Perfect boyfriend jeans.


Zawsze bardzo podobały mi się spodnie z przetarciami, jednak nigdy nie mogłam znaleźć takich które by mi odpowiadały. Przetarcia były albo za duże, albo za małe, lub ze spodniami było coś nie tak...
Jakiś czas temu pomyślałam, że przydałyby mi się ciemne, taliowane jeansy... Gdy jednak je przymierzyłam, wydały mi się nijakie... Na dodatek odnosiłam wrażenie, że pomimo ciemnego koloru moja pupa jest w nich optycznie większa. Spodnie miały mieć rozmiar 36, przyszły 34... I co najdziwniejsze, okazały się za duże!
Spoglądałam tak w lustro i zastanawiałam się czy ich nie oddać ale przyszedł mi do głowy pewien pomysł... Zaczęłam szukać inspiracji, przygotowałam nożyczki do paznokci, delikatny papier ścierny, wybielacz... Bałam się trochę przerabiać te spodnie bo myślałam, że je zniszczę. Jednak postanowiłam zaryzykować i z dużą ostrożnością zabrałam się za nie. I gotowe! Oto moje idealne boyfriend jeans.


Nie mogę się doczekać kiedy zrobię z nimi jakąś stylizację. Leżą naprawdę super a materiał moim zdaniem jest naprawdę świetny!


Spodnie pochodzą z 6ks.

Komentarze

  1. po przeróbce wyglądają dużo lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz czekam kochana na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana świetnie przerobilas te spodnie! Zupełnie inaczej wyglądają! Mają charakterek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądaj po przeróbce, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i super! dużo lepiej :) czekam na stylówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuuper po przeróbce! Wiedziałam, że będzie git! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie! ty to masz łeb jak sklep! haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. po przeróbce wyglądają dużo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie wyszły genialnie ! :D Czasem warto pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super je przerobiłaś i wyglądają dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o boskie - czekam na stylówke <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie je przerobiłaś! pozdrawiam :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają fantastycznie, wow! Świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojj przerobka faktycznie bardzo 'uratowala' te spodnie teraz sa super! :)

    http://littleinspirationplease.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  16. pokaż się nam w dżinsach tych:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie teraz wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz wyglądają 1000razy lepiej! <3 chciałabym żeby nawet 36 był dla mnie luźny haha :D czekam na stylówkę zdolniacho :D

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie po przeróbce są genialne! :) nie jestem przekonana do jeansów typu boyfriend, ale Twoje bym przymierzyła z wielką chęcią :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny efekt końcowy! <3 a mogłabyś opisać jak to zrobiłaś? Jak Ci wyszły takie przetarcia? Ja niestety wszędzie szukałam jakiś tutoriali i niestety nie znalazłam nic naprawdę dobrze opisanego, a Twoje spodnie naprawdę mi się podobają! ;) Są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny efekt! Bardzo mi się podobają, dlatego mam prośbę, czy mogłabyś zrobić jakiś tutorial i dokładnie opisać jak uzyskałaś tak świetne przetarcia? Byłabym naprawdę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygladaja idealnie ;) czekam juz na stylizacje z nimi w roli glownej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hehe dziękuję! Wiedzieli, żeby wysłać XS bo wiedzieli pewnie, jak to wygląda rozmiarowo. Spodnie wyglądają genialnie, pokaż na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. moim zdaniem teraz wyglądają lepiej niż przedtem :D może i ja się pokuszę na jakąś przeróbkę, jakichś moich spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O Ty zdolniacho! :D Wyglądają jakbyś takie już kupiła! Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda ze nie zrobilas krok po kroku, fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ale ja zrobiłam w sumie dwie rzeczy dla efektu więc nie ma po co robić tutorialu :D Trzeba wyjąć niebieskie nitki, przetrzeć papierem ściernym i do wybielania :)

      Usuń
  27. Uuuu bardzo ładnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajnie! Pokazuj się w nich prędko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie! Pokazuj się w nich prędko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne a niby taka mała zmiana :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty