Wiosenny Instagram

Tej wiosny mój Instagram ożywiły mocne, soczyste kolory - dzięki temu od razu zrobiło się weselej i bardzo chętnie na niego zaglądam!:) Dziś taki mały instagramowy mix dla osób które nie mają konta na Instagramie a wyrażają chęć obserwowania na bieżąco tego, co u mnie.
Przejdźmy do sedna...:)


1. Razem z rodziną uwielbiamy chodzić na spacery - ostatnimi czasy wybieramy się głównie na te dłuższe! Niedawno byliśmy na kilkugodzinnej wyprawie nad jezioro Torfy... Było naprawdę świetnie! Aparat poszedł w ruch a na zdjęciach uwieczniałam wszystko co wpadło mi w oko. Między innymi niebo...:)

2. Po raz pierwszy od paru lat miałam okazję cieszyć się przepięknym bukietem bzu który pachniał niesamowicie a jego zapach rozniósł się po całym domu. Jak dla mnie zapach bzu to niezwykle słodka woń która pieści zmysły...:)

3. Nowe lody Big Milk z ciasteczkami są dobre ale... nigdy nie wygrają z lodami straciatella! Ciasteczka w lodach Big Milk bardzo rozmiękły i nie czuło się żadnej kruchości.

4. Nigdy nie lubiłam ciasta marchewkowego.. Wydaje mi się, że w dzieciństwie ktoś musiał mnie bardzo tym skrzywdzić i sprawić, że awersja do owego przysmaku ciągnęła się za mną latami :P Zrobione na szybko przez mojego ukochanego ciasto marchewkowe pozwoliło polubić się na nowo.

http://instagram.com/smallrosie#



5. Czarne szpilki to zdecydowanie jedna z najważniejszych części kobiecej garderoby. Moje kilkuletnie Jenniferki poszły w odstawkę na rzecz cudownych klasycznych szpilek w szpic. Uwielbiam je, są cudowne!

6. Piękna bielizna ma dla mnie duże znaczenie - potrafi dodać niesamowitej pewności siebie i to w całkiem dyskretny sposób! Mój New Lookowy biustonosz w delikatny, kwiecisty print to jeden z moich ulubionych. Niedługo będę w stanie bez problemu go nosić!

7. Drzewa okwiecone wiosną, coś cudownego... Chyba nie muszę nic więcej mówić?

8. Luźne ujęcie talerza śniadaniowego. Zdecydowanie jedno z moich ulubionych śniadań bo uwielbiam jajka, rukolę, biały, kremowy serek i owoce. Herbata jest obowiązkowa!


9. Zdjęcie z ostatniego wpisu. Mam nadzieję, że wszyscy widzieli?

10. Moja niunia podczas drzemki na mnie. Jest taką słodzinką...:) Taka delikatniutka i kochana!:) Maleńka dziewczynka ♥

11. Moje początki w astrofotografii. Jestem totalną amatorką - do tego taką której doskwiera brak naprawdę ciemnego nieba w nocy.

12. No cóż...:D
http://instagram.com/smallrosie#


13. 14. 15. 16. - WSZYSTKO DO SCHRUPANIA :D:D:D


17. Taka luźna "samojebka" w lustrze - kiedy widzę, że danego dnia wyglądam całkiem w porządku, to mam wenę na takie fotki:D

18. Pierwsze koty za płoty z manualem. Nareszcie udało mi się jakoś ogarnąć ten tryb! Wcześniej non stop miałam jakieś problemy z jasnością i okropnie mnie to denerwowało.

19. Drugie podejście do dania z woka. Razem z Damianem przyrządziliśmy wołowinę stir-fry z warzywami i makaronem ryżowym. Niebo w gębie, idzie coraz lepiej!

20. Zdjęcie sprzed niecałych dwóch lat, zebrało mi się na wspominki. Bardzo lubię Sopot ale może tym razem postawimy na coś innego? Zobaczymy.

Macie swoje konta na Instagram?:) Zostawiajcie w komentarzu link do swojego Insta, chętnie zobaczę:) I zapraszam na swój!:)

http://instagram.com/smallrosie#

Komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia ;) A Julka rośnie jak na drożdżach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, są takie perfekcyjne i dopracowane w każdym szczególe ;) http://instagram.com/kogellmogell

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia ;) Bardzo podoba mi się ten stanik i masz rację, bielizna potrafi dodać pewności siebie, mimo tego, że nikt oprócz Ciebie jej nie widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczną masz tę dziewczynkę :))

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach bzu, bardzo kojarzy mi się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, to zdecydowanie jeden z moich ulubionych postów na Twoim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zdjęcia mają bardzo fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super klimat :) zapraszam: http://instagram.com/peeerfectlly :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana czy ty zawsze musisz wtracac tyle pysznosci :P jak ja jestem takim lakomczuchem ...:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno u Ciebie nie byłam. Cóż, wyglądasz...kwitnąco :D Śliczną masz córeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia kochana! Ciasto marchewkowe uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Niunia zawsze jest slodzinka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam klimat Twoich zdjęć na instagramie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. alez ta Twoja córa jest słodka:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje zdjęcia, nawet błachostek takich jak niebo czy jedzenie, bo zawsze mają fajny klimat, są przemyślane i fajnie ujęte :) wasza córeczka to już żadna kruszynka, rośnie jak na drożdżach! :*

    moj instagram: siecina11

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miłe, ciepłe słowa a także szczera, kulturalna, i przede wszystkim - konstruktywna krytyka - wszystko jest dozwolone. To motywuje mnie najbardziej w blogowaniu!:)

Chamstwo i obraźliwe teksty lądują w koszu od razu.

Popularne posty