Videoblog • Euro Gastro

Hej kochane!:D Dzisiaj w końcu postanowiłam zrobić notkę z filmikiem jaki nagrałam na Euro Gastro :D Myślę że to całkiem ciekawe, można zobaczyć jak takie targi wyglądają od środka:)
Oczywiście filmik jest nagrany ręką amatorki (którą jestem ja), więc będzie kilka chaotycznych momentów ale większość starałam się uchwycić naprawdę na spokojnie i myślę że jest nawet ok :)
Filmik jest nagrany głównie na potrzeby prezentacji z przedmiotu ale pomyślałam że wstawić go na bloga również będzie dobrze :)


Miłego popołudnia!:D

Komentarze

  1. jestem najedzona to mogę oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe bym poszła na takie targi..

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny filmik :) widać jak to mniej więcej wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie jestem głodna i oglądam

    OdpowiedzUsuń
  5. "Niestety film nie jest dostępny w Niemczech ponieważ może zawierać muzykę w przypadku której organizacja GEMA nie przyznała You Tube odpowiednich praw". Ja ja to uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej sposobał mi się tort w grochy, który gdzieś się tam przewinął przez sekundę i owoce powycinane we wzory :)
    Właściwie to nigdy nie zdawałąm sobie sprawy z istnienia takich targów. Ale teraz to już wszyscy mają swoje tarki. Nawet dentyści i przedsiębiorcy pogrzebowi :)
    Ja co roku jestem na targach turystycznych (z racji zawodu), a w tym roku też na targach ślubnych się pojawiliśmy... wiadomo dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak oglądałam to aż mi ślinka leciała:D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny filmik ale piosenka mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego zrobiłam się głodna :D?

    OdpowiedzUsuń
  10. Smacznie to wszystko wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. aż ślinka cieknie :*
    zapraszam do mnie
    http://lollikemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam i widziałam :) zresztą już nie pierwszy raz:) te targi bardzo lubię ze względu na specyficzną atmosferę wśród wystawców:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty