Wiosenna delikatność.

 
Nareszcie mogę powiedzieć, że część spraw została już rozwiązana. Lista rzeczy które nie dawały mi spokoju skrupulatnie się kończy, i tak jak po burzy wychodzi słońce, tak mi jest coraz lżej. Aura też się zdecydowanie poprawia co bardzo dobrze wpływa na moje samopoczucie bo czuję się oczyszczona i lżejsza. Ma to swoje odzwierciedlenie w moim ubiorze - coraz częściej zakładam na siebie jasne ubrania - dzisiejsze kolory odzwierciedlają stan mojego ducha :)

ramoneska SHEINSIDE / koszula i bransoletka @ / spodenki CHOIES / torebka H&M



Komentarze

  1. Ładna stylka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to Twoje dłonie! Jeszcze niedawno były przesuszone i niezbyt ładne a teraz wydają się takie gładkie i miękkie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) 2 miesiące temu fakt, były okropne! Ich widok zmotywował mnie do zmian i od tamtej pory codziennie kremuję ręce kiedy tylko się nadarzy okazja:) Czasem są suche jak diabli ale krem działa cuda, ogólnie mam żylaste dłonie ale są w zdecydowanie lepszym stanie niż kiedyś!:)

      Usuń
  3. ale piękne spodenki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! bardzo w "moim" stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznie Ci z tymi kreskami!
    stylówka jest mega!
    też czekam na te spodenki od Sheinside tylko czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega wyglądasz w tych spodenkach, super całość <3 ale u nas nadal brzydko, a tak bym chciała moje letnie ciuszki ubrać już buu :( a koszula jaki fajny kolor ma!! bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pięknie wyglądasz! dosłownie kwitniesz! :D śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio zastanawiałam się nad kupnem takiej koszuli:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeny jak cudnie !! i ramoneska clakowicie zmienia outfit ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta koszula i kolor, i jej fason, jednak jakoś nie bardzo mi ona się podoba z tymi spodenkami i skórą (spodenki cudowne, gdybym była o połowę chudsza, chętnie bym się w nie zaopatrzyła), wszystko świetne, ale jak dla mnie nie w takim połączeniu :( za to Ty promieniejesz, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kochana takie kolorki :) Bardzo delikatnie i kobieco <3 Ślicznie kochana wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz z czarną kreską ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z posta na post piękniejesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie:)
    na 4 foto jak nie Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz z kreskami na powiekach :) Koszulę masz cudną♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty