Kardigan w zimowy wzór.

Bardzo lubię ten nasz las. Wchodzę tam i czuję, że oddycham prawdziwym, czystym powietrzem. Chwila relaksu w postaci spaceru bardzo sprzyja mojemu nastrojowi - dziś mam o wiele lepszy humor i czuję się dobrze. Ostatnie tygodnie są ciężkie bo jak wiecie, Julka ząbkuje. Trudny jest ten czas - dziąsełko jej puchnie a potem wszystko odpuszcza. Od paru dni jest jednak całkowita cisza - niunia już tak nie marudzi i więcej się uśmiecha, razem odsypiamy te tygodnie marudzenia. Cisza przed burzą?
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać typowo spacerową stylizację. Oczywiście lepiej by było gdyby wokół leżał śnieg - renifery na swetrze i krajobraz pasowałyby jak ulał, ale tak też jest dobrze - nie zmarzłam.

kurtka SHEINSIDE / sweter Persunmall / bluzka DIY / legginsy ASOS
torebka H&M / buty EMU Australia / naszyjnik CHOIES

Jak Wam się podoba ten set?:)


Komentarze

  1. jak ja kocham las!
    przepiękne masz tam widoki :)
    sweterek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny strój. Podoba mi się sweter, ale wpadł mi też w oko naszyjnik. :)
    Uwielbiam zapach lasu. Niestety w Krakowie nie mam za bardzo możliwości spacerów po lesie, podobnie kiedy wracam na weekend na Śląsk do domu. Za to kiedy jadę do ukochanego na Podkarpacie to zdarza nam się zrobić sobie wypad na spacer po lesie, co bardzo lubię. :)
    Mam nadzieję, że Mała da Ci troszkę odsapnąć w ciągu najbliższych dni i nie będzie już jej nic dokuczać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę ten sweter, bardzo mi się on podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sweter jest świetny !:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny sweter! ;))
    I fajne są zdjęcia, takie jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter boski ! Ohh jak ja chciałabym mieć gdzieś blisko domu taki lasek :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kardigan- nawiązuje do Świąt, które już za chwilę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ;) :*

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny! i ja byłam wczoraj swoim mikołajem, kupiłam sobie śliczny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kardigan! szukałam sweterka o podobnym wzorze ale nigdzie nie mogłam znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kordigan, taki zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek jest uroczy, mialam na niego chec :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek jest świetny i do twarzy Ci w tym kolorze kurtki, chociaz zdjęcia bardziej jesienne niż zimowe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka cudna, sweterek uroczy, zdjęcia kapitalne i Ty taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny sweter.
    Mnie akurat do zimy nie śpieszno, choć na Święta trochę śniegu może być.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Marta wyglądasz super ;)! świetną masz parkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweter i naszyjnik są cudowne ! ;)) Cała stylizacja bardzo przemyślana :)
    Świetny blog, jedne z lepszych :*

    Zapraszam do mnie na świąteczny post:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia:) Ja też uwielbiam las i tą ich atmosferę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kardigan :)
    Ja planuję zakup jeszcze tego bez drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądasz, a i widzę, ze apaat fantastycznie się sprawdza! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny sweter! na spacer idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny sweterek :)) w ogóle ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurtka i sweter coś wspaniałego <3 Uwielbiam las i te zdjęcia bardzo mi się podobają ;)
    Kochana życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miejmy nadzieję, ze to nie cisza przed burzą :)))
    Śliczny ten sweterek!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. tę parkę i buty uwielbiam! Cudowny sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Pieknie tam masz :) .Stylizacja tez super.BUZIAKI I WESOŁYCH !:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz prześlicznie. Z postu na post wyglądasz na szczęśliwszą :) Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boski masz ten sweter!! <3 Śniegu brakuje, oj bardzo.. i widzisz, jednak nie spadł a tak mówiłaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie, na nowszych postach mam już normalne włosy :)
    Dziękuję Kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  30. ten kardiganek ejst wspanialy ! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. wesolych swiat malenka ;** dla Ciebie i coreczki < 333

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny look, zazdroszcze oryginalnych emu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe zdjęcia, super blog. :)
    pozdrawiam :3

    http://werooni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Sweter rzeczywiście uroczy, bardzo w moim stylu; można się nim otulić jak kocem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty