Makijaż moich brwi.

Ostatnimi czasy do makijażu używam tylko tych produktów, których dobrej jakości jestem pewna w 100%. Gdybym miała wymienić te których używałam, to nie chciałoby się Wam tego czytać. Dzisiaj przyszła pora na to, abym napisała Wam co nie co o makijażu moich brwi - o tym jak go wykonuję i jakiego kosmetyku używam do tej czynności.
Swoje brwi malowałam różnej maści kredkami i brązowymi cieniami do powiek, podkreślałam żelami. Zawsze było jednak tak, że wszystko mi się rozmazywało, albo dziwnym trafem znikało z brwi które dalej były słabo podkreślone. Potem zaprzestałam jakiegokolwiek podkreślania ich, a niedawno postanowiłam dać im szansę. Z pomocą przyszedł zestaw do podkreślania brwi Sleek brow KIT.


Cienie Sleeka już na dobre zagościły u mnie w kosmetyczce i na pewno ich nie zmienię ponieważ są świetne. Tego samego oczekiwałam po tym zestawie do brwi i byłam pewna tego, że mnie nie zawiedzie.


Zanim jednak wyrażę swoją opinię, pozwolę sobie pokazać Wam, jak podkreślam swoje brwi gdy robię całkowity makijaż twarzy.


W pierwszej kolejności przeczesuję brwi szczoteczką. Jest mi wtedy o wiele łatwiej nałożyć kosmetyk.


Drugim krokiem jaki wykonuję jest nałożenie cienia. Uważam, że przy naturalnym makijażu ten krok całkowicie wystarczy, ale proponowałabym jednak nałożenie odrobiny wosku dla utrwalenia cienia.


Trzeci krok to nałożenie wosku i wykonturowanie brwi. Łatwo przesadzić więc trzeba to robić ostrożnie, chyba że ma się idealny kształt brwi. Ja niestety takiego nie posiadam więc jest mi ciut trudniej, mimo wszystko jestem zadowolona. Oto efekt!:)

Jaka jest moja opinia?

Oceniając ten produkt biorę pod uwagę ogół kosmetyków do podkreślania brwi jakich użyłam w przeciągu kilku lat, jakość produktów Sleeka jakie posiadam oraz trwałość makijażu brwi jaką zapewnia mi ta paletka.
Porównując Sleek brow KIT z kredkami, cieniami i żelami jestem w stanie wyrazić naprawdę dobrą opinię. Po pierwsze, dzięki woskowi w zestawie utrwalam cień na łuku brwiowym - nie ma opcji, żeby ten jakimś cudem mi z niego zniknął. Po drugie, włoski choć potrafią się skleić, to nie są tak posklejane jak przy użyciu żelu gdy robiły mi się strączki. Po trzecie, kolory są idealnie dopasowane do koloru moich włosów i wszystko zgrywa się w jedną całość.
Po czwarte, jeśli robicie makijaż do zdjęć, to tym produktem naprawdę dobrze podkreślicie brwi - nie będziecie wyglądać 'niewyraźnie'.
Paletka wydaje się być wydajna i myślę że starczy mi na długo. W zestawie są dwa pędzelki oraz przydatna pęsetka. Polecam :)

Swój zestaw zamówiłam w sklepie internetowym Lady Make Up.


Komentarze

  1. Po pierwsze - boska cera! Zazdroszczę!

    Co do brwi to pięknie wyglądają finalnie! Są idealne i efekt jest bardzo naturalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam korektora do brwi 3w1 Eveline Art scenic- taki tusz do brwi :) dostałam go na wypróbowanie rok temu i się z nim nie rozstaję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do brwi nie muszę niczego używać

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, naturalnie podkreślone brwi. :) No i cery mogę Ci pozazdrościć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakim aparatem robisz zdjęcia ? Ja marzę o lustrzance ale nie stać mnie na razie na taki wydatek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzyskałaś naprawdę świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne brwi :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jest identyczna jak benefit! ja swoja używam już rok i nawet nie widać dna mam nadzieję że twoja też będzie tak wydajna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do brwi używam tuszu 3w1 Eveline Art scenic- niezastąpiony :)
    Twój kosmetyk widzę, że też się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się męczę jakimis cieniami, ale szukam czegoś stricte do brwi, chociaż, z drugiej strony.. totalnie nie umiem ich podkreślać

    OdpowiedzUsuń
  11. Mhmm muszę przyznać, że kiedyś też zastanawiałam się nad tą paletką i dzięki Twojemu wpisowi, ta myśl znowu we mnie odżyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjnie kochana :) Idealne kolorki dla moich brwi :) Szukałam właśnie czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tym zestawem. Maluję brwi i praktycznie muszę to robić, bo mam jasne, a włosy farbuję na ciemno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. naturalne brewki też masz piękne, ale cienie dodają twarzy wyrazistości. ja swoje brwi "podrasowuję" też cieniami, ale do oczu - brązowym i czarnym Gosha. wcześniej bawiłam się w kredki, nie kredki i nigdy nie mogłam uzyskać naturalnych brwi. dopiero ostatnio mi nawet wychodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje brwi ładnie wyglądają. Ja zainwestowałam parę złotych w hennę, także od wczoraj ma ich makijaż z głowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze tez nigdy nie zwracalam uwagi na ta paletke do brwi, wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak pięknie wyglądasz kiedy się uśmiechasz <3 pozdrawiamy :-*:-*

    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to niesamowicie naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt końcowy jak dla mnie idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczne brwi, fajnie podkreslone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałby mi się taki kosmetyk, efekt bardzo ładny i naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę brwi!
    chyba muszę poszukać tego kosmetyku, bo sama mam problem z moimi brwiami, ponieważ w ogóle ich nie widać, bo jestem naturalną blondynką. ;c

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uzywam zestawu z Catrice i jestem bardzo Zadowolona. Nie podoba mi sie efekt finalny u ciebie, kreske zrobilas niedbale i na tym skupiam uwage, a brwi sa za mocno podkreslone

    OdpowiedzUsuń
  24. zauważyłam, że tylko anonimowe są 100% szczere, a te pozostałe to tylko słodzą...

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowa 29 grudnia, 19:55 - anonimowe osoby też piszą mi miłe rzeczy, więc bez przesady :P

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się podoba, brwi wyglądają bardzo estetycznie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie podkreśliłaś brwi:) Ja do brwi używam cienia Golden Rose nr.210 i trzyma mi się cały dzień:) Pytałaś jak się czuje- no dobrze:) Jest lekka poprawa po nowych lekach ale nadal mam anemię i czekamy aż wyniki bardziej wzrosną :)Jutro robię morfologię i zobaczymy czy jest lepiej:) Miło mi że mnie zapamiętałaś:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. efekt finalny bardzo naturalny. ja osobiście, na co dzień, raczej unikam podkreślania brwi. szkoda mi na to czasu, no i też mam dużo ciemniejsze brwi od naturalnego koloru włosów, więc większość dziewczyn i tak pyta czego używam... well..

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale masz cudną cerę ! Zazdroszczę :P
    Co do brwi, wyglądają bardzo naturalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  30. przepraszam bardzo a co ma anonimowość do szczerości? to że tobie się nie podoba ten makijaż nie oznacza że inni też mają takie zdanie

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wglądają Twoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja wahałam się nad zakupem tej paletki, ale ostatecznie postawiłam na sprawdzony żel z wibo. W sumie palketka daje większe możliwości przy podkreślaniu i w końcu muszę się na nią zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Brwi ładnie podkreślone ale nie gniewaj się- kreski na powiekach są fatalne. Zamiast podkreślać Twoje ładne oczy niestety szpecą je. Nie piszę tego złośliwie, taka moja szczera opinia. Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne brwi! Ja wciąż nie mogę ze swoimi dojść do ładu :(
    F.

    OdpowiedzUsuń
  35. szczerze mówiąc, to uważam, że efekt jest sztuczny, a to nie pasuje do twojej dziecięcej urody. teraz bardzo dużo dziewczyn podkreśla brwi i nie wiem czy to moda, czy niezamierzony efekt, ale wiele z nich brwi ma przerysowane, zbyt kanciaste i za ciemne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty