Our first christmas tree.


Od dziecka jestem choinkową maniaczką:) Gdy byłam mała, zawsze byłam pierwszą ochotniczką do ubierania choinki. Jednak nigdy nie było to w pełni zadowalające ponieważ moi rodzice są raczej zwolennikami sztucznych drzewek a prawdziwe omijają szerokim łukiem - głównie ze względu na to, że choinki gubią igły. Tak samo było u mojego ukochanego, więc teraz, kiedy mieszkamy razem, możemy z pełną premedytacją realizować swoje widzimisię.  Tak też było w tym przypadku - uporczywą woń plastikowych igiełek zamieniliśmy na piękny, żywiczny zapach. Prawdziwa, żywa choinka stanęła wczoraj w naszym salonie ;) Pewnie dziwicie się, że to mnie tak ekscytuje ale od małego nie mogłam się doczekać momentu w którym zrobię tak jak chcę!:)

Moje widzimisię oznaczało także własnoręcznie robione ozdoby. Oczywiście Damian wniósł coś od siebie, lecz ja postanowiłam pokombinować i stworzyć coś własnego. Poszłam na łatwiznę tylko raz, przemycając z domu mamy moje maleńkie bombki;D
Postawiłam na filcowe ozdoby, kruche, delikatnie zdobione ciasteczka i suszone plastry pomarańczy (widać je w filmiku!).


Filc kupiłam w Empiku za niecałe 8 zł. Wykonałam z niego serduszka - jedne są przeplatane, inne są wypełnione watą. Upiekłam też kruche, czekoladowe renifery (i wiewiórki!) które ozdobiłam cukrowymi pisakami, cukrowe laski kupiłam w sklepie pod blokiem mojej mamy. Do tego wszystkiego złoty sznureczek - i voilà!
A idzicie tą maleńką laleczkę? Moja mama kupiła ją dla Juleńki, sądzę że to będzie doskonała, świąteczna pamiątka!:)


Zapraszam teraz do obejrzenia zdjęć i naszego filmiku:)



Wszystko wyszło naprawdę ładnie i przede wszystkim tak jak chcieliśmy :) Żebyście widzieli minę Julki jak zobaczyła to wszystko rano!;D Musiała dotknąć każdej ozdóbki która znajdowała się w zasięgu maleńkich rączek :)


Jak Wam się to wszystko podoba?:)

Komentarze

  1. bardzo ładny i przyjemny filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super! Piękne drezwko i świetny filmik. :) Nie mogę z Damiana przejęcia :D <3 uwielbiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie jestem z Tobą właściwie za czasów jak pisałaś, że zaszłaś w ciążę, a dopiero dziś komentuję pierwszy raz... Co mogę powiedzieć? :) Że świetna z Was rodzinka i życzę Wam dużo, dużo miłości! Pisz częściej bo swietnie się czyta i ogląda. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. dwoje dzieci bawiących się w dom i dorosłość... na to przyszedłby jeszcze czas, pomimo wieku jesteście jeszcze niedojrzali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też mam takie odczucie

      Usuń
    2. A ja myśle, że wspaniała z Was Rodzinka <3

      Usuń
    3. na jakiej podstawie to oceniasz? bo nie pasuje to do twojej wizji swiata? troche tolerancji, zyj i pozwol zyc innym- tak jak chca.

      Usuń
  5. Kochana świetny filmik <3 cudowna choinka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie naprawdę przepiękną choineczkę! Jest cudowna! :) U mnie od zawsze jest żywa choinka, jednak ozdabiana jest zawsze według "widzimisię" mojej mamy :) Dlatego też nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła ubrać choinkę dokładnie tak jak ja chcę :)
    Pozdrawiam Was i Wesołych Świąt Wam życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie mam ani choinki, ani żadnych dekoracji. Jak zwykle na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow! Jak ładnie wyszło <3 My swoją pierwszą, własną, prawdziwą mieliśmy w zeszłym roku i też sprawiła nam dużo radości. :) U mojego chłopaka też kultywowano raczej tradycję sztucznej choinki, u mnie z kolei zawsze była taka prawdziwa, pachnąca itd. Dla tego zapachu da się przeboleć te igiełki <3 Musimy się w końcu spotkać! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna choinka :) A filcowe ozdoby urzekły mnie najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmik świetny, a choinka piękna <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy at: 19 gru 2013, 13:33:00 : sam jesteś niedojrzały/niedojrzała! ; DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie po prostu!!! ♥♡♥ ja planuje w podobny sposob ozdobic choinke w tym roku, piermiczki upieczone i pomarancze ususzone. Niestety moja choinka jest sztuczna, bo rodzice nie chce zdecydowac sie na zywa...:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonim kim Ty jesteś żeby ją oceniac?

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój filmik bardzo uprzyjemniła mi piosenka z mojego ulubionego serialu :) Macie cudną choinkę, ja w tym roku pewnie będę miała jakąś maleńką ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna choinka, a filmik świetnie zmontowany. Jak tak przeglądam co raz starsze posty to nie mogę uwierzyć jaka jesteś szczupła pomimo, że 5 miesięcy temu urodziłaś bobasa. :P A co do tej maseczki z rabarbaru to wyświetlenia, które masz tego postu nabiłam Ci pewnie nieźle, bo wchodziłam na ten post chyba kilkadziesiąt razy w swoim życiu. Chociaż nie wątpię, że inni też często wchodzili. Mam do Ciebie małe designowe pytanko :D Jak zrobiłaś to, że te linki u góry z zakładkami za mną tak chodzą jak przewijam stronę. Już od kiedy założyłam bloga bardzo coś takiego chciałam mieć, ale nigdzie w tych internetach nie mogę znaleźć informacji o tym :((chociaż pewnie źle wyszukuję, bo nie do końca wiem jak to sformułować).

    OdpowiedzUsuń
  16. Laleczka słodziutka. A choina piękna! Ja także od dziecka uwielbiałam ubierać drzewko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna ta choinka i świetny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam dalej nie ubraną choinkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny pomysł na własnoręczne ozdobienie choinki :) może w przyszłym roku sama z niego skorzystam :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektórzy to chyba powinni się w język ugryźć zanim coś powiedzą!!! posiadanie dziecka raczej wymaga własnego lokum... skoro potrafią zadbać o to wszystko to raczej świadczy o tym że są dojrzali jak na swój wiek!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna! Moi rodzice mają to samo nastawienie do prawdziwego drzewka czego żałuję. W przyszłym roku się wyprowadzam do męża i też mamy zamiar kupić prawdziwą choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczna choineczka, ja niestety w tym roku znowu będę miała sztuczną. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka piękna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna choinka ♥ Też bym chciała mieć kiedyś żywe drzewko na święta

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetny filmik:) Super przystroiliście tę choinkę:) U mnie w domu tez wolą sztuczną choinkę a ja bym chciała żywą:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale macie piękne ozdoby!! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka wspaniała ta Wasza choinka ;)!

    OdpowiedzUsuń
  28. Filmik wyszedł świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny filmik :) i ta muzyczka! Ahhh poczułam, że to już niedługo - magia świąt :) Choinka piękna!!!! My nawet nie mamy :(:( i nie będziemy mieć. masakra..

    OdpowiedzUsuń
  30. te ozdoby są przepiękne! uwielbiam zapach żywej choinki :) czuję się wtedy jak w lesie! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna choinka

    obserwuje i licze na samo http://emi-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę ładnie wygląda ta choinka i fajnie, że ozdoby zrobiłaś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Slicza choika i pozytywy filmik:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna choinka! Świetnie, że są osoby, które potrafią się cieszyć chwilą, ubieraniem choinki i czerpać radość z tego, że są razem! Niedojrzali , a może bardziej sfrustrowani czyimś szczęściem są raczej Ci, którzy ukrywają negatywne emocje pod anonimowymi wpisami. Życzę SZCZĘŚLIWYCH, RODZINNYCH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy 16:09 20 grudnia - Dziękuję pięknie!!:):):) Wesołych świąt!!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie :) Wesołych Świąt dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczna choinka, najladniejsza laleczka :)
    Wesolych Swiat zycze Waszej trojce! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Macie z D. prawa jazdy i samochod?:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tylko mi dzidzi na filmiku brakuję :) Możesz zdradzić jaka to piosenkę z Twojego filmiku? Pozdrawiam i Wesołych Świąt dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  40. masz piękną choineczkę i cudowne ozdoby! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. To moje ostatnie święta w rodzinnym domu i staram się zapamiętać każdą chwilę. A z drugiej strony nie mogę się doczekać świąt, w trakcie których będę mogła tworzyć własne tradycje - już za rok!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowa 17:20 - Damian ma prawo jazdy no ale ze względu na małą opłacalność posiadania auta na razie rezygnujemy:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowa 18:05 - Julisiak już sobie spał wtedy:D To Deck the Rooftop (Glee Cast Version) :) Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj, jeszcze trochę mam tych zdjęć :D Nie znoszę zimy, więc przygotowałam więcej póki było ciepło. W taką pogodę jak teraz pozostaje mi głównie robienie zdjęć w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojej, śliczna choinka :)
    Poza tym chciałabym Ci powiedzieć, że masz śliczną tą małą niunię :))

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Rewelacyjny blog :)
    świetnie piszesz a choinka jest przepiękna :>
    Obserwuję i myło by było gdybyś się odwdzięczyła :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Do "Anonimowy at: 19 gru 2013, 13:33:00"
    Gdy najpierw buduje się stabilizację: mieszkanie, samochód ....to potem może się okazać, że na dziecko czas się już skończył a wtedy i samochód, i mieszkanie z piękną choinką już nie cieszą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty