ŚLUB!!!! :D Nie mogłaś go dla mnie przemycić? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O ja cię akurat jestem głodna :) Z chęcią bym się wybrała na takie "wystawy" pyszności :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Tort cudny ! <3

    Zapraszam do siebie na nowego posta ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmm musiało być smacznie, ja niestety dziś jem same śmieci, kac mnie męczy - nie dobrze;/

    OdpowiedzUsuń
  28. jak to wszystko smakowicie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale masz duże czoło.. :o nie myślałaś o tym, żeby sobie zrobić grzywkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak dla mnie to masz taki słodki uśmiech :):P

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Powiem krótko, zwięźle i na temat... JADŁABYM ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty