Włosy w sierpniu.


Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z aktualizacją włosową po... 3 miesiącach! Wiem że to długo ale mam bardzo sensowne wyjaśnienie - ostatni trymestr ciąży rozleniwił mnie do tego stopnia, że nie miałam ochoty specjalnie dbać o włosy (pielęgnacja polegała na dwóch olejowaniach w miesiącu, codziennym myciu włosów no i nałożeniu na nie raz na jakiś czas odżywki), zazwyczaj związywałam je w koński ogon lub robiłam koczek. Przez to wszystko bardzo zaniedbałam końcówki które w pewnym momencie zrobiły się bardzo suche i przeżyłam lekki kryzys - podcinać czy nie podcinać? Zawzięłam się, nie podcięłam! Kiedy urodziłam, odczekałam trochę czasu i zaczęłam bardziej je pielęgnować smarując olejkiem rycynowym po umyciu. Co do całości ponownie wdrożyłam do rytuału pielęgnacyjnego maskę WAX (kupiony, świeżutki 480 g WAXik :D), postawiłam na sprawdzone szampony Barwy Natury oraz postanowiłam zużyć drugą z posiadanych odżywkę Joanny. Standardowo używałam Vatiki oraz olejku łopianowego GP. Postawiłam na wybrane metodą prób i błędów kosmetyki tym samym trwając przy swej sprawdzonej pielęgnacji :)


Mycie - codzienne - Barwa Naturalna żurawinowa i tatarako chmielowa.
Odżywka - co dwa, trzy dni - Joanna Argan Oil (zużywam do końca).
Maska - co tydzień - WAX.
Oleje - co tydzień - oba na godzinę, GP na skalp, Vatika na całość.
Zabezpieczanie końcówek - po każdym umyciu - olejek rycynowy.

Przyrost w ciągu trzech miesięcy - 4 cm.
Obecna długość - 58 cm.

Przyrost nie powala ale nie jest źle:D


Jeszcze troszkę czasu i włoski sięgną talii :D Jeszcze rok i będą do bioder ;D ;D ;D

Miłego dnia :)

Komentarze

  1. Heeeej, powoli zaczynają wyglądać na długie! Super! :) I jaki świetny kolor... Kurczę, mój wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne absolutnie :D

    Dawaj nam tu Julę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne włosy! :) Oby końcóweczki wróciły do swojej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale szalenie błyszczą! :-)
    piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej też bym chciała takie długie :o Moje wcale nie chcą rosnąć :( Za to Ty masz śliczne włoski :)
    zakochanewzelkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy <3 też bym chciała mieć takie
    http://teenqueenworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie inny kolor niż zazwyczaj:P Ładne masz włosy:) Kiedy ja będę miała do tali?:<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sliczne masz te wlosy kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie się prezentują ;)
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się , że jednak powinnaś podciąć 1-2 cm.
    Ale włosy ogólnie piękne i to zdecydowanie nie fair że tak szybko rosną! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zazdroszcze ;) ja pewni nigdy nie będę miała tak pięknych włosów ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Są śliczne. :) I mega błyszczące. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest piękny.
    Zawsze do takiego dążyłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zazdroszczę :(:(:( Ja chciałam mieć piękne długie włosy ale mam je strasznie cienkie i słabe i jak tylko urosną gdzieś do ramion, a nawet dłuższe to wypadają na potęgę :( Musiałam obciąć krócej i widzę poprawę. Nie są mi pisane długie włosy :(:(:(

    To byłam ja, dawniej Monika-Makusia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne włoski!
    Ja swoje w najbliższym czasie muszę troszkę ściąć, ale na tą chwilę mają podobną długość do Twoich kiedy są proste :D
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do mnie :)
    Gosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne,zadbane włosy <3 Podoba mi się kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz naprawde piękne i zdrowe włosy! :* :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jeezu jakie piękne!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ale najpierw 3/4 ci wypadnie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowa 23 sierpnia 18:26 - ojjj pomysle :D

    Anonimowa 23 sierpnia 20:08 - one sa dziwne :D czy w cieniu, czy w swietle, czy w blasku słońca są zawsze inne :D ale dziekuje:D

    Anonimowa 23 sierpnia 20:19 - to znaczy no wiesz, ze względu na suchość końcówek pewnie powinnam podciąć ale jeszcze 2 miesiące temu były w gorszej formie a mimo to doprowadziłam je do porządku :D dzis mama mi podetnie z pół cm bo wiecej nie chce:D po prostu mam po dziurki w nosie podcinania co 3 miesiące tego co odrosło (wcześniej wyrównywałam), bo bym ciągle była przy jednej długości :( trzeba się zaprzeć :D ale przez te 3 miesiące z przyrostem szału nie było, jakby urosły 5 cm czy 6 to rozumiem..;D

    Anonimowa 23 sierpnia 22:05 - dziekuje:D:*

    Anonimowa 23 sierpnia 23:53 - nie każdego dotykają skoki hormonalne, to że włosy pewnej grupie kobiet wypadają po ciąży, nie oznacza że inne grupie kobiet też muszą wypaść. ja już kiedyś skoki hormonalne miałam i włosy mi na tym nie ucierpiały tak więc pilnuj lepiej swoich :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć, powiedz gdzie można kupić ten olej rycynowy ? I w jaki sposób go używasz ?
    Mi strasznie wypadają włosy po ciąż ale dopiero od 3 miesiąca zaczęły tak strasznie wypadać:( podobno tak się dzieje. Stosuję odżywki, jem witaminy Celebrin i nic nie pomaga. Chyba spróbuję tego oleju, chyba że masz jakiś sposób na wzmocnienie włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mlodej mamusi mozna wybaczyc brak aktualizacji :* wrocilam z wakacji, opowiadaj jak maluszek sie chowa; *

    OdpowiedzUsuń
  23. Wariatka:P przyrost nie powala:P? Chcialabym chociaz te 4 cm w 3 miesiace:P...

    OdpowiedzUsuń
  24. ja teraz też zaczęłam stosować wax, najmilej mnie zaskoczył, gdy nałożyłam po 3 wyjściach na basen, włosy jak nowo narodzone ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. włosy coraz dłuższe, piękne są! ; ) aż chciało by się je dotknąć, wydają się tak miękkie!
    powiedz mi, jak zabezpieczasz końcówki olejkiem rycynowym to jak to dokładniej robisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale TY masz teraz duże piersi;D (ostatni fot na instagramie) i mam pytanie karmisz Julke piersią?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ciekawie teraz wygląda Twój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana poradź mi coś na wypadanie włosów ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. odpisałam ci pod postem z Valparaiso, co by też inne owieczki widziały - Skrillex - Cinema :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowa 24 sierpnia 16:49 - no ja wię:D xD pewnie że karmie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio troszkę zaniedbałam moje włosięta :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Olejek rycynowy stosujesz po myciu na całą długość włosów? Nie obciąża to ich jakoś specjalnie? Bo ja próbowałam Vatikę wcierać, ale jednak nawet przy minimalnej ilości włosy się zlepiały i wyglądały bardzo tłusto.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne! I kolor przepiękny! :) A po olejku rycynowym nie masz wysuszonych? Bo on ogólnie wysusza i tak się właśnie zastanawiałam... mi po rycynie się puszą i wydają mi się suche:( Spróbuj z Barwy niebieskiego szamponu z lnu- jest obłędny a włosy po nim niesamowicie mięciutkie i nawilżone:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Na Twoim miejscu podcięłabym włosy. Będzie Ci rosło takie sianko. Włosy muszą być zdrowe, bo w przeciwnym razie wygląda to fatalnie. Podcinanie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 4cm to dla mnie sporo, moje włosy chyba wcale nie rosną

    OdpowiedzUsuń
  36. masz przecudne i zdrowe włosy, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  37. olejek łopianowy i olejek Rycy Nowy kupilas w aptece czy w drogerii ? ;)

    Śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie dłuuuuuugie <3 Niech moje też tak rosną!
    Btw., taką mam radę kochana - na stronie głównej, po naciśnięciu zdjęcia pojawia się jego podgląd. Byłoby super, gdyby zamiast tego każde zdjęcie przenosiło do strony wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowa 26 sierpnia 14:40 - kochana, sianko to ja miałam półtora miesiaca temu:D mam włosy różnej długości, nie są tej samej, więc rozumiesz o co chodzi jeśli zaczynają przysychać :D ja je odżywkuję, olejuję tak wiec dbam jak sie da ale scinac kolejnych cm nie chce... bo to błędne koło z zapuszczaniem wiec dzialam tym razem inaczej:D

    Anonimowa 28 sierpnia 9:59 - w aptece :D dziekuje!:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty